Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen: 4gever

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: 4gever

    Hallo,

    Ik ben Vanessa en over 10 dagen gaan we weer naar Orlando!
    In december 2008 voor het eerst in Orlando geweest en dit wordt dus de 2e keer. Voor mijn zoon wordt dit waarschijnlijk een vakantie om nooit te vergeten, want hij "viert" daar zijn 5e verjaardag!


    Groetjes Vanessa

  2. Top | #2
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Even voorstellen: 4gever

    Welkom Vanessa, spannend zeg ,vertrek over iets meer dan een week.
    Leuk hoor, maak er een wereld vakantie van voor jullie zoon.

    Wat gaan jullie zo een beetje doen, en hoelang , heb je een planning ?
    Zit je in een hotel, etc ... gewoon nieuwsgierig hoor :lol:

    vr gr

    Rick
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: 4gever

    Die wereldvakantie gaat nu zeker lukken. Ik heb niet echt een planning gemaakt, want ik heb hem al tig keer angepast dus ik zie het daar wel. We gaan o.a. naar universal en islands of adventure en natuurlijk de disney parken. Verder heerlijk shoppen en relaxen en met een beetje geluk nog even naar de Orlando Magic.

    We zitten in een villa op Southern Dunes. Lekker ontspannen en natuurlijk een eigen zwembad! Kan mijn zoon heerlijk zwemmen na een drukke dag.

    Groetjes Vanessa

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: 4gever

    Even een tip, de dag dat je zoontje 5 wordt ga dan even langs guest relations van Disney, hier kan je dan of vrij toegang krijgen voor je zoon maar je kan het bedrag ook op een gift card van Disney laten zetten, verder krijgt hij een verjaardags button met zijn naam erop en de mensen die met hem mee zijn een celebration button. Al met al heel erg leuk en je hoeft niet eens echt het park in als je je maar meldt.

    Volgens mij heb je alleen een geldig Disney entree bewijs nodig maar als je een meerdaagse pas hebt is dat ook goed.


  5. Top | #5
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Even voorstellen: 4gever

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Even een tip, de dag dat je zoontje 5 wordt ga dan even langs guest relations van Disney, hier kan je dan of vrij toegang krijgen voor je zoon maar je kan het bedrag ook op een gift card van Disney laten zetten, verder krijgt hij een verjaardags button met zijn naam erop en de mensen die met hem mee zijn een celebration button. Al met al heel erg leuk en je hoeft niet eens echt het park in als je je maar meldt.

    Volgens mij heb je alleen een geldig Disney entree bewijs nodig maar als je een meerdaagse pas hebt is dat ook goed.

    Helaas is dat nu niet meer zo, dit was de aktie van 2009!
    De verjaardagsbutton natuurlijk nog wel maar geen gratis toegang of giftcard meer. Ik had zelf vorig jaar wel het geluk van de giftcard maar in 2010 is er een andere actie (waar alleen inwoners van de VS van kunnen profiteren).

  6. Top | #6
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Even voorstellen: 4gever

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 4gever Bekijk Berichten
    We gaan o.a. naar universal en islands of adventure en natuurlijk de disney parken. Verder heerlijk shoppen en relaxen en met een beetje geluk nog even naar de Orlando Magic.

    We zitten in een villa op Southern Dunes. Lekker ontspannen en natuurlijk een eigen zwembad! Kan mijn zoon heerlijk zwemmen na een drukke dag.

    Groetjes Vanessa

    Nou dat klinkt helemaal leuk Vanessa, veel plezier straks tijdens de vakantie in Florida. En shoppen e.d vind ook iedereen leuk, als je ideeën op wilt doen om te eten hangt hier een restaurant lijst. Keuze genoeg om elke avond ergens anders te eten.

    Wij genieten al met volle teugen van de voorpret van villa tot auto en parktickets boeken.
    Elke beslissing brengt ook de nodige plezier ..
    Dat zal voor jullie niet anders zijn, denk ik.

    vr gr

    Rick
    Laatst gewijzigd door Sunshine State; 25-04-10 om 08:38.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: 4gever

    @Cloggie ik dacht dat het een doorlopende actie van Disney was, maar goed dat jij dan wist dat het dit jaar anders is. ops:


  8. Top | #8

    Standaard Re: Even voorstellen: 4gever

    @ verwijderd
    Bedankt voor de tip! Ik had 'm ook al gespot op het forum. Wel jammer dat die actie niet meer loopt.

    Aan de iedereen verder veel plezier met plannen en natuurlijk fijne vakantie, ik ga nu verder mijn koffers inpakken. (moet nog zoveel doen...)

    Groetjes Vanessa



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •