Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 37

Onderwerp: Dry Tortugas National Park

  1. Top | #21
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Dry Tortugas

    Sunny Days lukt nog, nog een dag of 80 officieel, ik weet niet of er later nog uitstel komt, Yankee Freedom krijgt Monopoly op de Dry tortugas, het grote probleem momenteel is dat de boot niet voldoet aan de vastgestelde eisen, persoonlijk ben ik bang dat de Dry Tortugas een stuk duurder zal gaan worden als alles voor elkaar is.

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Oost-Vlaanderen (Belgie)
    Berichten
    52

    Standaard Re: Dry Tortugas

    Nog duurder
    Zou jij nog steeds sunny days aanraden? Op tripadvisor klagen ze over een te grote bezetting op de catamaran tegenover yankee freedom (cap van 250, en slechts 100 reizigers).

  3. Top | #23
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Dry Tortugas

    Persoonlijk doe ik alles met Sunny Days als Sunny Days offert wat ik wil doen, ik denk dat je bij hen het beste voor je geld krijgt en dat is dan meer met betrekking op eten, drinken en het personeel.
    Bij hen is het verloop van personeel heel erg laag en dat is volgens mij de reden dat bijv de tour op de Tortugas veel beter is dan de guided tour van YF.
    En klachten over drukte op de boot, misschien als het slecht weer is, normaal zie ik dat mensen een tijdje buiten staan, dan weer eens naar binnen gaan enz, ik dat probleem nooit zelf ingezien, ja het kan druk zijn, maar te druk bestaat niet omdat er nooit meer mensen meegaan dan het max toelaatbare aantal.
    Ja als je op een 250 pers boot maar 100 pers hebt zal dat er veel rustiger uitzien. Als YF een paar golven krijgt kotst de halve boot, dit komt door het design en is bekend bij hun boot.
    Als je het belangrijk vind dat de boot niet vol is zou ik met YF gaan, Sunny Days is met goed weer 99% van de dagen uitverkocht. (daar is wel een reden voor natuurlijk)

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Oost-Vlaanderen (Belgie)
    Berichten
    52

    Standaard Re: Dry Tortugas

    We hebben liever dat het eten wat lekkerder is, én een catamaran type, dan een halflege boot. Over HTA heb ik nog niet veel positiefs gelezen voor de rest ...
    Zou ik nu al reserveren voor 23 maart of nog wat wachten?

  5. Top | #25
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Dry Tortugas

    Ik zou hem reserveren zodra je weet dat je gaat, eind maart is ook Spring Break dus het kan druk zijn.
    YF is ook een catamaran design, om de een of andere reden is hij niet zo comfortabel, ik denk dat het komt door de hoogte van de boot, maar wie ben ik?

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Oost-Vlaanderen (Belgie)
    Berichten
    52

    Standaard Re: Dry Tortugas

    We hebben inmiddels gereserveerd via Sunny Days, een blindelings vertrouwen in Marcelg :-\"
    Ik heb wel nog een praktisch vraagje: via priceline verblijven van 22/03 tot 24/03 in http://www.travelodgekeywest.com/
    Is het doenbaar om van hier (N Roosevelt Bvd) de eigen huurauto te nemen tot aan de pier van Sunny Days, of is dit af te raden (bvb geen parkeerplaats e.d.)? De eigen wagen zou wel handig zijn omdat we er nadien dan het zwemgerief kunnen inleggen vooraleer we savonds iets gaan eten ofzo.

  7. Top | #27
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Dry Tortugas

    De pier waar je vertrekt met de boot op de hoek van Green en Elizabeth is allemaal betaald parkeren, je kunt wel een paar straten voor de havens gratis parkeren.
    Pas op Key West heeft heel veel Residental parking, daar kun je alleen parkeren als je parkeer vergunning hebt of een kenteken plaat met Monroe County er op, die heb ik overigens nog nooit op een huur auto gezien.

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Oost-Vlaanderen (Belgie)
    Berichten
    52

    Standaard Re: Dry Tortugas

    Of eventueel een betaalde ondergrondse parking in de buurt? Of zijn die er niet? Zoniet zit er niets anders op dan een taxi te nemen.

  9. Top | #29
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Dry Tortugas

    Ohh als je geen er probleem mee hebt om een paar $ te betalen is er voldoende parkeer gelegenheid, er zit op Green St ook een parkeerplaats waar je volgens mij 10 of 15 $ betaald voor de hele dag, er is een parkeer garage op ongeveer een 1/2 km vanaf Sunny Days, tussen de garage en Sunny Days kun je vaak parkeren in de straten, zeker omdat jullie al rond 7 uur s'ochtends parkeren is er meestal voldoende ruimte.

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Oost-Vlaanderen (Belgie)
    Berichten
    52

    Standaard Re: Dry Tortugas

    Nee, die 15 $ parking kan er nu ook nog wel bij :smile:
    Bedankt voor je hulp.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •