Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 71

Onderwerp: Foto's opslaan

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard

    Wij zijn net terug en hebben na elke dag onze foto's op CD laten branden bij de Walgreens voor $ 3,19 incl tax. Thuis al bekeken en ziet er allemaal prima uit. En dat is natuurlijk makkelijker meenemen dan stapels foto's.
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  2. Top | #22

    Standaard Overzetten foto's in winkel of internetcafe in Orlando

    Hallo

    A.s. woensdag gaan wij via Miami naar Orlando. Ik neem mijn SONY fotocamera mee en 3 memorysticks. Ik denk niet dat ik voldoende heb aan deze 3 SONY memorysticks. En als het even kan wil ik mijn oude zware laptop thuislaten die kan dienen als alternatieve opslag.

    Dus mijn vraag aan de lezers : Zijn er internetcafe's dan wel winkels in Orlando die aanbieden om de foto's van mijn memorysticks over te zetten op een DVD of CD?
    Het kan trouwens ook via een USB verbinding want daar heb ik een kabeltje voor en dan hoeven ze het alleen maar te branden na transfer.

    Welke (computer)winkels of internetcafes bieden deze service aan.
    En welke zijn het goedkoopst (we blijven Nederlander nietwaar ;-) )

    Groeten

    Henny

    e-mail: ikben@gmx.net

  3. Top | #23
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Overzetten foto's in winkel of internetcafe in Orlando

    Dat kan inderdaad op heel veel plekken kun je een cd laten branden, bv. bij Wolff foto in de Malls, of bij de drogisterijketens zoals Ekhart en dergelijke.
    Eric

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    Wij hebben onze foto's allemaal bij de Wallgreens op disc laten zetten. Kosten per CD: 2,99 dollar! Niet slecht voor een Hollander toch?? :lol:
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard Foto's te plaatsen op weblog

    Ik heb geprobeerd te zoeken of hier al een vraag over is gesteld maar kan het niet vinden.

    We gaan dit jaar eens proberen om in Florida een weblog (www.goorhuisgoesusa.web-log.nl) bij te houden en willen daarop ook foto's plaatsen.
    Hebben we genoeg aan ons eigen fototoestel en het kabeltje (weet echt de naam hier niet van ops: ) om foto's op je PC te downloaden en werkt dit op computers daar?? Of is er meer of iets anders voor nodig, net zoals stekkers daar ook anders zijn?

    Ik heb niet zoveel verstand van PC's om te weten of ze daar hetzelfde zijn dan hier :shock:
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008



  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    In internet-cafes is het soms toegestaan om een USB-stick in te pluggen. Dit kan dus ook een camera zijn.
    Je zult dit van te voren moeten navragen (voordat je betaald dus).

    Wat ook een mogelijkheid is: bij Wal*Mart je foto's op CD-ROM laten plaatsen. Deze kun je daarna in een PC inlezen..

    Zelf nemen we een Laptop mee. Dan heb je dit probleem niet..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #27
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Berichten
    1

    Standaard Foto's op cd-rom zetten

    Hoi allemaal,

    ik heb gehoord dat je bij o.a. Walgreens je geheugenstick uit je camera mee kunt nemen en dat ze daar dan de foto's op een cd-rom zetten. Dat lijkt me goedkoper dan extra geheugen aan te schaffen. W
    ie heeft hier ervaring mee?

    Tigo

  8. Top | #28
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Ik heb het een paar keer bij Wal*Mart gedaan. Kost een paar dollar en je bent er een kwartiertje mee bezig, tenzij er een lange wachtrij bij de machines staat. Ik gebruik altijd de Kodak-machine, want dan weet ik dat de kwaliteit goed is.

    Met de steeds dalende prijs van geheugensticks/cards wordt het echter steeds aantrekkelijker om gewoon een extra card mee te nemen en thuis alles op je PC over te zetten.

  9. Top | #29
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    of een mp3 speler met 20gb harddisk incl usb kabeltje

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker Tina's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    41

    Standaard

    Wij hebben vorig jaar bij Wallmart de geheugenkaart leeg laten halen. Of eigenlijk kun je dat zelf allemaal doen op de computers daar. Bij ons is er alleen iets mis gegaan. Alles was op de één of andere manier met een te lage resolutie opgeslagen. Misschien hebben we iets verkeerds ingetoetst. Hoe dan ook, wanneer je die fout niet maakt, is dit een goede optie. Wij hebben trouwens ook een aantal goedkope geheugenkaarten bij Wallmart aangeschaft LANG LEVE WALLMART!!!
    Ons weblog van de afgelopen kerst:
    www.kerstinflorida3.blogspot.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •