Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: [Reisverslag] Niels82: Florida, april/mei 2010

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Reisverslag Niels82: april/mei 2010

    06-05-2010
    We zijn rond 09:00 opgestaan en zijn uitgecheckt na een goede nachtrust.

    Na het afgeven van de bagage hadden we op de korte vlucht weer de exit Seats te pakken. We hebben 3 uur over Miami airport gelopen wat best lang was. Wel voor het eerst een echte Starbucks koffie op en we hebben een nekkussen voor Ellen gekocht (bleek toch te werken want ze sliep als een blok op de terugreis). Vanaf het vliegveld kon je ons hotel ook nog goed zien.

    Op de korte vlucht hadden we een moderner vliegtuig.

    Na 3 uur zagen we Philadelphia weer.

    We hadden hier maar een korte tijd (1 ½ uur) Waarna we weer doorvlogen naar Nederland. Helaas geen exit Seats dus ik had redelijk wat last om goed te kunnen zitten .

    We kregen nog te horen dat door de aswolk ze moesten omvliegen via Portugal om ze Nederland te bereiken. Dit maakte ons niet uit, als ze de oceaan maar overgingen. De rest zouden we daarna wel zien. Om 09:30 op vrijdag 07 mei 2010 zijn we in Nederland geland.

    We hebben super huwelijksreis gehad en het virus opgepakt. We hebben constant 30/35 graden gehad in Florida en alleen maar zon. Het vliegen was wel taai om te doen met name door de transfer en de krappe ruimte in de vliegtuigen. We gaan zeker nog een keer terug en doen dan Orlando en Frt Myers aan (Orlando WDW, Frt Meyers lekker relaxen). Dit doen we dan wel via denk ik Martinair omdat we dan maar 8 uur hoeven te vliegen.
    We zijn superblij met ons nieuwe fototoestel. We hadden eerst een spiegelreflex en een ixus maar de powershot die we in de plaats van deze 2 hebben gekocht doet het super, met name bij bewegende beelden!.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #12
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard

    Hoi Allemaal,

    De echte outlet waar wij zijn geweest is: http://www.tangeroutlet.com/fortmyers 20350 Summerlin Road, Ft. Myers, FL

    Leuke reacties van iedereen We hebben idd een super huwelijksreis gehad.

    @Rebecca : die outlet is qua prijs zeker de moeite waard, de andere die we hadden gevonden (coconut Grove) Is wel mooi maar niet echt factory oulet.

    @Remco : hebben wij dus ook, we zijn maar 9 dagen gegaan en veel gevlogen. We zouden eigenlijk volgende week weer terug willen gaan zo fijn was het daar (en lekker warm ). Zo'n verslag maak je net als je reviews zodat anderen er wat aan hebben. Vindt ik zelf ook fijn als ik veel vergelijking materiaal heb voor ik ergens naartoe ga.

    @Dolf : Waar je niet naartoe moet hangt er een beetje vanaf wat je wilt gaan doen. Wij vonden toch Sanibel island een beetje tegenvallen en waren liever op Frt Meyers beach gebleven. Wij hebben de navigatie gekocht ook voor later en voor mijn ouders, Canada zit er ook op dus altijd handig. Je kunt het beste in Amerika de COMPUSA die in de buurt ligt opzoeken. Je betaalt daar voor een Tom Tom of Garmin maar 65/75 dollar (55 euro). En veel succes met de voorbereidingen .

    @Marita, Wij gaan zeker nog een keer terug, als Martinair dan nog steeds de enige is die direct naar Orlando vliegt wordt het idd Martinair, US Airways was ook prima, maar liever 8 ipv 14 uur vliegen. Wij hebben ook geen feest gegeven, wel receptie van 2 1/2 uur en een diner er achteraan.

    Mvg,
    Niels
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-01-11 om 08:55. Reden: 1+1
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Reisverslag Niels82: april/mei 2010

    Wel leuk als ik het nogmaals nalees,was echt een supertrip. Sinds windows 7 heb ik ook roulerende achtergronden van deze vakantie
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •