Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: [Hotel] Springhill Suites Orlando @ SeaWorld, Orlando (I-drive)

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard [Hotel] Springhill Suites Orlando @ SeaWorld, Orlando (I-drive)

    Iemand ervaring met dit hotel??
    Springhill Suites by Marriot Orlando

    Het is Springhill Suites by Marriott by Seaworld Orlando :S

    http://www.marriott.com/hotels/trave...o-at-seaworld/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-04-10 om 08:20. Reden: samengevoegd + link toegevoegd

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Springhill Suites Orlando @ SeaWorld, I-drive

    Geen ervaring met dit hotel, marriott over het algemeen erg prettig. Qua ligging volgens mij een beetje uit de richting. Lake buena voor ons altijd het meest prettig. Ik kan je Marriott Village at Little Lake Bryan erg aanraden aangezien dit hotel op loopafstand is van shopping en Downtown Disney.

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Springhill Suites Orlando @ SeaWorld, I-drive

    Heb je misschien een linkje voor mij daarvan, als ik zoek krijg ik heel veel hotels met ongeveer zo'n naam haha.

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Springhill Suites Orlando @ SeaWorld, I-drive

    Of is het dit hotel als je via expedia zoekt?
    SpringHill Suites Lake Buena Vista - Marriott Village

  5. Top | #5
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Springhill Suites Orlando @ SeaWorld, I-drive

    Ik dacht dat ik gisteren al een tegeltje hierover geschreven had? Ik zal het nog een keer herhalen en als er iets staat wat verboden is dan hoor ik het wel.

    We hebben zelf twee kamer in het Hilton garden Inn geboekt http://www.hiltongardeninn.com/en/gi...tyhocn=ORLSEGI

    Dit ligt vlak in de buurt van het door jou gekozen hotel. We betalen 100 dollar per nacht. We zagen het als grote pre dat het hotel recht tegenover de ingang van Sea World ligt. De auto gaat dus 's morgens gelijk de parkeerplaats op bij het hotel. Ik weet niet of er parkeerkosten zijn bij Sea World maar ik neem aan van wel.Eergisteren sprak ik iemand op het werk die er daadwerkelijk gelogeerd had en die was vol lof.

    Toch zijn we nog aan het dubben of we niet switchen naar het Mariott Renaissance hotel. http://www.marriott.com/hotels/trave...t-at-seaworld/


    De kamers zijn wel duurder maar er zitten twee tickets voor volwassenen voor Sea World bij.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Springhill Suites Orlando @ SeaWorld, I-drive

    Waar boek je die kamer dan met die 2 tickets erbij? Bij hun eigen website?
    Via expedia bv kan ik het niet vinden.

  7. Top | #7
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Springhill Suites Orlando @ SeaWorld, I-drive

    Via hun eigen site. Je geeft de datum in waarop je wilt gaan en dan krijg je de site met prijzen.

    Er staan dan tabs met Room packages.
    Daar staan verschillende aanbiedingen. Met ontbijt,met verwen pakket :mrgreen: en ook met Sea World tickets.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Springhill Suites Orlando @ SeaWorld, I-drive

    Ik heb het gevonden, maar als ik het uitreken is het toch een stukje duurder, ondanks dat die tickets erin zitten. Volgens mijn berekeningen betaal ik bij Marriott Renaissance 511 euro incl tickets voor de 3 nachten dat ik wil gaan en bij Springhill Suites 335 (225 hotel + 120 tickets voor 1 dag).

    Dus ik denk toch dat we dan voor de springhill gaan

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Springhill Suites Orlando @ SeaWorld, I-drive

    Sorry heeft even mogen duren, http://www.marriott.com/hotels/fact-sheet/travel/MCOLX .

    Hangt er een beetje vanaf of je ook nog de andere Disney parken gaat bezoeken.
    Wij vinden het vooral prettig om ook een en ander op loopafstand te hebben zo ben je dan toch niet altijd afhankelijk van de shuttle of een taxi. ( Shuttle is ook gratis hangt af van hoe je boekt) De premium outlet is ook dusdanig dichtbij dat je er even snel heen kunt gaan om een hapje te eten of gewoon even te slenteren als je disney moe bent. Mocht je een taxi willen nemen naar deze plaatsen ( outlet of downtown Disney) ben je max 7 dollat kwijt voor een ritje. Dat is vanaf Sea World wel anders. Supermarkten zijn ook op de hoek en zelfs bij de shell aan de overkant is een mini market. ( erg makkelijk want je hebt een koelkast en n magnetron op je kamer ) Ander voordeeltje is dat het drie hotels zijn waarbij er 2 zijn waar het ontbijt is inbegrepen. ( niet te veel van verwachten maar wel erg prettig om de maag even te vullen met een warme wafel en n glas jus, appeltje meenemen en wegweze.)

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Springhill Suites Orlando @ SeaWorld, I-drive

    Dank je wel voor de link. Wij willen eigenlijk alleen naar Seaworld en Universal Studio's en we hebben een auto dus we hoeven dan ook niet met een taxi.
    Ik vind het prijsverschil best wel groot in de dagen dat wij gaan..
    Zo'n 120 euro, daar kan je een hoop leuke dingen voor doen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •