Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

  1. Top | #21
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goedhartl Bekijk Berichten
    zijn alle camera outlet stores onbetrouwbaar, of zitten er nog een paar goeie tussen?
    Ik zoek nl. voor mijn Nikon D-60 de SB-600 flash en ik wil deze in Florida gaan aanschaffen. Maar nu ik dit zo lees, vraag ik mij af of ik voor die paar tientjes niet beter in NL kan gaan shoppen.
    Ze zijn niet per definitie onbetrouwbaar, maar je moet wel heeeeel goed opletten.

    Ik zou voor zo iets naar Ritz Cameras gaan, o.a. in de Florida Mall.
    Die hebben een goede sortering en zijn op dit gebied wel betrouwbaar :-).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Vergelijk van te voren wel het prijsverschil met nederlandse aanbieders als Kameraexpress, Cameranu.nl en Digital Street.

    http://tweakers.net/pricewatch/83141...ht-sb-600.html
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goedhartl Bekijk Berichten
    zijn alle camera outlet stores onbetrouwbaar, of zitten er nog een paar goeie tussen?
    Als er nergens prijzen vermeld staan, moet je op je tellen passen.

  4. Top | #24
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Vergelijk van te voren wel het prijsverschil met nederlandse aanbieders als Kameraexpress, Cameranu.nl en Digital Street.
    Heb even een vergelijking gedaan tussen Camera-Express en BestBuy, dan blijkt dat BestBuy omgerekend maar 5 euro goedkoper is met de Nikon SB-600

    Zelf ben ik aan het shoppen voor een Nikon SB900 voor mijn D90, dat scheelt veel meer, bij BestBuy omgerekend 442 euro, bij Camera-Express 328 euro

    Bij de USA prijzen heb ik rekening gehouden met de additionele 7% sales-tax

    Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-06-10 om 19:18.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #25
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    En vraag altijd even na of het niet toevallig een "refurbished" exemplaar is. Die zou dan namelijk een stuk goedkoper moeten zijn.

    Als je wat zekerder van je zaak wilt zijn, sla dan die prijsstuntertjes langs de weg over en koop in één van de grotere winkels. Walmart, Target, Best Buy etc .... er zijn er genoeg met veel keus en goede prijzen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #26
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Als je wat zekerder van je zaak wilt zijn, sla dan die prijsstuntertjes langs de weg over en koop in één van de grotere winkels. Walmart, Target, Best Buy etc .... er zijn er genoeg met veel keus en goede prijzen.
    Maar vergeet niet naar de garantievoorwaarden te vragen. In veel gevallen geldt de garantie alleen in het land van aankoop, dus moet je terug naar de VS.........:-k. Best Buy biedt hiervoor een oplossing, maar je betaalt wel voor je eigen garantie.



  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    50

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Ik had ook ergens op internet een prijs van $ 218,- zien staan, dus als ik daar een veel lagere prijs zie, ga ik er maar vanuit dat het 'niet te vertrouwen is. Tenzij het bij een Target , Walmart etc. is...Die garantie is inderdaad een goeie.
    Misschien dan toch maar even voor vertrek langs de Kamera-Express! Lekker dichtbij, NL garantie en goede service, ik heb de camera ook daar gekocht.

    In ieder geval bedankt voor de tips!

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker Phillostar's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Als je geen fancy lcd schermpje nodig hebt maar wel TTL optie dan is deze speedlight misschien een optie http://cgi.ebay.com/TTL-Speedlite-Fl...item3a59ec3b66
    Cheap cheap, what you see is what you get maar het werkt.

    Ik werk zelf met 4 speedlights (de YN-460 zonder ttl) off-camera in manual mode.




  9. Top | #29
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Vorig jaar wilde onze zoon in Orlando een JVC camcorder kopen. Thuis al goed gekeken op internet wat die ging kosten bij o.a. Walmart.
    In Orlando toch nog een paar van die winkeltjes bezocht, gewoon voor de prijs. Alleen maar Pakinstanen en Indieers daar, met allemaal hetzelfde verhaal: die hij wilde was slecht of te simpel, of er "moest" een speciale en héél dure lens bij voor de beste resultaten, maar hij kon beter een duurdere uitzoeken. Zoon hield z'n poot goed stijf, had alleen interesse in die ene ( al had hij allang in de gaten dat het veel duurder was)
    Maar tja, die ene was dan "ïneens" niet op voorraad, en showmodellen werden niet verkocht, of de prijs was niet correct vermeld en gold voor een simpelere versie](*,), en ga zo maar door. Toen mijn zoon ergens opmerkte dat diezelfde camcorder bij Walmart veel goedkoper was, kreeg hij te horen dat Walmart een hele slechte winkel was met hele slechte service en geen garantie over de grens:^o....

    Kortom, zoon heeft hem lekker bij Walmart gekocht voor een hele mooie prijs en met garantie=D>

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    22

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Been there, done that, bought the t-shirt. Mij is hetzelfde overkomen 16 jaar geleden in San Francisco. Gewoon stil in een hoekje schamen en net als mij over 1 jaar iemand anders uitlachen!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •