Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: Tips om iemand te verrassen!

  1. Top | #21
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Tips om iemand te verrassen!

    Ik zie dat jullie naar het Radisson in Melbourne gaan, daar ga je geen spijt van krijgen Zelf gaan we ieder jaar voor een paar dagen in dit hotel

    Iets verder op aan dezelfde weg ligt een heerlijk ontbijtrestaurantje, het heet de Blueberry Muffin, aan de buitenkant ziet het er niet uit. Van binnen alles keurig en overheeeeerlijk!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-10 om 19:18. Reden: full quote eruit
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  2. Top | #22
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    14

    Standaard Re: Tips om iemand te verrassen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcelg Bekijk Berichten
    En zoals er al veel over dit pijnlijke onderwerp is geschreven op het forum, het is heel normaal om je tour guide een tip te geven als je vind dat hij het goed heeft gedaan. (ook guides worden betaald zoals de serveerders in restaurants)
    Stille hint? Haha, nee geintje. Vorige keer aan de westkust hadden we dit ook al snel door. Wees maar niet bang. Als de jongens het goed doen, krijgen ze van ons een mooie tip :mrgreen:.

    @ Marcelg, wij zijn er echter op een woensdag dus ik vrees dat we elkaar mis zullen lopen. Tja, ik hoop toch dat het niet al te druk zal zijn.

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    57

    Standaard Re: Tips om iemand te verrassen!

    @Sylly;
    Dank voor je reactie en de tip!
    Eerlijk gezegd was ik over de stop in Melbourne het meest onzeker, ik ken die regio niet erg goed maar het lag mooi op de route van de Keys terug naar Orlando en ik las op Tripadvisor goede recensies over het Radisson.
    Heb het idee dat er daar verder niet zoveel te beleven is maar twee daagjes lekker relaxen aan het strand voor we teruggaan is zeker ook niet verkeerd.
    De Blueberry Muffin gaan we zeker proberen!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-10 om 19:19. Reden: full quote eruit

  4. Top | #24
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Tips om iemand te verrassen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slaapzustertje Bekijk Berichten
    Stille hint? Haha, nee geintje. Vorige keer aan de westkust hadden we dit ook al snel door. Wees maar niet bang. Als de jongens het goed doen, krijgen ze van ons een mooie tip :mrgreen:.

    @ Marcelg, wij zijn er echter op een woensdag dus ik vrees dat we elkaar mis zullen lopen. Tja, ik hoop toch dat het niet al te druk zal zijn.
    Op woensdag ben ik daar alleen maar als er reparaties verricht moeten worden en ik guide toch ook niet echt op een vast schema, ik vind het leuk om te doen als het druk is en het is voor mij gewoon een lekker dagje op het water en even afstand doen van mijn dagelijkse werkzaamheden.
    Gelukkig ben ik zelf helemaal niet afhankelijk van tips, ik blijf het een waardeloos systeem vinden, ze zouden gewoon $10 / ski meer moeten rekenen en de guides dan een normaal salaris geven, helaas schijnt dat niet zo te werken in de U.S.

  5. Top | #25
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    14

    Standaard Re: Tips om iemand te verrassen!

    Net zijn we wezen waterskieën. Ik kan het echt iedereen aanraden!
    Wat een awesome experience was dat! Echt een van de hoogtepunten van de vakantie.

    De groeten uit Key West.

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    57

    Standaard Re: Tips om iemand te verrassen!

    Wij zijn inmiddels (helaas) alweer een kleine twee weken thuis. De verrassingsvakantie was een groot succes! In Ft Myers hebben we een dag een boot gehuurd en lekker gevaren voor de kust en bij de eilanden rond Sanibel. Heel veel dolfijnen gezien, sommigen vlakbij de boot. Verder in Marathon naar het Dolphin Research Centre geweest, erg de moeite waard. Het was rustig toen wij er waren, je hebt alle tijd en kunt er met gemak een hele middag doorbrengen.
    De hotels waren allemaal prima. BW Beach Resort in Ft Myers gaan we zeker weer bezoeken (de volgende vakantie naar Florida staat natuurlijk alweer in de planning), White Sands Inn op Marathon is een absolute aanrader als je rust zoekt en ook het Radisson in Melbourne was erg goed.
    Kortom, geen tegenvallers gehad, prachtig weer en een super vakantie, wat wil een mens nog meer.
    Ik zal binnenkort mn blog nog bijwerken en wat foto's plaatsen, kom er maar niet aan toe.
    In ieder geval dank voor de vele informatie en tips die ik hier heb gevonden, heb er enorm veel aan gehad!

  7. Top | #27
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Tips om iemand te verrassen!

    het jet skiën op Key West is zeer in de smaak gevallen!!

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  8. Top | #28

    Standaard Re: Tips om iemand te verrassen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pumi1000 Bekijk Berichten
    het jet skiën op Key West is zeer in de smaak gevallen!!
    Leuk om te lezen hoe de plannen goed zijn bevallen, ik ben zelf ook van plan om naar key west te gaan en watersport is een van mijn favoriete bezigheden. Ik ben regelmatig op de surfplas te vinden waar ik aan windsurfen doe.
    Jetskieen is ook iets dat op mijn lijstje van 'things to do' staat.

  9. Top | #29
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Tips om iemand te verrassen!

    @zonaanbidster

    Jet skiën is inderdaad erg leuk. Wil nu nog even uitzoeken of het aan de kust ook ergens te doen is vanuit Orlando (cocoa - Daytona - of Clearwater). Iemand tips?

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •