Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: www.disneyworld.co.uk

  1. Top | #11
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: www.disneyworld.co.uk

    Kun je als niet Brit ook tickets bij hun kopen? Voor de Britse markt verkopen ze tickets die 21 dagen geldig zijn, best wel interessant voor ons.
    Heeft iemand dit wel eens gedaan en krijg je dan e-tickets die je moet omruilen?


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    12

    Standaard Re: www.disneyworld.co.uk

    kun je gewoon kopen.

  3. Top | #13
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: www.disneyworld.co.uk

    Kun je ook zeggen of je dan echte tickets krijgt of e-tickets die je moet omruilen?


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    12

    Standaard Re: www.disneyworld.co.uk

    wij kregen vouchers.. en dan kwam dat op je key to the world te staan. dus jammer genoeg durf ik niet te zeggen hoe en wat als je alleen het ticket boekt. maar ik heb wel ervaring met e-tickets. het werkte prima hoor! gewoon doen het scheelt je zo veel geld. daar kan je ook leuke dingen van aanschaffen.=D>

  5. Top | #15

    Standaard Disneyworld.com versus Disneyworld.co.uk

    Hallo mensen,

    Ik ben dus nu echt aan het onderzoeken. Ik heb al stapels prints en tientallen bookmarks.

    Nu zie ik op de UK site aantrekkelijke aanbiedingen, maar ik kan bij geen enkele online boeken en dus vergelijken met de US site. Daarbij leest ik dat die aanbiedingen alleen voor de UK gelden. Hoe kan het dan dat zovelen van u via de UK site mooie deals binnen slepen?

    Laten we de voors en tegens eens op een rij zetten voor mij en voor hen die na mij komen

    <<Moderator Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand topic met hetzelfde onderwerp.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-11 om 22:32.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Re: Disneyworld.com versus Disneyworld.co.uk

    Wij hebben net geboekt op de engelse site. op de site zie je bijvoorbeeld staan gratis dining plan, dan klik je dat aan en dan kom je bij een continue knopje. als je dat doet kun je van de lieve lust lekker prijsjes vergelijken. Wij hebben elk resort bijvoorbeeld in wdw zo kunnen prijsvergelijken.
    op dit moment (als je gaat voor de tijd waarin ddp gratis is op de engelse site) is de engelse site goedkoper. normaliter zonder aanbiedingen is wrslk de amerikaanse site goedkoper.
    ik hoop dat ik je hiermee help.

    Groet Lisanne

  7. Top | #17
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    12

    Standaard Re: www.disneyworld.co.uk

    wij hadden toen ook korting op het resort + een gratis quick dining plan. en een gratis mok. echt het eten is niet op te krijgen zoveel credits. snackcredits wel\\/ ze laten eerst zien wat het kost..je bent gauw 30 euro kwijt voor 2 personen voor een simpele maaltijd!:evil: als je quick dining plan hebt. kun je super lekker eten in epcot en downtown disney bij earl of sandwich. dus goed kijken waar je boekt. via de disneysite uk. hadden wij ook nog een ultimate disneyticket voor 14 dagen voor de prijs van 7 dagen! \\/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •