Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 71

Onderwerp: Foto's opslaan

  1. Top | #41
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Foto's maken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mickmak Bekijk Berichten
    Wij hebben daardoor ook veel leuke foto's van ons drieen. Het koste geloof ik $99 en het maakt niet uit hoeveel foto's erop staan. Wij hadden er bijna 300. Misschien een tip voor gezinnen met kinderen.
    Hier alle info: http://www.allears.net/tp/ppass.htm

    Het maximum aantal foto's is trouwens 300...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Re: Foto's maken

    Hoe werkt zo'n Disneyfotopas dan precies?

    En Eric dat is voor niets. Thanx voor het navragen.

    Zo'n x-drive zal denk ik niet goedkoop kosten. Misschien dan toch maar een geheugenkaartje meer. Ik heb een Olympus c720 3,1 megapix. En d'r gaan xd-kaartjes in. Ik maak foto's met een normale resolutie dat ik ze wel kan aflaten drukken.

    Groetjes,
    Bowie13

  3. Top | #43
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Foto's maken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bowie13 Bekijk Berichten
    Hoe werkt zo'n Disneyfotopas dan precies?
    Zie mijn linkje 1 post boven je

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bowie13 Bekijk Berichten
    Zo'n x-drive zal denk ik niet goedkoop kosten. Misschien dan toch maar een geheugenkaartje meer.
    X's Drive prijzen. De goedkoopste is 110 euro. Dan heb je 40 gb aan ruimte. Dit krijg je nooit van z'n leven vol in 1 vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bowie13 Bekijk Berichten
    Ik heb een Olympus c720 3,1 megapix. En d'r gaan xd-kaartjes in. Ik maak foto's met een normale resolutie dat ik ze wel kan aflaten drukken.
    Zoals al gezegd, het ligt er maar aan hoeveel foto's je maakt. Een 2 gb xD kaart kost 89 (Type M) of 99 euro (High Speed).
    Wij komen met 2 gb niet uit in 1 vakantie van 3 weken. Maar we hebben gelukkig een laptop mee...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard Re: Foto's maken

    Wij waren dit jaar in april toch echt niet meer dan $ 3,00 kwijt voor het branden op CD bij de Walgreens 1 uur service. Meestal brachten we ze op de thuisrit gelijk weg en dan de volgende dag weer ophalen.
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  5. Top | #45
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Het maken van foto's

    in de zomer van 2006 ben ik voor het eerrst naar Florida geweest....uiteindelijk ongeveer 650 foto's gemaakt en toch denk ik elke keer weer: ik had er meer kunnen uithalen....

    wat zijn 'dingen' (bijvoorbeeld een straatnaam, hotelnaam, hotelkamer, strand, pretparken etc etc etc) wat nou echt handig is om een foto van te maken???

    wie heeft er (zijn eigen) tips???

    Ik ben er namelijk achtergekomen dat het leuk is om foto's te maken van de straatnaam waar je bent geweest, roept dan makkelijker herinneringen op voor iedereen die er ook bij was.....

    alvast bedankt voor jullie tips

  6. Top | #46
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: het maken van foto's....

    In pretparken vind ik het ook altijd leuk om het bordje van de wachtrij te fotograferen - dan weet iedereen gelijk hoe druk het was (of juist niet)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #47
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: het maken van foto's....

    Kentekenplaat, huisnummer gaan altijd op de foto. Gewoonte.

    Voor als je daar bent is het zeker handig om je straat en huisnummer, of hotelnaam op de foto te zetten. En de parkeerplaats (naambord) bij de parken. Dan weet je i.i.g. waar je weer naartoe moet.

    Verder is het eigenlijk gewoon alles schieten wat je maar enigzins interessant denkt te vinden. Dan worden het maar duizend of meer foto's. Je kunt nadien alles schiften, het kost je alleen maar wat batterijtijd. Soms vindt je op die plaatjes leuke details, waarvan je dan blij bent dat ze er op staan.

    En af en toe een thermometer om terug te denken aan die warme tijd of gewoon de familie te pesten :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #48
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: het maken van foto's....

    Wij maken altijd foto's van de binnen en buitenkant van het Hotel / Villa en ook van een straatnaam als het een bekende naam is. Verder gaan we veel op de foto met de Characters van de parken. Ook standaard zijn het vliegtuig en de auto / bus waar we meer rijden / vliegen.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  9. Top | #49
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Het maken van foto's....

    In mijn verslagen staat dat. Kijk bijv. eens in het verslag van zomer 2005 (link onderaan dit bericht).

    Mijn tip: Maak meerdere foto's van één object. Een straatnaambord is leuk, maar ook een foto van het bord in de straat, het bord met jezelf erbij etc.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #50
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Het maken van foto's....

    Ik heb ook eens bij iemand op de site een foto gezien van houten gekleurde bordjes met daar steden op vermeld. Deze stond ergens langs het strand volgens mij, weet alleen niet waar......



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •