Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 84

Onderwerp: Olievlek naar Florida

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    belgium
    Berichten
    20

    Standaard boottrip tussen dolfijnen

    hallo
    In juli gaan we naar Florida, en hebben via het reisbureau een trip voorzien om naar dolfijnen te gaan kijken.
    Zou dit wel doorgaan, nu die olievlek verder weg drijft naar de kusten?
    Zouden we niet beter moeten kijken voor een ander alternatief? ideeën?

    bedankt alvast
    caroline:-k

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: boottrip tussen dolfijnen

    Dolfinarium in Harderwijk ?

    Lol, ik denk dat je moet afwachten hoe het gaat lopen met die olievlek en of dat het hindert om dolfijnen te zien is vooraf natuurlijk moeilijk te voorspellen.

    Als alternatief om dolfijnen te zien zijn er wel wat mogelijkheden in Florida, o.a. Seaworld en Discovery cove.

    Zoek anders eens hier op zwemmen met dolfijnen want er zijn volgens mij nog meer gelegenheden dan bovenstaand.


  3. Top | #13

    Standaard Re: Olievlek naar Florida

    wij gaan in juli naar Florida en zitten er toch aan te denken om te annuleren. Dadelijk zitten we er in de viezigheid. Zijn er nog meer mensen van plan om deze reden de reis te annuleren?

  4. Top | #14
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Olievlek naar Florida

    Nee joh...echt niet!!!
    Ik weet niet of jullie van plan waren een trip langs de kust te maken,want als je alleen voor de pretparken ( en het shoppen naturlijk!) gaat, dan kom je vaak niet eens bij de zee in de buurt, of je moet er echt een dag voor uittrekken.
    Wij hadden het plan om voor 1 dag een boot te huren in de omgeving van Clearwater, maar dat hangt nu af hoe de zee er dan uit ziet:???:, maar de andere dagen hebben we genoeg te doen hoor.:grin:

  5. Top | #15

    Standaard Re: Olievlek naar Florida

    Wij hebben een rondreis geboekt en gaan langs een paar plaatsen aan de kust. Zoals miami, key west, St. Augustine, cocoa beach en we gaan ook naar Orlando. Aan het eind van de reis verblijven we nog een aantal dagen in Miami om van het strand te genieten.

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Olievlek naar Florida

    Ik zou het niet afzeggen hoor! Ik zou key west in de gaten houden hoe het daar de komende tijd verloopt en misschien miami, maar voor de rest zou ik me geen zorgen maken. Misschien komt het niet verder dan de keys...

  7. Top | #17
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Olievlek naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sfrissen Bekijk Berichten
    Wij hebben een rondreis geboekt en gaan langs een paar plaatsen aan de kust. Zoals miami, key west, St. Augustine, cocoa beach en we gaan ook naar Orlando. Aan het eind van de reis verblijven we nog een aantal dagen in Miami om van het strand te genieten.
    Al die plaatsen die je opnoemt en aan het water liggen zullen zeker geen last krijgen van de olievlek, behalve misschien (niet te hopen) Key West.
    De olie zit aan de andere kant, in de Golf van Mexico.

    Buiten dat is er overigens nog genoeg te doen en zien in Florida, dus, gewoon gaan !
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #18
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Olievlek naar Florida

    De olie zit nu in de zeestroming richting oostkust Florida (en daarna de Atlantische Oceaan verder op). Het zou dan niet Miami Beach aandoen, maar wel Palm Beach en hogerop.. Cape Canaveral enz.

    Bij de Florida Keys zijn al teerballen gevonden... ik hoop over 3 weken nog wel even de zee in te kunnen bij Miami, ondanks berichten dat dat schoon zou blijven.

    Op Key West heb je bijna geen stranden, dus dat scheelt weer.. ik hoop echt niet dat de rest van de Keys en andere kusten er aan gaan.

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker Meri's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    64

    Standaard Re: Olievlek naar Florida

    Wij gaan ook in juli en geen haar op mijn hoofd die het gaat afzeggen. En trouwens als je het al wilt afzeggen, je krijgt je geld er niet mee terug. Geen enkele annuleringsverzekering die dat bedrag gaat uitbetalen. Ik zou zeggen gewoon gaan en genieten van een fantastische vakantie.

  10. Top | #20
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Olievlek naar Florida

    Wij gaan in juli o.a. naar St. Petersburg, Fort Myers, Key West tijdens een korte cruise, en Miami en Fort Lauderdale. We houden het in de gaten, en als het echt erg wordt gaan we wel informeren bij de reisorganisatie of we eventueel nog wat kunnen aanpassen, maar annuleren, nee, zeker niet.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •