Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 71

Onderwerp: Foto's opslaan

  1. Top | #31

    Standaard of een portable HD

    Portable harddisk gekocht van 60 gig. Kaartje erin, leegblazen en verder met fotograferen.

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Foto's maken

    Hoi,

    Misschien een stomme vraag.
    Maar hoeveel foto's maak je gemiddeld op een 3 weekse vakantie incl rondreis?
    Ik wil dit graag weten omdat ik namelijk genoeg geheugen kaartjes wil aanschaffen. En niet dat ik die dan achteraf in Florida nog moet gaan kopen. Ik hou er wel rekening mee dat ik iets meer moet meenemen, want ik ben nogal een foto gek.

    Groetjes,
    Bowie13

  3. Top | #33
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Foto's maken

    Ligt helemaal aan jezelf. Wij maken er teveel (afgelopen keer meer dan 4000). We maken veel foto's van attracties en die gaan op de automatische schietstand. Da's een stuk handiger dan precies te moeten timen wanneer het karrretje voorbij komt.

    Maar gelukkig gaat de laptop mee en hoeven we eigenlijk niet te letten op hoeveel foto's we maken..

    Je kan bij de Wall*Mart en bij andere zaken ook je foto's op CD laten zetten. Klaar terwijl je wacht.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #34
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Foto's maken

    Iets afwijkend, veel atracties hebben een setup dat er een foto van je gemaakt wordt en die zie je later op een monitor en kun je dan kopen.

    Met je digitale camera zonder de flits zoom helemaal uit, gebruik je display en pas de monitor foto daar precies in, klik en het geeft je geweldige foto's.

    Cheap a... dutch, ach die naam komen we toch nooit meer vanaf.

    Misschien is het smart Dutch, nadat ik het deed stonden er ineens een hoop mensen die de cameras uit hun zakken trokken.

  5. Top | #35
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Foto's maken

    Trouwens, je kunt toch 's avonds in je hotel de foto's even terugkijken en verwijderen wat je wilt?
    En zoals gezegd, je kunt overal je foto's op een CD laten branden, ook bij de alom tegenwoordige Walgreens, in de al genoemde WalMart, in alle Malls en zelfs in het MK.
    Dus zonde om kaartjes te kopen.
    Eric

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Re: Foto's maken

    Het over laten zetten van de foto's op cd is dat duur?
    Duurt dat lang het overzetten van ongeveer 160 foto's? En daarna natuurlijk meer. En kan het geen kwaad als deze door de scan gaan op het vliegveld?

    Groetjes,
    Bowie13

  7. Top | #37
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Foto's maken

    CD's kun je zovaak als je wilt door een scan op het vliegveld halen, dat kan helemaal geen kwaad. Zolang je ze niet in de Magnetron stopt, krijg je geen problemen.
    Ik heb geen idee wat een CD-tje branden kost, denk iets van 6 a 7 dollar.
    Op de meeste plekken kun je erop wachten (terwijl je vrouw lekker gaat shoppen).
    Mocht ik vandaag of morgen nog bij Walgreens komen zal ik het even precies opvragen.
    Eric

  8. Top | #38
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Foto's maken

    Voor flash-geheugenkaarten moet je gewoon goed kijken bij verschillende winkels. Vorig jaar een heel goedkope gevonden bij Target, maar de aanbieding was de volgende dag alweer weg.

    Foto's op CD branden kost meestal zo'n $ 10, bij WalMart was dat vorig jaar $9,95+tax.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #39
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Foto's maken

    Ik kom net bij de Walgreen's vandaan en foto's op een CD branden kost op dit moment $ 2,99 + tax .....
    De niet zo bijster intelligente dame kon me niet vertellen hoeveel foto's erop konden, ze dacht zoveel als je wilde.....
    Ik vroeg of 1000 ook kon, wat bevestigend werd beantwoord, wat me deed twijfelen of ze wist waar ze het over had.
    Maar ja die prijs stond inderdaad aangegeven, dus dat klopt wel.
    Het branden duurt ongeveer een uurtje. Je kunt uiteraard ook de volgende dag je CD ophalen, maar dan ben je wel je geheugenkaart die dag kwijt (met het risico dat ze hem helemaal kwijtraken...)
    Eric

  10. Top | #40
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Foto's maken

    Wij maken ook altijd heel veel foto's en hebben toen een x-drive gekocht (tip van het forum) en zijn hier nog steeds heel blij mee. Wij nemen de laptop niet mee en op een cd'tje branden in de winkel is met zoveel foto's ook geen optie. Het is regelmatig voorgekomen dat we voor de parade even de kaart leeg maakte op de x-drive zodat je tijdens de parade niet voor verassingen kwam te staan.

    De laatste keer dat we in Disney waren hebben we vanaf dag 1 de photopass heel veel gebruikt. Bij elk park op elke plek hebben we foto's laten maken. Aan het eind van de vakantie kan je alle foto's nl op cd laten branden (o.a. in Epcot) Ze gaan dan diverse foto's ook nog opleuken met teksten en plaatjes etc.
    Wij hebben daardoor ook veel leuke foto's van ons drieen. Het koste geloof ik $99 en het maakt niet uit hoeveel foto's erop staan. Wij hadden er bijna 300. Misschien een tip voor gezinnen met kinderen.

    Jackie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •