Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 34

Onderwerp: Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    3

    Standaard Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    hoi allemaal, wij zijn van plan om in mei weer naar kissimmee te gaan maar deze keer in lake berkely villa, we zijn al in southern dunes geweest, en in lindfields, southern dunes was te ver weg van alles,vond ik, lindfields was geweldig, heb geen ervaring met lake berkely, heeft iemand fotoos of ervaring???? gr mar

  2. Top | #2
    Newbie Spocky's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    11

    Standaard Re: lake berkely,kissimee

    Hey, Mike
    In 2003 heb ik 12 dagen mogen verblijven in een villa in Lake Berkly. Ik moet zeggen dat hij mij meer dan prima bevallen is. Wij hadden een villa gehuurd aan Formby Street en zag er helemaal geweldig uit.
    Het gehele resort ziet er prima verzorgd uit. Er is een groot meer met daarbij een speeltuin. Ik heb destijds foto's gemaakt maar heb die zo niet bij de hand. Stuur mij ff een PM met daarin je e-mailadres dan kan ik wat foto's naar je toe mailen.

    Ga ook eens op onderstaande link kijken
    http://www.florida-villa.nl/nl_openi...?contentID=vic


    Als je in Google "Lake Berkley" intikt krijg je heel veel links naar het resort en de villa's
    Trouwens als ik weer naar Kissimee ga dan huur ik weer een villa in Lake Berkly
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 06:55.

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    2

    Standaard

    hoi mike
    goede keus
    wij zijn in 2003 in lake berkley geweest het is ons zo goed bevallen dat we in juli 2005 voor 4 weken geboekt hebben
    ik weet zeker dat je het met me eens zal zijn
    groetjes mieke

  4. Top | #4

    Standaard

    Hoe valt dit mee qua prijs zo 4 weken boeken in een vakantieresort ?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 06:55.

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    3

    Standaard

    valt echt wel mee voor 10 dagen 4 personen zijn wij 850 euro kwijt pp dat is busje,huis en vlucht!

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Lake Berkley

    Hallo allemaal,

    Omdat ik voor het eerst een berichtje plaats zal ik mij even voorstellen. Ik ben Gwenda en volgend jaar juli ga ik samen met mijn man, dochter (dan 2 jr) en famillie naar Orlando Florida. Ons plan is om 2 villa's te huren in Lake Berkley (inmiddels al offertes bij american vacations opgevraagd).

    Nu is mijn vraag, is er iemand bekend met de villa's en of omgeving van Lake Berkley en heeft daar eventueel foto's van?

    Verder is iedere tip welkom want het wordt onze eerste keer naar Amerika en hopelijk niet de laaste keer.

    Groetjes

    Gwenda

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ben daar 2 jaar geleden geweest via AmericanEstates, in de Hapimag huizen, de townhouses. Was gewoon fantastisch goed. Geen eigen zwembad, maar dat hebben de huizen buiten de Hapimag-delen meestal wel. De locatie van dit "park" is m.i. wel heel erg goed, vlakbij de Walmart en centraal op de highway 192. Ook is het een community met een hek en bewaking. Centraal schijnen er behoorlijk veel extras te zijn. Zeer goed.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-08-13 om 15:55.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    11

    Standaard

    Wij zijn net terug van onze vakantie. We hadden de laatste 5 nachten een villa gehuurd via fly2florida. De villa stond op het park Lake Berkley.
    We hadden een 4 kamer villa met 3 badkamers en een eigen zwembad.
    Het is daar prima vertoeven en je hebt alles in het huisje.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    39

    Standaard

    Ik ben ook in die villa's geweest afgelopen zomer. Was inderdaad fantastisch. Heb nog altijd heimwee :wink: !
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 06:55.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard Villa-ervaring: Lake Berkley, Kissimmee

    Hallo,

    In april 2009 willen wij weer naar Orlando (wij zijn in 2005 hier voor het eerst geweest en waren meteen verkocht). Destijds zaten we een villa in Bass Lake, perfect huis, alleen het was er vrij rustig. We hebben gehoord dat de villa's in de wijk Lake Berkely een aanrader zijn. Ik heb op het Forum gezocht en er 2 berichten over gezien. Zijn er meer ervaringen met deze wijk?
    We zitten graag centraal, niet te rustig, dichtbij de diverse pretparken, dichtbij een supermarkt.

    Wij hebben een offerte aangevraagd bij American Vacations. Ben benieuwd of zij ook huizen in die wijk hebben.

    Alvast bedankt voor je reactie.

    groet,
    Elisabeth
    The truth is out there....... Somewhere.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •