Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34

Onderwerp: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

  1. Top | #21
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Aan een auto ontkom je inderdaad bijna niet of je moet echt 'in' Disney gaan zitten. Je kunt ook eens kijken naar een andere community, daar heb ik vandaag een villa geboekt. Het is Bella Vida, op 100 meter (misschien iets meer) van de grote Walmart langs de 192. Naar Disney is het echt makkelijk te rijden, alles staat duidelijk aangegeven enzo. Misschien moet je even wennen aan het rijden in een automaat, dat wel.

  2. Top | #22
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    zit ook met het feit dat zoonlief een hele moeilijke eter is dus een supermarkt dichtbij is echt van levensbelang zeg maar.
    Geen probleem, de Publix en de Walmart zijn nooit ver weg.....Over autorijden en verkeersregels is ook al een leerzame topic. Als je onzeker bent, neem dan een TomTom mee. Weet je overigens al hoe de zoekfunctie op dit forum werkt? Klik nadat je het zoekwoord hebt ingevuld, ook eens op "berichten tonen". Hiermee verfijn je het zoeken, zeker als je al in het juiste topic bent aangekomen!

    Vragen staat vrij, maar probeer de vraag of het onderwerp wel in het juiste topic te plaatsen. Zo blijft het Forum lekker overzichtelijk.



  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Rijden in Amerika is voor ons (Europeanen) verwarrend maar zeer zeer relaxt. Wij reden zo op een dag 400 mijl... heerlijk!
    In Amerika kan je overal Hamburger + Patat krijgen, qua eten is het daar heel erg makkelijk

  4. Top | #24
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    uh hamberger en patat
    Laat hij dat nu ook niet lusten.

    We hadden in de Publix in Miami gelukkig wel broodjes gevonden en wonder boven wonder ook nog La vache ciri kaasjes die hij hier ook eet maarja weet niet of elke Publix dat heeft.

    Plus we waren met een bus reis en dat is altijd wat moeiliker als dat je op een vaste stek zit.
    Maar we komen er wel uit hoor dan leeft die maar op appelsap.

  5. Top | #25
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1250 Bekijk Berichten
    Wij reden zo op een dag 400 mijl... heerlijk
    [-X Nu we toch mijlenver off topic zijn geraakt: Kan je soms ook ver plassen?



  6. Top | #26
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Even een brug slaan naar het topic, daar ben je tenslotte moderator voor;


    De Lachende Koe heb ik al bij verscheidene Publixen zien gieren, dus dat zit wel goed.
    Bij Walmart nog nooit, maar gelukkig wel appelsap. En de Walmart zit, integenstelling tot de Publix, nagenoeg op loopafstand :-k van de villa's in Lake Berkley :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #27
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Heeft iemand recentelijk nog een villa in lake Berkley gehuurd.
    Ben benieuwd naar ervaringen, want heb een goede quote van een eigenaar.

  8. Top | #28
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Ook maar eens een toevoeging doen;

    Vorige week een villa een week gehuurd in Lake Berkley community, op Formby Court.
    Mooi park, veel wildlife, 's avonds zie je ook wasbeertjes, ik heb in het meertje geen alligator gezien (al kan die er wel zijn), maar wel veel vissen, volgens, eekhoorntjes.
    Leuk om een rondje om het meer te lopen, speeltuintje voor de kinderen.. clubhouse heb ik niet bezocht. Volgens mij kan je zowel het clubhuis + zwembad van Lake Berkley gebruiken als van Hapimag. Wal-Mart zoals gezegd op loopafstand (maar vergeet niet dat je wel terug moet lopen met al die spullen!) en ideaal gelegen dicht bij de 192 op het drukkere stuk van deze weg. Ik verblijf altijd graag in de buurt van de 535/192.

    Helaas wel wat kakkerlakken dagelijks gezien (er is wel gesprayed direct nadat ik melding maakte), maar ik denk dat de villa daarvoor even leeg stond, het is een bosrijke omgeving en hé, het is Florida! En tijdens de Superbowl was het behoorlijk druk bij de andere villa's in de straat.

    Tot nu toe de mooiste community waar we gezeten hebben en ik ga zeker nog eens graag terug!

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    23

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Ben het helemaal met je eens. Wij zijn inmiddels 3x op Lake Berkley geweest (villa aan de lakeberkley drive 928 met uitzicht op meertje). Mooi aangelegd en zeer schoon park met 24uur bewaking aan de gate. De ligging vonden wij ook prima, bijna naast de Walmart en de 192. En binnen 20 minuten ben je bij Disney. Komende meivakantie gaan we naar het park naast Lake Berkley, Bella Vida. Daar zijn we ook al meerdere keren geweest. De villa's zijn daar nieuwer en mooier, maar wij vinden Lake Berkley qua park mooier aangelegd.
    Laatst gewijzigd door G&Y; 11-02-13 om 22:29.

  10. Top | #30
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Vandaag ook de knoop door gehakt. Wij verblijven dit jaar, na Terra Verde in 2011 en Indian Point in 2012, in Lake Berkley. Huis nr. 914 meteen vooraan in het park met mooi uitzicht op een meer. De kids zitten door de ligging toch lekker dicht bij beide community pools, zodat ook aansluiting met andere kids geen probleem zal zijn! We zijn benieuwd...!

    MVG
    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •