Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 34

Onderwerp: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Ervaring in Lake Berkely

    Ja hoor. Reisverslagen: http://www.chantalsweb.nl/

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Ervaring in Lake Berkely

    Hoi,

    Wij komen ook net terug van een heerlijke vakantie in Lake Berkley. Wal-mart 3 minuten rijden, toch wel fijn.
    Wij hebben geboekt via www.vrbo.com (waar je direct van de eigenaars huurt), dat is ons al een aantal jaren zeer goed bevallen!

    Ik vind het een heerlijke locatie en wij hebben al op meerdere locaties aan de 192 gezeten. Maar Bass Lake zit volgens mij aan de andere kant van de Wal-mart? Ik heb daar ook een keer geinformeerd, maar ik vond de prijzen nogal hoog.

    Groet,
    Jeannette

    p.s. ik zag je stukje over 'niet te rustig'. Tja, Lake Berkley is wel rustig, maar dat zijn de meeste villawijken volgens mij. Maar het is zeer dicht bij de parken en winkels. De Loop (zijn ze flink aan het bouwen, nieuwe winkellocatie met JC Penney, Kohls, Belk, Old Navey, Best Buy etc.) is ook een kwartiertje.
    Laatst gewijzigd door Joontje; 28-05-08 om 09:44.

  3. Top | #13

    Standaard Re: Ervaring in Lake Berkely

    Je zult niet teleur gesteld zijn in Lake Berkley. Leuk park, netjes en prima onderhouden. Als je geen internet in de villa hebt en toch nog eens wat willen opzoeken kan je naar de 'receptie' gaan. Hier staat een PC om tegen een hele kleine betaling te internetten en eventueel te printen.

    Daarnaast heeft het park een gezamelijk zwembad en tennisveld.
    En ja zoals al eerder gezegd heel dicht bij de Wal Mart ook zeer handig.

    We zijn er twee keer geweest gaat prima. Trouwens ik zocht ook voor volgend jaar naar villa's. Kan je wel eventueel adressen geven die ons al gemaild hebben. Laa het me maar weten wil best wat door sturen. En ik had al prijzen voor volgend jaar augustus. Rechtstreeks bij de eigenaar op Lake Berkley. Doen we altijd zo, bevalt prima.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-05-08 om 22:01. Reden: full quote eruit

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Ervaring in Lake Berkley

    We zitten nu in onze villa in Lake Berkley. Prima gelegen, mooie villa, erg ruim.
    De community is erg rustig, er zit een bewaker bij de poort waarvan je een pasje krijgt wat je in de auto legt. Dan kan je er op en af rijden na controle van hem. We hebben draadloos internet en zelfs een computer en printer die we kunnen gebruiken. Het zwembad achter het huis is heerlijk! We hebben geen zwembad heating en vinden dat nu ook niet nodig. Misschien in de winter wel. Het water is in ieder geval heerlijk om af te koelen.
    De wallmart is hier vlak om de hoek en 24 uur geopend. Echt een erg grote!
    Verder lijkt het me een rustige community. Je ziet niet veel mensen buiten.
    Ter info: www.killervilla.com, is van engelse mensen.
    We zitten hier vanaf woensdag en vertrekken woensdag 23 juli naar fort Myers. Benieuwd waar we dan terecht komen.

  5. Top | #15

    Standaard Re: Ervaring in Lake Berkley

    Wat een fantastische wijk!
    Centraal en keurig netjes onderhouden.
    Om de dag een tuinman in het park.
    Woning direct gehuurd van Britse eigenaar.
    19 dagen = 1900 dollar.

    Foto's: www.hegema.demon.nl

    Woning van alle gemakken voorzien en zwembad was
    heerlijk om af te koelen.
    De Walmart op de hoek (24/7) heeft alles.
    De laatste dag nog twee koffers daar gekocht.
    Moeders heeft aardig aan de gardarobe gewerkt.

    Wij vonden het geweldig daar, volgend jaar zeker terug.
    Website van de woning:
    http://kissimmeevillasrus.com/
    Laatst gewijzigd door Gremlin; 30-07-08 om 00:57.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Wij hebben hier ook een villa gehuurd voor oktober 2009 (herfstvakantie). Zo te lezen hebben we dus geen verkeerde keuze gemaakt! Super!
    Bij hebben geboekt via www.florida-villa.nl en moet zeggen dat dit allemaal zeer netjes is gegaan. Hebben internet verbinding en babybedje erbij gehuurd plus zwembad verwarming! Nog 133 dagen en kijk er naar uit!!
    Groetjes,
    Veronique
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  7. Top | #17
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Wij hebben in 2004 een villa gehuurd in Lake Berkley via American Estates en dat is ons heel goed bevallen, we vonden het ideaal dat de Walmart op nog geen 2 minuten van onze villa vandaan was, we zijn nogal shop freaks hihi..
    Maar ook de villa was erg mooi, en je kon bij het algemene zwembad in de ochtend donuts en muffins enzo halen, maar meestal als wij kwamen was het al weg... en misschien ook helemaal niet voor ons bedoeld maar voor de mensen die in zo'n appartementen complex zaten.
    Ook was het ideaal dat je kon internetten, was vlakbij de ingang een soort clubhuisje(winkeltje) waar je spelletjes kon spelen of zelfs wat lichaamsbeweging :grin:

    Ik zit nu ook voor Lake Berkley te kijken voor 2010, het is echt aan te raden!

    Succes en veel plezier met alles uit te zoeken!

  8. Top | #18
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Is het niet zo dat je daar erg achteraf zit in zo'n wijk?
    kan me er helemaal niks bij voorstellen hoe dat is en wat zou nu voordeliger zijn met 2 personen een hotel of toch een villa huren?

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    Is het niet zo dat je daar erg achteraf zit in zo'n wijk?
    Misschien is het handig dat je met behulp van Google, Google maps en Google Earth wat locaties bekijkt? Je krijgt dan ook een idee van de afstanden tot de attracties. Als je direct van de eigenaar huurt, weet je de locatie vooraf, via de grote aanbieders lukt dat niet altijd. Soms kan je wel voor een bepaalde community kiezen. In dat geval hoor je je adres op het sleuteladres. Van vrijwel iedere community zijn volop foto's beschikbaar op het internet, zodat je ook een beeld krijgt van de afmetingen, de inrichting, het zwembad etc. etc.

    Bedenk ook dat er naast villa's ook condo's (appartementen of flats) en townhouses (geschakelde eengezinswoningen zijn). Wat voor jullie geschikt is en of je niet beter in een hotel kunt verblijven, blijft een kwestie van persoonlijke smaak.

    Vergelijk ook de prijs van een hotelkamer ( van pakweg 30 dollar per nacht tot zo duur als je het zelf wilt maken) met die van de andere opties. Vanaf 50 euro per nacht heb je al een knappe condo, voor een tientje meer een villa met eigen zwembad. Uiteraard afhankelijk van het seizoen, maar er is veel leegstand dus het barst van de aanbiedingen.

    Nog nooit gedaan? Eens moet de eerste keer zijn! Wedden dat je geen spijt krijgt?



  10. Top | #20
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    ben een beetje kriebelig want zou dan ook voor het eerst gaan rijden in amerika ben ook de enigste bestuurder en dan nog alleen met mijn zoon dus je snapt dat ik niet al te veel wil gaan rijden( misschien als ik er eenmaal doorheen ben er wel anders overdenk) zit ook met het feit dat zoonlief een hele moeilijke eter is dus een supermarkt dichtbij is echt van levensbelang zeg maar.

    gelukkig nog wel even de tijd om te kijken en veel hulp van hier inschakelen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •