Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 71

Onderwerp: Foto's opslaan

  1. Top | #11
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Je kunt ook kijken voor memorysticks op: http://planet.prijsindex.net

    Meestal staan hier de 10 goedkoopste winkels op van Nederland.

    Succes ermee.

  2. Top | #12

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    In the South
    Berichten
    20

    Standaard

    njit 1700 foto's ? hebben julie ook nog wat anders gedaan als de hele dag staan te knippen ? rare mensen zijn er op de wereld :cry:

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b.a
    njit 1700 foto's ? hebben julie ook nog wat anders gedaan als de hele dag staan te knippen ? rare mensen zijn er op de wereld :cry:
    nee hoor... Vriendelijke reactie ook Ik ben Njit en wie ben jij ?

    Je hebt je eerste posting gebruikt om deze opmerking te plaatsen??? Er zijn zeker rare mensen op de wereld



    Maar ehm.. we zijn er 3 weken geweest. En we hebben veel foto's gemaakt van parades, van het vuurwerk, van shows, ...

    En het voordeel van digitaal is dat je het thuis pas hoeft weg te gooien... Goede foto's maken is het juiste moment kiezen en vooral VEEL foto's maken.. Maar we hebben er gewoon een relaxte vakantie van gemaakt hoor. We hebben niet als een stel japanners de hele dag lopen klikken

    Njit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Met de digitale camera is de drempel tot knippen ook wel behoorlijk verlaagt. Vindt je de foto niet mooi? Dan delete je hem toch gewoon en je maakt weer een nieuwe. Met analoog spelen de kosten toch wel een rol... Mijn vriendin schiet ook altijd veel plaatjes (analoog), maar niet zo veel als Njit. Anyway, de een maakt geen enkele foto tijdens de vakantie en de ander schiet er elke dag 100. Ieder zijn meug.

  6. Top | #16
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard Digitale foto's laten ontwikkelen

    Hallo allemaal,

    Kun je in Amerika net als hier je digitale foto's uitprinten bij fotozaken en de prijs......is dat een beetje te doen ? Ik hoef dan niet heel veel memory
    sticks te kopen.
    Ik hoor graag jullie ervaringen.
    Groet,Jennie
    Bekijk onze vakanties, foto's en verhalen..... http://vakantiesedenjennie.webs.com

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Jennie,

    Als je de zoekfunktie gebruikt kan je over dit onderwerp verschillende draadjes vinden.

    Het is geen probleem om digitale foto's te laten printen of op cd te laten zetten. Dit kan bijna op elke straathoek.

    Voor het afdrukken weet ik niet wat ze vragen. OP cd zetten kosten tussen de usd 5 en usd per stick.

  8. Top | #18

  9. Top | #19
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Ik zou ze zeker op een CD laten zetten, of uitprinten waar je bij bent. Wij hebben ook eens gebruik gemaakt van een 24-hour service voor uitprinten (was wel analoog, en het was zo lekker goedkoop ) van foto's. Ging geweldig, rolletje vol, afgeven bij King, en de volgende dag 3 sets prints weer afhalen, tot dat we dapper eens een keer 3 rolletjes tegelijk wegbrachten en tot op heden, 9 jaar later, er nog geen foto van gezien hebben. Alles kwijt :cry: . Wel nieuwe rolletjes gehad (zou nu een stick zijn dus), maar je bent wel de momenten kwijt en da's zonde. Op CD is dus veiliger en kan al voor weinig bij o.a. Walmart, Wallgreens etc. etc.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #20
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Oegstgeest
    Berichten
    3

    Standaard Re: Digitale foto's laten ontwikkelen

    Ga naar de Walmart.
    Je kunt er op wachten en ze kosten ongeveer €0.16. Laat ze gelijk op
    CD zetten kosten ongeveer € 4.-

    Veel plezier



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •