Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Hotelervaring: Hilton Singer Island / Palm Beaches, Singer Island (West Palm Beach)

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Hotelervaring: Hilton Singer Island / Palm Beaches, Singer Island (West Palm Beach)

    Dit hotel was ook onderdeel van onze huwelijksreis en was zeer netjes en goed. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. We hebben hier goed gegeten in het restaurant en in de tiki bar. Het strand is minder mooi dan aan de golf van mexico maar nog steeds heel mooi onderhouden. Het is wel een wat ouder hotel waarbij je ook geluk moet hebben met je kamer ivm uitzicht.
    Het zwembad bevat geen chloor en is volgens mij gewoon zeewater (zo proefde het in ieder geval).

    foto's :



    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring: Hilton Singer Island / Palm Beaches, Singer Island (West Palm Beac


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •