Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Fountaine Bleau Resort: Muurschildering

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    15

    Standaard Fountaine Bleau Resort: Muurschildering

    Hoi,

    Wij zijn pas in Miami geweest, en zagen in een reisgids een foto van een muurschildering (best kitch, maar toch...) van het Fountaine Bleau (ook fountain blue) op collins ave in Miami. Maar deze is afgebroken om plaats te maken voor een nieuw hotel Heeft iemand toevallig een foto (in goede kwaliteit) van hoe het was??? Ik heb gezocht op internet, maar kwam maar een paar foto's tegen, en die waren te klein. Ik wil de foto nl. digitaal laten afdrukken, om te laten zien hoe het was, en hoe het nu is.

    Bedankt voor jullie hulp!

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    101

    Standaard Richard Haas

    Richard Haas (born 1936) is nationally known for his trompe l'oeil painted murals that create the illusion of windows, elaborate moldings and other architectural details. After studying art at the universities of Wisconsin and Minnesota, he opened a studio in New York in 1968. He didn't do his first outdoor mural until 1973. He discovered the centuries-old tradition of painted architecture and illusionistic facades during two trips to Europe, especially southern Germany and Liguria, Italy. Haas has completed projects in such cities as Miami Beach, Chicago, Cincinnati, St. Louis, Dallas, New York and Boston.

    The famed Miami Beach trompe l'oeil mural by Richard Haas done in 1986 on the side of the Fountainebleu Hotel, a 40-story, 18,000-square-foot landmark, has been destroyed

    http://www.richardhaas.com/zfount.html

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    regio Arnhem
    Berichten
    5

    Standaard

    Kijk naar mijn avatar, is dit wat je zoekt?
    Rambo is a pussy...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •