Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 65

Onderwerp: Zonnebrand kopen

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Ik ga altijd voor de Australian Gold met instant Bronzer.
    Smeert lekker en Wal-Mart heeft schappen vol. Prijs ligt ergens tussen 7 en 8 dollar.
    Voordeel vind ikzelf altijd het pompje wat erop zit, kun je gedoseerd spuiten en dan inwrijven. Begin altijd met 30 en naarmate ik bruiner wordt, bouw ik af. Maar veel smeren is belangrijk want verbranden is vreselijk.
    Zie ook regelmatig witte engelsen die met een lichte factor smeren en dan de dag erna volop rood weer de zon in gaan. Snap het niet!

  2. Top | #22
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Nivea is verkrijgbaar bij de meeste supermarkten (Walmart, Target etc.)
    Ik kan me niet herinneren Nivea daar te hebben gezien. Maakt ook niet uit. Vind zelf dat NO AD zo'n beetje hetzelfde voelt / smeert / spuit /werkt en die is er in grote en kleine verpakkingen in alle (vooral ook de hoge factor) gradaties. Zie http://www.no-ad.com/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-06-10 om 19:18.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #23
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Inderdaad meer dan genoeg keuze en erg goedkoop, vaak ook nog met één of ander anti insekten middeltje erin verwerkt. Toch neem ik liever iets van huis mee omdat ik al vaak de mist ben in gegaan. Niet omdat het geen goed spul zou zijn maar voor je het weet ruik je de hele dag naar kauwgom of meloen en die luchtjes gaan snel vervelen,..
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Ik zal eens op zoek gaan naar de No-Ad ,wij willen ook een factor 50. En het scheelt idd weer met bagage.

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Wij dwepen met iedere willekeurige baby variant. Dit spul lijkt altijd wat zachter te zijn. Ander opmerkinge dingetje, is het mensen opgevallen dat douche schuim e.d. zo duur zijn of kijken wij bij de verkeerde zaken?

  6. Top | #26
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Tja, en nav onderstaande link kunnen we ons af gaan vragen of zonnebrandcreme wel zo goed is............

    http://frontpage.fok.nl/nieuws/39279...uidkanker.html
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker nati's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Gisteren was ik in Kruidvat en daar verkochten ze flesjes zonnebrandmiddel van het merk No-Ad factor 50.
    Is dat dezelfde die jullie hier bedoelen ?

  8. Top | #28
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Ja, die heb ik ook gezien, zijn inderdaad dezelfde.

  9. Top | #29
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Wij gebruiken de laatste jaren producten van de Banana Boat. Zeker nu we in Amerika wonen en veel met de zon te maken hebben. Ze zijn in lotions en sprays te verkrijgen. Hoge factor is altijd aan te raden. Ik gebruik zelf in het begin Ultra Defense factor 30 (lotion in tube) en daarna stap ik over op de Tanning Oil (spray). Dat laatste is alleen maar aan te raden als je al wat zon hebt gehad. Belangrijk is ook om je tijdig in te smeren, zodat de lotion in je huis kan trekken en dit regelmatig te herhalen. Ga ook niet op het heetst van de dag in de zon liggen. Je kunt in no time verbranden. Het is beter om het geleidelijk op te bouwen. Het is leuk om met een zonnige bruine kleur te gaan naar Nederland, maar eenmaal thuis is het er zo weer af. http://www.bananaboat.com/

    Het is duidelijk dat je niet echt iets mee krijgt van het weer hier. Er zijn al zo veel artikelen geschreven over de extreme warmte in de Washington area. Het voorjaar is hier al erg vroeg begonnen. Er was geen sprake van de lente, maar zijn gelijk over gegaan op de zomer. De maand juni was extreem warm. De warmste maand juni sinds 50 jaar. Vanaf het begin van deze maand is het niet kouder geweest dan 27 graden. Op meeste dagen was het dik over de 30 graden. Nu hebben we 3 dagen waar de temperatuur onder de 30 graden blijft (lees rond de 27 graden). Toen ik vanochtend buiten kwam, was het gewoon koel. 22 graden en ja….dat voelt koud aan. Vorige week een paar dagen gehad waarop het 37 graden was. ’s Avonds om 22:00 uur was het nog steeds 30 graden. Op de bovenverdieping in ons huis was het 90 Fahrenheit, ofwel 32 graden! Zonder airco was het niet uit te houden. De temperaturen waren hetzelfde als in Orlando. We krijgen nu een paar dagen waarop het 27 graden wordt, zondag en maandag stijgt de temperatuur weer naar de 36 graden. Kijk maar even naar de komende 10 dagen op weather.com. Niet zo veel verschil met Orlando, sterker nog, daar waar het in Orlando 31 graden wordt, zal het bij ons 36 graden worden. In Orlando regent het nog regelmatig; het is hier kurkdroog geweest. We hebben afgelopen maandag eindelijk eens een goede regen- en onweersbui gehad. Ook hier is de hoge luchtvochtigheid aanwezig, dus Corrus…niet veel verschil met Orlando. Maar je hoort mij niet klagen hoor! Daarom heb ik het hier ook héél erg naar mijn zin. Genieten van het weer en afkoelen in ons zwembad.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-07-13 om 22:49. Reden: 1+1

  10. Top | #30
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Verbranden - en daar gaat dit topic over - heeft niets te maken met temperatuur. Zonkracht (mate van UV-straling) des te meer. En die is rond de evenaar hoger dan in meer van de evenaar verwijderde plaatsen. Maar is ook afhankelijk van andere aspecten, zoals bewolking, luchtvervuiling en ozon.
    De tijd die men kan doorbrengen in de zon is natuurlijk ook sterk afhankelijk van de zonkracht. De zonkracht is een maat voor de hoeveelheid ultraviolette straling (UV) in het zonlicht die de aarde bereikt. De zonkracht (UV-index) kan in Nederland variëren van 0 tot 10, in landen dichter bij de evenaar en in de bergen kan de zonkracht een waarde van 15 of hoger halen. Bij een lage zonkracht (0-4) verbrandt de huid minder snel dan bij een hoge zonkracht (7-10 en hoger). De zonkracht neemt toe naarmate de zon hoger staat en varieert met de seizoenen en het moment van de dag. De zonkracht hangt ook af van de hoeveelheid bewolking. Warmte heeft geen invloed: op een koele zonnige dag kan de zonkracht even sterk of sterker zijn dan op een warme dag. Wel is de hoeveelheid UV afhankelijk van wolken, vocht of stof in de atmosfeer en van de hoeveelheid ozon.
    bron

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •