Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

  1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    3

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Natuurlijk is het heel vervelend, maar inderdaad eerst je "huiswerk" doen.
    Mijn zoon heeft hier in Orlando een hele mooie net-book gekocht in de aanbieding bij de WALMART :-) en ik maak er nu dankbaar gebruik van.

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tara Bekijk Berichten
    Natuurlijk is het heel vervelend, maar inderdaad eerst je "huiswerk" doen.
    Heb zojuist een DSLR-camera voor m'n meissie gekocht (sssst, niet verklappen:-#), morgen is het moederdag en ze heeft het verdiend. Uiteraard heb ik m'n huiswerk gedaan, en als ik diezelfde camera hier vlakbij had gekocht, dan had ik de verkoper zó ongeveer een vliegreis AMS-MCO kado gedaan. Hád, want uiteraard ben ik naar R'dam gereden en heb 't daar allemaal gekocht, zodat die vliegreis in eigen huis (lees: portemonnee) blijft.

    Die verkoper van de zaak hier om de hoek is een hele leuke, aardige vent, en ik gun hem ook wel zijn handel. Maar ik ben niet gek (Nee?? Nee!! Ik praat alleen soms wat in mezelf ....). Lang leve internet.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Beste Sjoerd en Jolanda,

    Jammer dat jullie hier op het forum alleen maar een klacht droppen en als daarna meerdere mensen advies geven het alleen maar stil blijft.....
    Maar, wij Florida gangers hebben nog steeds VEEL vertrouwen in de Amerikaanse mede-mens!!
    Als we staks weer terug zijn is het echt afkicken, de onvriendelijkheid straalt er weer af thuis in de supermarkt :-(

    Greetz, Remco

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Hahaha... ja da's helemaal waar..

    Net een weekje koud en nat thuis en in de winkels en supermarkten is er van de vrolijkheid, gastvrijheid en hartelijkheid weinig te merken.

    Geen: How are you today?
    Geen: Thank you for shopping with us.
    Geen: Thank you for your business.

    Helemaal niets, behalve chagrijnige mensen in de rijen en achter de kassa.

    (Ben overigens nog wel benieuwd of je met de camera terug bent gegaan en de slimme verkoper hebt kunnen overtuigen van jouw fout om de camera voor teveel geld van hem over te nemen.)
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 09-05-10 om 00:00. Reden: fqe
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  5. Top | #15

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Sorry Michael, ik heb mij inderdaad niet voorgesteld, maar al veel op dit forum gesnuffeld.... ik was idd eigenlijk zo pissig, dat ik even wilde informeren of ik nog iets kon. Inmiddels heb ik er vrede mee en ben idd zelf degene die dom is geweest...oeps... maar het cameraatje doet het perfect en we zijn er blij mee, wel beetje zuur als je hem bijv. bij wallmart voor de helft zie liggen, maar goed, mooie opnamen van disney zijn me zeker wat waard :-)

  6. Top | #16

    Standaard Re: opgelicht in orlando bij camera outlet store

    Hallo iedereen,

    Bedankt voor de reacties. Na een nachtje geslapen te hebben is de teleurstelling redelijk gezakt...helemaal omdat het wel een super cameraatje is!

    En ja, natuurlijk weet ik dat het naief is om de camera te kopen zonder huiswerk, het was echter wel zo dat ik mijn huiswerk over bepaalde camera's gedaan had, maar toen kwam ie opeens met nieuwste van nieuwste in Amerika, en ja....daar ben ik met open ogen ingetuind.

    Dus bij deze mijn antwoord, en ohja Remco sorry dat ik niet gelijk op appèl reageer, maar ik vier vooral ook vakantie en na dagjes Disney parken zit ik niet elk uurtje achter de laptop O

    We gaan nu heerlijk verder genieten nog 1 dagje Orlando, vanavond Old town met oude auto's en morgen gaan we naar Miami voor een week.

    Gr.

    Jolanda

  7. Top | #17
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: opgelicht in orlando bij camera outlet store

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjoerd-jolanda Bekijk Berichten
    We gaan nu heerlijk verder genieten nog 1 dagje Orlando, vanavond Old town met oude auto's en morgen gaan we naar Miami voor een week.
    That's the spirit! Veel plezier met alles wat je hier nog gaat ondernemen.



  8. Top | #18
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: opgelicht in orlando bij camera outlet store

    Hoi Sjoerd en Jolanda,
    Sportief en leuk dat jullie toch nog hier terug-gereageerd hebben, na al die "aanvallen" op jullie oplichtingservaring.
    Tja, het nieuwste model .... de verleiding. In ieder geval geniet je nu van je nieuwe apparaatje, da's het belangrijkste. En het zal je niet snel nog een keer gebeuren, denk (lees: hoop) ik.

    Veel plezier nog in Florida!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    That's the spirit! Veel plezier met alles wat je hier nog gaat ondernemen.
    Ja, bedankt, wrijf het er nog maar een keer in: jij bent daar in FL en wij zijn in het vreselijk koude en natte NL. :roll:
    Wacht maar, onze wraak zal zoet zijn. Mierzoet. :-\"

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #19
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    Onze Sony konden we ook bij Pakistani op I-drive kopen aan een heel pak goedkoper dan bij Target...Tot we ontdekten dat ie refurbished was.

    Dus toch maar naar Target en de helft van de Europese prijs betaald.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    50

    Standaard Re: "Opgelicht" in Orlando bij camera outlet store

    zijn alle camera outlet stores onbetrouwbaar, of zitten er nog een paar goeie tussen?
    Ik zoek nl. voor mijn Nikon D-60 de SB-600 flash en ik wil deze in Florida gaan aanschaffen. Maar nu ik dit zo lees, vraag ik mij af of ik voor die paar tientjes niet beter in NL kan gaan shoppen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •