Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 71

Onderwerp: Foto's opslaan

  1. Top | #61
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Foto's opslaan

    Het enige wat ik ken is een 'image tank' (kun je eens op googlen) maar die zou je dan apart moeten aanschaffen. Om het naar een USB over te zetten zou ik niet weten, ik heb altijd meerdere geheugenkaarten en samen zijn die wel voldoende om de vakantie mee door te komen. Maar een reservekopie heb je dan natuurlijk niet.

  2. Top | #62
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Foto's opslaan

    Bij de Walmart kun je in de fotokiosk je geheugenkaart uitlezen. Daarna kun je kiezen om de bestanden af te laten drukken of op cd te laten branden. Branden naar cd kost slechts enkele dollars.

  3. Top | #63
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Foto's opslaan

    Of ipv die loeizware laptop een netbook aanschaffen. Kun je ook gelijk terugkijken wat voor een mooie foto's je gemaakt hebt.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #64
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Foto's opslaan

    Wat Michael al aangaf, bij Wal-Mart (en vast ook andere winkels) kan je het zo op een CD zetten vanaf geheugenkaartje.

    Als ik naar een waterpark ga koop ik nog wel eens een waterdicht weggooicameraatje en die laat ik daar of bij Walgreens altijd op een CD zetten. Dus enkel negatieven laten maken en direct op CD, geen 'echte' foto's er van maken. Maar dat heeft met dit topic weer weinig te maken.

    Een netbook is inderdaad ideaal, die van mij gaat altijd mee om foto's op te dumpen en voor andere zaken.

  5. Top | #65
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: Foto's opslaan

    Ik heb naast mijn laptop ook nog een imagetank van Vosonic. Hier kan ik mijn foto's in opslaan. Je kunt er zelf ook films opzetten of muziekbestanden. Werkt voor mij erg prettig zo'n ding.

  6. Top | #66
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Foto's opslaan

    Ik heb vroeger ook zo'n apparaat van Vosonic gehad, een XS Drive. Tegenwoordig zijn het complete multimedia spelers.
    Ik zie dat de nederlandse importeur nog steeds de simpele modellen verkoopt: Vosonic 80Gb 86,-.

    Er zijn ook modellen die video etc kunnen afspelen. Maar gezien de prijs van die dingen zou ik dan eerder voor dat bedrag een netbook kopen. De goedkoopste met videomogelijkheid kost over de 200 euro..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #67
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Foto's opslaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ik heb vroeger ook zo'n apparaat van Vosonic gehad, een XS Drive.
    .

    Wij gebruiken ook al jaren een X-drive en dat werkt perfect.

    Jackie
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-04-10 om 10:42.

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: Foto's opslaan

    Tnx, denk dat we de foto's gewoon op cd gaan branden bij wallmart. Hebben opzich nog een goeie laptop alleen erg zwaar om overal mee heen te slepen en om nou een netbook aan te schaffen voor alleen de vakantie vind ik ook ergens weer zonde, nou ja eigenlijk mijn vriend hahaha

  9. Top | #69
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Foto's opslaan

    Je kan hem ook in de USA kopen Scheelt weer centjes..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #70
    Vaste Bezoeker DrDre's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    62

    Standaard Re: Foto's opslaan

    @Lyn;
    Ik denk dat de kans dat het met een CD fout gaat groter is dan dat je geheugenkaart het begeeft. (mits bij normaal gebruik natuurlijk).
    Als een laptop geen optie is of wanneer een imagetank te duur is, is het misschien te overwegen om in de USA één of meerdere extra geheugenkaartjes aan te schaffen en dan pas thuis de boel op bv. een externe HD te zetten.:idea:

    Wanneer wij op vakantie gaan, gaat bij ons de laptop én een externe 2 1/2" HD mee, en wordt alles dus dubbel opgeslagen. "You never know" ;-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-10 om 04:49. Reden: full quote eruit

    1993 - Florida, 1999 - Florida, 2005 - Florida, 2008 - Florida, 2011 - Florida 8-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •