Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Halloween in Florida

  1. Top | #1

    Standaard Halloween in Miami

    Wij zitten van 28 okt - 1 nov as. in Miami en ik vroeg me of er iemand wat weet over Halloween feesten/activiteiten daar?

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    15

    Standaard

    Als het goed is zijn er overal feesten. Maar vaak moet je wel van tevoren reserveren. Veel clubs en kroegen hebben een Halloween Party. Ik kan zo'n feest echt aanraden, iedereen verkleed etc. Als ik jou was zou ik gaan kijken op websites van kroegen/clubs/restaurants van de plaats waar je op 27 oktober zit. Let wel, onder de 21 jaar geen toegang.... :twisted:

  3. Top | #3

    Standaard Halloween

    Hè?! Is Halloween niet de 31ste dan? Dan zitten we dus in Miami. Heb je toevallig nog tips voor kroegen/clubs/restaurants daar?

  4. Top | #4
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Ik weet niets specifieks; maar het lijkt mij wel cool 8) om met Halloween over Ocean Drive te lopen!

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: Halloween

    Ja, Halloween is op 31 oktober, maar parties worden meestal al de week van te voren gegeven. Op Halloween avond gaan de kinderen langs de deuren voor "trick or treat" en ik neem toch aan, dat bijvoorbeeld in South Beach ook een stel parties zal worden gehouden.

    Hier in Washington bijvoorbeeld wordt de uitgaanswijk Georgetown voor het verkeer afgesloten en lopen er honderden verkleedde volwassenen rond.

    Ik vond deze site voor je, laat zien, dat South Beach net zoiets is: http://www.virtualtourist.com/m/tt/2c29c/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 13:39. Reden: q

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ik heb twee keer Halloween meegemaakt in Amerika maar op de dag zelf komen er alleen maar kinderen langs de deur. Van feesten heb ik weinig meegekregen.

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Dit jaar valt Halloween op een weekend, dus zullen er vast feesten op de dag zelf zijn. En in South Beach zullen verklede mensen langs de bars en cafe's gaan, volgens mij is het daar net als hier in Georgetown en dat is allemaal wel op de avond zelf.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker Riv71's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    The Hague
    Berichten
    86

    Standaard Halloween in Florida



    Underwater Pumpkin Carving
    Divers become underwater artists as they turn pumpkins into Halloween masterpieces beneath the sea in the Florida Keys National Marine Sanctuary.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 13:45.
    Grtz....
    Hugo

    The Dutch Photographer | http://www.dutchphotographer.nl

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Themeparkreview (een grote Amerikaanse pretparksite) heeft een bezoek gebracht aan de volgende parken en een fotoverslag gemaakt (in hun eigen - aparte - stijl):
    En nog een video:

    Zeker leuke verslagen. Op hun Frontpage hebben ze ook links staan naar Halloween in andere parken (Universal Hollywood, Busch Gardens Europe). Leuk om te vergelijken...

    http://www.themeparkreview.com/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 13:44. Reden: 1+1
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10

    Standaard Halloween in de parken

    Aangezien we dit jaar Florida onveilig gaan maken in de " halloween tijd" Zou ik graag wa meer info willen hebben over het hele gebeuren.
    Had de zoek functie wel gebruikt maar niet echt kunnen vinden wat ik zocht.

    Dus bij deze.. HELP!!!!

    Ik weet dat universal halloween heeft, maar welk park? Hoorde dat het t ene jaar in de studios is en het jaar daarop in Islands of adventure..

    Welke dagen zijn de avond openingen. Wat kost het, de tijd van het evenement.
    Wanneer tickets halen en waar? Zijn der tickets dat je meerdere dagen kan gaan? Kan je daarmee ook in busch gardens howl o scream.

    De officiele sites hebben ook niet echt info op dit moment dus alle info is welkom.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •