Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 15 EersteEerste ... 412131415 LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 142

Onderwerp: Inchecken: Online / aan de balie

  1. Top | #131
    Vaste Bezoeker riwi's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    52

    Standaard Re: boardingcard(s) en e-tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Overigens is het niet verplicht je ESTA formulieren mee te nemen, maar je zou het voor je eigen gemoedsrust, indien nodig, kunnen doen.
    Veel plezier.
    Je kan ook zoals ik altijd doe je Esta formulier ( en al je paspoorten en creditkaarten) scannen en naar je toe mailen. Internet is bijna overal te krijgen en je kan dan jje kopieen laten zien ( of printen), Ook als je je portemonaie kwijt raakt is het handig om al je pasnummers en kopieen bij de hand te hebben waar je ook gaat.
    :grin:

  2. Top | #132
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: boardingcard(s) en e-tickets

    Alle scans, ook die van mijn reisdocumenten, reserveringen, ziektekosten/reisverz., rijbewijs e.d. staan beveiligd op mijn netbook, wat ik bij me heb, en op een beveiligde USB-stick, die ik op mij draag.
    http://www.alternate.nl/html/product...&l2=USB-Sticks
    Ook handig, een paar foto's van de bagage, die je bij je hebt.
    Als er wat zoek raakt is dat duidelijker aan te tonen dan uitleggen, dat het een grijze koffer is met ronde hoeken.

    Knaapje

  3. Top | #133
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Online inchecken in Orlando

    Ik kan nu online inchecken in Orlando.
    Alleen de volgende vraag snap ik niet helemaal:

    Do you plan to check bags?Yes No/Undecided
    Clicking "Agree-Finish Check-in" confirms your acceptance and understanding of United's terms and conditions.

    Wat bedoelen ze hiermee, iets met mijn koffers ???
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  4. Top | #134
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: online inchecken

    Ze vragen of je van plan bent om koffers in te checken, ik neem aan van wel? Daarna kun je het aantal koffers aangeven, en bij extra koffers dit ook direct betalen.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  5. Top | #135
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: online inchecken

    dank je voor het antwoord, volgens mij is alles netjes gelukt, heb de boardingpassen kunnen uitprinten.
    ik had dit voorheen nog niet gedaan, en ga dit zeker in september ook doen, als het weer lukt, ik kreeg nl, netjes een mailtje van de maatschappij dat ik online kon inchecken, scheelt straks toch weer tijd op MCO en in september op Schiphol.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  6. Top | #136
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Inchecken: Online / aan de balie

    Ik heb dus ook geen boardingpassen kunnen uitprinten alleen een document met this is no boardingpass erop .Wij vliegen met united ik neem aan dat wij alsnog moeten aanschuiven bij de incheckbalie of kunnen we dit bij de easy check inn ?

  7. Top | #137
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Inchecken: Online / aan de balie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Wij vliegen met united ik neem aan dat wij alsnog moeten aanschuiven bij de incheckbalie
    Zo is dat! Succes en goeie reis.



  8. Top | #138
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Inchecken: Online / aan de balie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Ik heb dus ook geen boardingpassen kunnen uitprinten alleen een document met this is no boardingpass erop .Wij vliegen met united ik neem aan dat wij alsnog moeten aanschuiven bij de incheckbalie of kunnen we dit bij de easy check inn ?
    Klopt. Je moet gewoon bij de incheckbalie aanschuiven. Je krijgt in nederland geen boarding pass omdat ze je paspoortnummer nog moeten controleren. Ik moet zeggen dat het best snel ging. Er waren iets van 10 balies open toen wij weg gingen, en er stond geen rij.

    Terug krijg je trouwens wel gelijk je boarding pass. Maar als je koffers bij je hebt, mag je alsnog aansluiten bij de incheckbalie

  9. Top | #139
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Inchecken: Online / aan de balie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
    Klopt. Je moet gewoon bij de incheckbalie aanschuiven. Je krijgt in nederland geen boarding pass omdat ze je paspoortnummer nog moeten controleren.
    Hmmm...ik zou zeggen: Klopt niet! Wij vertrekken, net als Cindy, al jaren vanaf Zaventem en kunnen in de meeste gevallen gewoon de boardingpassen vooraf uitprinten. Het printen heeft niets met de controle van je paspoortnummer te maken.

    Het kan wel voorkomen dat een van de reizigers een extra security check heeft. Dan staat er SSSSS op je boardingpas en in dat geval kan je hem niet vooraf printen.

    Met de geprinte boardingpass schuif je aan in de speciale rij, de ingang bevindt zich tegenover de douane. De lengte van deze rij is afhankelijk van het aantal slimmerikken dat vooraf is ingechecked....[-o<.



  10. Top | #140
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Inchecken: Online / aan de balie

    Bij ons stond dat toch echt op het printje. Ik heb m hier helaas niet bij me, maar er stond iets in dat je paspoort nog gecontroleerd moest worden. Dit was ook bij een United vlucht. Vanaf Amsterdam. In Orlando kreeg ik toen ik wilde inchecken dat mijn paspoort al gecontroleerd was (toen ik inlogde) en kreeg ik de boarding pass wel gewoon uitgeprint.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •