Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Betrouwbaarheid ticketverkopers

  1. Top | #1

    Standaard Betrouwbaarheid ticketverkopers

    Hallo Allemaal,
    Ik wilde graag kaartjes kopen voor de Arabian Night dinnershow.
    Nu zijn ze op de site zelf best wel duur.
    Heb op internet verschillende sites gezien waarop je discount tickets kunt kopen. Zoals Undercovertourist.com
    Nou vroeg ik mij af is het betrouwbaar om daar een kaartje te kopen en kun je met dat kaartje ook daadwerkelijk naar binnen.
    Ook staat er natuurlijk geen datum vast op de kaartjes, is dat een probleem. Hoe gaat zoiets in zijn werk.
    Ben hier helemaal niet goed in. Kopen eigenlijk altijd kaartjes op de site zelf, maar scheelt toch wel veel geld, vandaar dat ik dit een keer wil proberen.
    Ik hoop dat jullie hier ervaring mee hebben, en hoop graag wat van jullie te horen!

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Betrouwbaarheid ticketverkopers

    Undercovertourist is gewoon betrouwbaar. Dat er geen datum op staat klopt. Dit leggen ze op hun site ook uit:

    http://www.undercovertourist.com/uni...s.html#tickets

    1. After you receive your discount tickets from us, reserve your show time by calling the numbers below. Please do this as soon as possible to ensure you get the night you wish! + 1 407 239 9223 or 1 800 553 6116.
    2. One or two shows nightly. Remember to call them and reserve your show time.
    3. Show is approx. 90 minutes, with 15-30 minutes to be seated.
    4. Show, dinner, soft drink and beer included.
    5. Voucher issued - present at box office for admission.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3

    Standaard Re: Betrouwbaarheid ticketverkopers

    En het official visitor center?
    Als ik ze nu bestel, kan ik ze pas over 3 maanden halen! Gaat dat wel goed? Heeft iemand ervaring met zo lang vantevoren bestellen?
    groetjes Ettol

  4. Top | #4

    Standaard Re: Betrouwbaarheid ticketverkopers

    Oke Undervouvertourist is dus betrouwbaar.
    Maar ik kan dus bellen als de voucher binnen is, maar geldt dit ook voor het hoogseizoen (7 t/m 29 juli). En hoelang van tevoren kan je bellen, meteen als ik de voucher binnen heb kan ik al reserveren voor juli. Lijkt mij toch raar, anders zou toch iedereen dat doen. Is het niet gebonden aan bepaalde voorwaarden. Dat als ik bijv. 8 juli naar de dinnershow wil, dat ik pas een paar dagen van te voren dit vast kan zetten als er dan nog plaatsen zijn. Dat ze die voucher gebruiken om zeg maar plaatsen op te vullen?

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Betrouwbaarheid ticketverkopers

    Ik zal het nog één keer afdrukken, het staat er toch echt :mrgreen:

    http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/arabian-nights.html#tickets

    1. After you receive your discount tickets from us, reserve your show time by calling the numbers below. Please do this as soon as possible to ensure you get the night you wish! + 1 407 239 9223 or 1 800 553 6116.
    Wij hebben dat ooit voor Medieval ook zo gedaan, een half jaar van te voren.
    Laatst gewijzigd door Njit; 05-05-10 om 22:30. Reden: quote ingekort
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6

    Standaard Re: Betrouwbaarheid ticketverkopers

    Ja ik heb het gelezen, maar vind het zo bijzonder.
    Kan het me gewoon bijna niet voorstellen, vandaar dat ik het nog even extra heb gevraagd. Maar je al echt een half jaar van tevoren kan boeken, gaan we het maar doen. Bedankt!

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Betrouwbaarheid ticketverkopers

    Waarom vind je dat zo bijzonder? Het is voor die bedrijven juist fijn als ze van te voren al de boel volgeboekt hebben ipv dat dat op het laatste moment gebeurd.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8

    Standaard Re: Betrouwbaarheid ticketverkopers

    Wij reserveren altijd op de site zelf (i.v.m betrouwbaarheid). Het is toch niet rendabel als er allerlei sites bestaan waarop je de kaarten voor minder dan de helft kunt krijgen? Dan zou toch nooit iemand meer op de site zelf boeken?

    Kan wel zien dat ik (en ons gezin) hier nogal nieuw in zijn.
    Er gaat echt een wereld voor ons open
    Dus sorry als ik nogal wantrouwig over kom, maar zijn echt broekies hierin.

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Betrouwbaarheid ticketverkopers

    Orlando hangt aan elkaar van kortingen. Je kan overal wel een coupon vinden waarmee je korting krijgt op van alles en nog wat (shows, attracties, kleding etc etc).

    Je zou dus gek zijn als je de volle prijs zou betalen voor een show
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Betrouwbaarheid ticketverkopers

    In Nederland gaan we ook die kant op. Voor elk attraktiepark, shows en uitjes zijn wel kortingen te vinden.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •