Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Bush Gardens of Animal Kingdom?

  1. Top | #1

    Standaard Bush Gardens of Animal Kingdom?

    Ik kom er niet goed uit ....
    Als jullie zouden moeten kiezen wat zou je dan doen?
    Bush Gardens of Animal Kingdom en waarom?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: Bush Gardens of Animal Kingdom?

    Hoi wij konden ook niet kiezen (ben er nog nooit geweest, zaterdag wordt de 1e keer), maar het zag er zo mooi uit allemaal dat wij hebben besloten beide te doen. Ik denk persoonlijk dat Animal voor de Disney fans leuker is en als je echt voor de dieren gaat dat je naar Busch Gardens moet. Busch is denk ik iets meer "dierentuin-achtig" (met coole achtbanen ) en Animal is toch meer themepark.

  3. Top | #3
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Bush Gardens of Animal Kingdom?

    ben nu 2x in bush gardens geweest......een heel mooi park, idd soort dierentuin/pretpark combinatie.....met leuke shows en uiteraard coole achtbanen.....zeker een keer de moeite waard om het te zien

    dit jaar waarschijnlijk naar Animal Kingdom
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Bush Gardens of Animal Kingdom?

    Ik ben niet zo'n achtbanen-mens, is busch gardens dan ook alleen leuk voor de dieren, of is het dan de moeite niet?

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bush Gardens of Animal Kingdom?

    Ik zou dan gewoon naar Animal Kingdom gaan. Ze hebben nog wel wat andere attracties maar het overgrote gedeelte is achtbaan.

    Je kan ook even de plattegrond bekijken voor een indruk: http://www.buschgardens.com/Bgt/Explore/ParkMap.aspx
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Bush Gardens of Animal Kingdom?

    Busch Gardens zijn wij ook nog nooit geweest daar gaan we over een paar weken naar toe, met name toch wel de achtbanen maar ook voor de beestjes hoor en aangezien we een flex ticket plus hebben kunnen we meerdere keren als we willen.

    Animal Kingdm hebben we wel gedaan in 2008 hoofdzakelijk voor Expedition everest en ook de safari gedaan en ja dat is dan weer wel op zijn Disney's he dat park.

    Kan je allebei dan zou ik dat zeker doen of anders veel filmpjes op youtube om keuze te kunnen maken.

    Succes ermee.

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    63

    Standaard Re: Bush Gardens of Animal Kingdom?

    Onze 3 kinderen geven de voorkeur aan Busch Gardens vanwege de achtbanen. Wij als ouders passen ons aan.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard Re: Bush Gardens of Animal Kingdom?

    Wij geven de voorkeur aan Animal Kingdom. We zijn in beide parken 2x geweest. Beide parken absoluut de moeite waard, maar als wij moeten kiezen, kiezen wij voor Animal Kingdom.
    De safaritocht bij Busch Gardens vonden wij heel erg tegenvallen. Bij Animal Kingdom zie je daarbij meer dieren en van dichterbij.
    Wij hebben niet ervaren dat Busch Gardens meer dieren heeft. Daar kan je wel vogels voeren, bij Animal niet.
    Verder vinden wij de attracties bij Animal leuker dan bij Busch en het is dichterbij (als je in of rond Orlando verblijft).

  9. Top | #9
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Bush Gardens of Animal Kingdom?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kiwi80 Bekijk Berichten
    Ik kom er niet goed uit ....
    Als jullie zouden moeten kiezen wat zou je dan doen?
    Bush Gardens of Animal Kingdom en waarom?

    ligt er ook aan hoeveel je er voor wilt betalen
    animal kingdom is stukken duurder dan bush gardens
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  10. Top | #10
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Bush Gardens of Animal Kingdom?

    Vorig jaar hebben wij Animal Kingdom gedaan, dit jaar Busch Gardens. Ik vond het 'dierengehalte' in Busch erg tegenvallen, misschien ook omdat de trein niet reed? Je kon wel wat zien door het park heen.
    Achtbanen zijn niet ons ding, maar daarvan staan er wel een aantal mooie voor de liefhebbers. Onze kids gingen vooral voor het sesamstraat deel maar eigenlijk is dat weer gericht op de peuters en voor kids van 6 en 7 alweer te saai (hun eigen mening...)....

    Uiteindelijk heeft Animal Kingdom toch onze voorkeur.... maar ik vind ook dat alles bij Disney net ietsje meer 'af' is!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •