Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 53

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Manchester (UK)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Manchester

    Wat me enorm opval dat een ieder die een nare ervaring heeft op deze luchthaven. Ze hebben allemaal een connectie vlucht mat KLM...

    Natuurlijk is het, naar, dat er vertragingen zijn, zeker anno 2010.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Houten
    Berichten
    18

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Manchester

    Bedankt voor jullie reactie's!
    Wij vliegen zaterdag 3 juli, en hebben een overstap van 1 uur en 50 minuten... en zo te lezen wordt dat krap.... Ik zal jullie op de hoogte houden!!

    Groetjes fam. Griffioen

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker looney's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Hemiksem (Belgium)
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Manchester

    gebeld met Virgin
    als je online incheckt en een boarding pass hebt dan hoef je niet van terminal te wisselen en kan je meteen naar je vlucht toe. 2 uur is dan meer dan voldoende lijkt mij. Wij vertrekken de 1e. Mocht het anders zijn dan hoor je het nog wel.
    voor alle Florida trips (2010-2012-2014-2018), Washington en NY (2016) en die van de Westkust (2017)
    zie http://onze-trips.blogspot.com

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker looney's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Hemiksem (Belgium)
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Manchester

    Van vlieger even met bus naar terminal 1 om door de security te gaan. Omdat we al online hadden ingecheckt moesten we niet aanschuiven voor een boarding pass. Konden daarna terug met de bus en meteen inchecken voor vlucht. Oke veel tijd was er niet over maar dat was ook niet nodig, transfer mag zo kort mogelijk duren van mij.
    voor alle Florida trips (2010-2012-2014-2018), Washington en NY (2016) en die van de Westkust (2017)
    zie http://onze-trips.blogspot.com

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Manchester

    Wij zijn afgelopen week door omstandigheden met Virgin terug gevlogen uit Orlando met overstappen in Manchester.
    Overstaptijd 1.50 uur.
    Allereerst moet ik zeggen dat ik Virgin heel prettig vond, we hadden wel 3 stoelen voor ons 2.
    We begonnen in Orlando met 1.30 uur vertraging, dus zenuwen alom.
    In manchester aangekomen moesten wij ook met het "busje". Alleen had de buschauffeur geen werkend pasje dus kwamen we de terminal niet in. Toen dit probleem eindelijk was opgelost, zijn we rennend naar de douane gegaan en toen weer in het volgende busje. Uiteindelijk toch op tijd en toen zaten we tot onze grote verbazing bussinus class bij Brussel Airlines. Prettige verrassing, dit had eigenlijk op onze lange vlucht moeten gebeuren. maarja je kunt niet alles willen.

  6. Top | #26
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    10

    Standaard Met SN via Manchester en dan met Virgin naar Orlando

    Hallo,
    Ik heb enkele weken geleden tickets geboekt via vliegwinkel.nl.
    Vluchten vanuit Brussel met SN naar Manchester en van daaruit met Virgin naar Orlando. Heeft iemand hiermee ervaring? Ik lees wel wat berichten dat het in Manchester allemaal heel onduidelijk is?
    Moeten we onze valiezen daar nemen en weer inchecken of loopt dat automatisch? Voor de rest is alle info welkom!
    We vertrekken over twee weken al...
    Thanks!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-05-12 om 22:56. Reden: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp

  7. Top | #27
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Met SN via Machester en dan met Virgin naar Orlando

    Kennissen van mij zijn zeer tevreden over deze route. Je checkt je bagage in op Brussel en die zie je weer terug in Orlando. Als het goed is krijg je ook gelijk je boarding pas voor het 2e gedeelte van je vliegreis. Manchester airport heeft ongeveer dezelfde groote als Brussel. Je moet van te voren goed kijken op welke terminal je aankomt en van waar je vertrekt. Let ook op dat je de bordjes transfer volgt en niet in de rij gaat staan om de UK binnen te geraken.

    Een goede informatiebron is http://www.manchesterairport.co.uk/manweb.nsf

    Veel plezier
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #28
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Met SN via Machester en dan met Virgin naar Orlando

    Wij zijn twee jaar geleden op de terugweg met Virgin vanaf Orlando naar huis gevlogen, met een tussenstop in Manchester om vandaaruit met KLM naar Amsterdam te vliegen. Geen problemen gehad. Je moet natuurlijk wel altijd zelf goed in de gaten houden waar je aankomt en vanaf welke terminal/gate je weer vertrekt. Je kunt natuurlijk ook altijd nog vragen aan medewerkers die daar rondlopen. Hoewel.... We spraken iemand aan die zo'n moeilijk Manchesteriaans accent had, dat wij het bijna niet konden verstaan. We waren moe, het was 's morgens vroeg na een lange vlucht en dan ben je ook niet op je scherpst. Leuk detail:we kregen in Manchester voor de laatste vlucht handgeschreven boarding passes! Nooit eerder meegemaakt. We moesten ze bij de gate overigens weer inleveren nadat we waren omgeroepen om ze te komen ruilen voor officiële.

  9. Top | #29
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Met SN via Machester en dan met Virgin naar Orlando

    Wij hebben deze vluchten 2 jaar geleden ook gehad.
    Waren hier erg tevreden over. Van Manchester naar Brussel hadden ze ons in Orlando in de eerste rijen gezet. Bleek de businesklas te zijn. Was wel lollig om te zien, gordijntjes gingen achter ons dicht. Wij kregen verse broodjes en jus d'orange, krantje en wat lekkers.
    Vlucht had wel wat langer mogen duren\\/.
    Vlucht van Mco naar Manchester was prima, genoeg entertainment. Iedereen een setje met toiletspullen. Er was een zender op de muziekzender die je in slaap praatte. Je hoorde zachte muziek en een stem die zei: your in a garden with flowers, sleep!:razz:
    Ik heb als een roosje geslapen.

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker looney's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Hemiksem (Belgium)
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Manchester (UK)

    alleen de transfer op Manchester in waardeloos. Gaat absoluut niet vooruit en zeer onduidelijk aan welke balie je moet aanschuiven (zie ons verslag van 2010 voor meer details)
    voor alle Florida trips (2010-2012-2014-2018), Washington en NY (2016) en die van de Westkust (2017)
    zie http://onze-trips.blogspot.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •