Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 53

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Manchester (UK)

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Manchester (UK)

    Jazeker, op het rustige Manchester vliegveld zijn die er zeker.

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker JenR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    26

    Standaard Vliegen van vanaf Brussel, tussenstop Manchester, naar Orlando

    Hallo,

    Wij gaan van de zomer voor de eerste keer naar Florida!
    Erg zin in, maar kijken nu wat op tegen de reis...lezen nogal rare verhalen over overstap op Manchester.
    We hebben maar een overstap tijd van ander half uur...hopelijk genoeg.
    Is ons verteld dat als je incheckt in Brussel, je bagage doorgelabelt word en zie je pas terug in Orlando, klopt dit? Iemand die ervaring heeft met Manchester of soortgelijke vlucht?
    We horen graag wat we kunnen verwachten, wel zo fijn met 3 kids

  3. Top | #43
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Vliegen van vanaf Brussel, tussenstop Manchester, naar Orlando

    Hey JenR,

    Ook wij vliegen deze zomer via Manchester naar Orlando. Voor ons is het ook de eerste keer dat wij een tussenstop maken in Manchester maar al de 10de keer dat we naar de USA vliegen.
    Eerlijk, ik heb toch ook wat meer zenuwen voor de vlucht nu dan de andere keren. Je hoort inderdaad niet vaak goeds over de luchthaven van Manchester. Ik volg dus graag jouw post en hoop tal van positieve verhalen te mogen lezen :-)
    Ik heb vooral zenuwen ivm de valiezen... die zouden inderdaad direct doorgelabeld worden. Pas in Orlando zie je of deze op de band geraakt zijn of niet.
    Wat ik altijd doe is in elke valies kledij van iedereen stoppen. Wij zijn met drie (mijn man, dochter en ik) en in elke valies zit er minimum 1 ondergoed setje van de andere en 1 tenue om de eerste dag mee door te komen.
    Zo zijn we zeker dat we bij het niet halen van één van de valiezen niet onmiddellijk na het landen al moeten lopen om dit te gaan kopen. Wanneer alle drie de valiezen zouden stranden, hebben we natuurlijk pech....
    Wat ik ook altijd doe wanneer we een zeer korte tussenstop hebben waarbij de valiezen doorgelabeld worden, is dit toch nog even extra vermelden bij het inchecken (wij vertrekken steeds in Brussel). Hebben zo toch al 2x voorgehad dat de lieve dame een labeltje extra op onze valiezen hangt waardoor deze als laatste op de vlieger gaan, zodat deze er onmiddellijk kunnen afgehaald worden om zo naar het andere vliegtuig te brengen. (ik weet niet of dit er mee te maken had maar deze twee keren kwamen onze valiezen als eerste op de band, nog een leuk voordeeltje :-) )
    Wanneer vertrek je juist?? Wie weet zitten we wel op dezelfde vlieger :-)
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  4. Top | #44
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen van vanaf Brussel, tussenstop Manchester, naar Orlando

    @JenR, heb je al geboekt? Omdat er van Brussel goedkope mogelijkheden zijn om rechtstreeks te vliegen.
    Nou ben ik nooit via Manchester geweest maar je kan er echt wel van uit gaan dat je bagage doorgelabelt wordt.

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker JenR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen van vanaf Brussel, tussenstop Manchester, naar Orlando

    Hey,

    Goeie tip van de koffers, bedankt.
    wij vertrekken zondag 5 juli om 9.10, zou toevallig zijn als we dezelfde vlucht zouden hebben

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker JenR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen van vanaf Brussel, tussenstop Manchester, naar Orlando

    Ik heb al geboekt, gelukkig voor een mooie prijs. Hopelijk de moeite waard....

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Manchester (UK)

    Hey JenR,

    Wij vertrekken 10 dagen later...
    Zullen elkaar dus niet tegen het lijf lopen
    Maar als je internet hebt op je bestemming kan je me hier mss wel updaten hoe de vlucht geweest is...
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  8. Top | #48

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Manchester (UK)

    Bagage wordt doorgelabeld en zal geen problemen opleveren.



  9. Top | #49
    Regelmatige Bezoeker JenR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Manchester (UK)

    @lisje
    ik zal je op de hoogte houden!
    van te voren alles uitprinten, en kijken waar je heen moet scheelt denk ik de helft!
    Maar meer ervaringen zijn altijd welkom

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker JenR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Manchester (UK)

    Het is allemaal goed verlopen!
    Bij aankomst Manchester duurde het wel eventjes bij de douane....stond op een gegeven moment op het bord ga naar de gate, maar ja stonden nogin de rij...We werden gelukkig met een bus naar de andere terminal gebracht! Super service!
    we dachten thuis online ingecheckt te zijn voor Manchester-Orlando, dus gelijk naar de gate, maar dat was niet voldoende. Gelukkig werd dat bij de gate weer snel opgelost door daar alles bij te werken.
    Voordeel van zo'n korte overstap is dat je niet hoeft te wachten.
    dit was onze eerste keer naar Florida en ging gelukkig goed maar weet niet of ik het weer zou riskeren. Als er namelijk iets tegen zit dan hang je! Maar uit gaan van het positieve!
    Wij zitten al lekker op onze plek, heerlijk.
    jullie succes met de vlucht, en fijne vakantie!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •