Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 121

Onderwerp: Noise Cancelling Headset

  1. Top | #111

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Tip als je er 1 koopt. Wacht de nieuwe regelgeving omtrent elektrische apparatuur af. In de eerste regeling die vooralsnog is uitgesteld zat ook een verbod op koptelefoons.

  2. Top | #112
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Heb zelf eentje van Teufel. Over-ear. Mag toch niet hopen dat ze in de toekomst niet in de cabine mogen.

  3. Top | #113
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Heeft toevallig iemand van dit forum de Bose QuietComfort 35 koptelefoon? Dus de nieuwste versie, de wireless variant?
    Ik vraag me namelijk af of de koptelefoon ook gewoon werkt als je de kabel aansluit en een filmpje via het vliegtuigscherm wil gaan kijken.
    Werkt de noise cancelling en ruisonderdrukking dan ook nog steeds? Op internet kan ik geen antwoord vinden op deze vraag. De reacties op deze vraag zijn nogal wisselend. Dus ben op zoek naar iemand die er eentje heeft en het ook echt geprobeerd heeft :-)
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  4. Top | #114

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Deze heb ik, prima koptelefoon.
    Bij de set krijg je ook een bedraadde aansluiting. En ja dan werkt de noise-canceling ook nog.
    Werkt dus zowel draadloos als ook bedraad.

  5. Top | #115
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    @jarjarbinks: bedankt voor je reactie. Op internet staan zulke wisselende reacties hierover. Uit verschillende reacties lees ik dan namelijk dat al je de bluetooth uitschakelt als je de kabel aansluit dat dan de ruisonderdrukking niet meer werkt. Maar dat is dus niet zo begrijp ik?
    Ben je tevreden over de koptelefoon? Zit er sterk aan te denken deze aan te gaan schaffen, hoewel ik nog even twijfel ivm de prijs... :-(
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  6. Top | #116
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Ik heb sinds een paar maanden de Bose QC35 en kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Ik gebruik hem dagelijks in de sportschool of tijdens het hardlopen en ook daarvoor is hij zeer goed te gebruiken (denk aan onderhoud, comfort, etc.) maar zeker als je wat vaker vliegt vind ik het een must have, het maakt het reizen zoveel fijner! De noise cancelling werkt ook gewoon met de kabel er in, zolang als je koptelefoon maar aan staat zal hij de ruis onderdrukken.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #117
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    De gunstig geprijsde headset met actieve noise cancelling die je de afgelopen jaren in de Florida Forum Shop kon kopen is helaas uitverkocht en niet meer leverbaar. Mijn leverancier heeft deze headset niet meer in het assortiment en momenteel ook geen goed vervangend artikel hiervoor. Erg jammer.

    Uiteraard blijf ik op zoek naar een goed en vooral betaalbaar alternatief. Als ik daar meer over kan melden dan lezen jullie dat uiteraard hier op het forum, en op onze facebook pagina.

    Voor reisstekkers en andere reisbenodigdheidjes kun je uiteraard nog gewoon in de Florida Forum Shop terecht!


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #118

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Mij bevalt de Qc35 prima. Werkt goed en doet wat hij moet doen, noise cancelen. Zit in een mooie hoes en de accu gaat lang mee.
    Ja klopt de prijs is hoog, dat is natuurlijk persoonlijk. Heb hem in USA gekocht en toch nog iets aan korting bedongen in een Bose winkel.
    Hierdoor was hij net wat goedkoper dan in NL en online. Buiten het inzicht in je beurs kan ik hem zeker aanraden. Idem aan FloridaFabian.

  9. Top | #119
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    34

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Mij bevalt ie ook perfect, is al mijn 3de generatie bose en deze is weer beter. Tip als ik me niet vergis is ie op dit moment bij amazon.de in de aanbieding

  10. Top | #120
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Tip als je er 1 koopt. Wacht de nieuwe regelgeving omtrent elektrische apparatuur af. In de eerste regeling die vooralsnog is uitgesteld zat ook een verbod op koptelefoons.
    Klopt, echter dit gaat dan gelden voor de apparatuur met draadloze verbindingen.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •