Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Yes care hire

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    8

    Standaard Yes care hire

    Hoi hoi
    Heeft er iemand ervaring met Yes car hire???
    Het is ons aangeraden door een engelse vrouw waar wij de villa van huren.De kosten staan in ponden maar als je het omrekend naar de euro kom ik een stuk voordeliger uit dan bij almo via american estates

    ze hebben ook een site www.yescarhire.com


    Groetjes sam
    21 oktober naar orlando

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Ziet er op zich goed uit. Ze bieden ook gewoon de Alamo Silver en Gold verzekeringen dus dat is gewoon OK..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Volgens mij ben je alleen duur uit in Engelse ponden.

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Yes care hire

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door samantha
    Hoi hoi
    Heeft er iemand ervaring met Yes car hire???
    Het is ons aangeraden door een engelse vrouw waar wij de villa van huren.De kosten staan in ponden maar als je het omrekend naar de euro kom ik een stuk voordeliger uit dan bij almo via american estates
    ze hebben ook een site www.yescarhire.com

    Ik heb even gerekend met www.alamo.nl.
    1 week intermediate/2-drs/orlando/september komt dan op €219 en in Engeland omgerekend op € 205 ( Pond 135,25). Vreemd genoeg is 2 weken huren in Engeland duurder dan 2 * 1 week tarief (Pond 274,50)
    Gezwegen wordt over eventuele reserveringskosten, anders wordt het verschil toch wel klein.

    Groeten
    Knaapje
    P.S. Ik geloof dat er via deze site in Ned. bij Alamo nog extra korting te krijgen is.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Yes care hire

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje
    P.S. Ik geloof dat er via deze site in Ned. bij Alamo nog extra korting te krijgen is.
    Dat klopt, bij boekingen via deze site krijg je onmiddelijk € 10,00 korting.

    Eric

  6. Top | #6
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    De vraag is natuurlijk of men bij Alamo huurt. Alamo kent geen zilver en gold, maar heeft al inclusief en gold en Dollar heeft al inclusief en platina. Dus bij welk verhuurbedrijf word de auto dan gehuurd. Dan kan je pas de prijs vergelijken

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    De vraag is natuurlijk of men bij Alamo huurt. Alamo kent geen zilver en gold, maar heeft al inclusief en gold en Dollar heeft al inclusief en platina. Dus bij welk verhuurbedrijf word de auto dan gehuurd. Dan kan je pas de prijs vergelijken

    Harm,
    Begrijp ik even niet.
    Samantha vergelijkt zelf de tarieven met Alamo tarieven via Am.Estates.
    Bovendien gaat het over een voordelig tarief om te boeken niet over een bepaalde verhuurmij. Als dan blijkt dat een wat onbekender site in Engeland vrijwel net zo duur is als een bekend verhuurbedrijf in Nederland is dat toch een indicatie.

    Groeten
    Knaapje

  8. Top | #8
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Je hebt daar wel gelijk in. Ik geef alleen maar aan dat de site in Engeland misschien helemaal geen alamo autos verhuurd. Dan is het dus appels met peren vergelijken, zeker als je niet weet/ aangeeft over welk verhuur bedrijf het gaat. Waar je de auto op moet halen geven ze pas aan als je geboekt hebt. Ik krijg altijd wat kriebels als ik vooraf niets weet,alleen mooie praatjes. Voor die paar euros op een reis naar Amerika zou ik gewoon in Nederland boeken.

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    .......... Waar je de auto op moet halen geven ze pas aan als je geboekt hebt. Ik krijg altijd wat kriebels als ik vooraf niets weet,alleen mooie praatjes. ...........
    Ik weet niet of we op dezelfde site kijken, maar als ik op bovengenoemde link klik en een reservering voor Orlando maak krijg ik gelijk 9 ophaalpunten in Orlando te zien.
    Groeten
    Knaapje

  10. Top | #10
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Je hebt gelijk. Als je niet wilt begrijpen wat ik bedoel. Bij ons thuis noemen ze dat mieren N#@&n . ik geef geen reactie meer op dit onderwerp.

    groeten
    Harm



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •