Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 15 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 142

Onderwerp: Inchecken: Online / aan de balie

  1. Top | #51
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Online inchecken, hoe gaat dat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spruitjes Bekijk Berichten
    Heb je dan een idee, hoeveel tijd we van te voren aanwezig moeten zijn ?
    Voor Amsterdam: If you're checking bags, your baggage must be checked in at least 60 minutes before your scheduled departure time

    Gezien het feit dat jullie, naar eigen zeggen, nono's zijn, handig om de site van Delta even te bekijken voor je vertrekt? De regeltjes voor de terugweg verschillen per luchthaven; globaal kan je ook en uur voor inchecken aanhouden en een kwartier vooraf bij de gate. Hou rekening met een forse tijd voor security.....ennne, ook handig; bestudeer de plattegrond van de luchthavens waar je overstapt en vertrekt , know where to go...:-\"



  2. Top | #52
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Online inchecken, hoe gaat dat?

    Ook bij United kun je online inchecken.

  3. Top | #53

    Standaard Re: Online inchecken, hoe gaat dat?

    Oh, hoe werkt dat dan? Ook ik ben een kleine NONO.
    Verder nog een andere vraag: Als je met je partner wil communiceren via je mobiel (bijvoorbeeld als je elkaar kwijt bent in een park of zo) kun je dan het beste een pre-paid kaart kopen of is er een slimmere oplossing?
    groetjes Yvonne

  4. Top | #54
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Online inchecken, hoe gaat dat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvonnever Bekijk Berichten
    Verder nog een andere vraag: Als je met je partner wil communiceren via je mobiel (bijvoorbeeld als je elkaar kwijt bent in een park of zo) kun je dan het beste een pre-paid kaart kopen of is er een slimmere oplossing?
    groetjes Yvonne
    Een oplossing is om bij bijv. de Wal*Mart walkie-talkies te kopen. Kosten weinig en hebben een behoorlijk bereik.
    Die oplossing is hier al vaker voorbij gekomen, zodoende wist ik hem nog :-)

    Bijv. deze http://www.walmart.com/catalog/produ...ct_id=10038359
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 12-08-08 om 22:00. Reden: link toegevoegd
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #55
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Online inchecken, hoe gaat dat?

    Online inchecken bij United kan inderdaad. Alleen let goed op de plaatstoewijzing. Bij ons waren de plaatsen vanuit Orlando naar Washington gewijzigd en op de vlucht van Washington naar Orlando waren er helemaal geen stoelen meer beschikbaar dus zaten we her en der verspreid door het vliegtuig. Mocht dit zo zijn dan kun je dat meestal wel regelen aan de gate in Orlando/Washington en hier bij het afgeven van de bagage. Het is dus raadzaam om toch op tijd aanwezig te zijn. Verder moet je op het vliegveld in Orlando zelf inchecken middels een computer en dat is ook niet altijd even simpel. Dus mijn advies ben gewoon minimaal drie uur van te voren aanwezig. Door de douane gaan is ook nog een crime en vergt ook veel tijd.

    Groetjes Monique

  6. Top | #56
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: Online inchecken, hoe gaat dat?

    Wij zitten nu in Orlando, we zijn op 10 augustus vertrokken en ik had ook online ingecheckt met US Airways. Op de eerste vlucht hadden we netjes 3 stoelen naast mekaar, maar bij de aansluitende vlucht en de terugvluchten niet. Heb dan even met US Airways gebeld, zij vertelden me dat dit niet wilde zeggen dat er geen andere plaatsen meer vrij waren, omdat maar 70% van de plaatsen online kan geboekt worden en we dit op de luchthaven nog zouden kunnen laten aanpassen. We mochten dan op de luchthaven meteen in Business Class inchecken, en we hadden gelijk het gevoel dat we een Fastpass hadden :razz: Terwijl er bij de Economy rij wel 30 man stond aan te schuiven, stond er bij Business Class welgeteld 1 iemand voor ons, en hadden we in een mum van tijd onze bagage afgeleverd. We moesten dan nog wel even langs de balie van US Airways, waar ook niemand stond, dus dat was ook zo gefixt. Wij waren 2u 15min op voorhand daar en dat bleek in ons geval meer dan voldoende.

  7. Top | #57
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Online inchecken, hoe gaat dat?

    Wij hebben nog maar heel weinig gevlogen en al helemaal nooit met een overstap. Maar ik heb begrepen dat als je incheckt, je ook al je boardingpass voor de vlucht van Washington naar Orlando krijgt. Klopt dat? En zo ja, wanneer je online incheckt, kan je dan dus ook de boardingpass voor de vlucht Washington-Orlando alvast uitdraaien?

    En als je online incheckt kan je dan nog van plaats wijzigen? Of krijg je gewoon de plaatsen die op de uitdraai van het vluchtschema staan. Heen hebben we prima plekken, maar terug niet, die zijn veranderd. Dus terug iig maar vroeg naar het vliegveld?

    Groeten, Claudia

    Groeten, Claudia

  8. Top | #58
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Online inchecken, hoe gaat dat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mc.kunst Bekijk Berichten
    Wij hebben nog maar heel weinig gevlogen en al helemaal nooit met een overstap. Maar ik heb begrepen dat als je incheckt, je ook al je boardingpass voor de vlucht van Washington naar Orlando krijgt. Klopt dat? En zo ja, wanneer je online incheckt, kan je dan dus ook de boardingpass voor de vlucht Washington-Orlando alvast uitdraaien?

    Ja dat kan, als je online incheckt, krijg je ook je boardingpass voor de volgende vlucht.

    En als je online incheckt kan je dan nog van plaats wijzigen? Of krijg je gewoon de plaatsen die op de uitdraai van het vluchtschema staan. Heen hebben we prima plekken, maar terug niet, die zijn veranderd. Dus terug iig maar vroeg naar het vliegveld?
    Op deze vraag kan ik niet antwoorden, wij hadden goede stoelen, dus we hebben online in het hotel weer ingecheckt. Geen idee of je die stoelen kunt veranderen.
    Maar dat kun je op de heen weg even vragen, als je je koffers afgeeft.

    Groeten, Claudia

    Groeten, Claudia
    Groeten Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  9. Top | #59
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Online inchecken, hoe gaat dat?

    Tijdens online inchecken kun je zelf de stoel aanwijzen (tot zekere hoogte) en boarding passen printen de heen- of terugvlucht(en).

    Ik kan je zeker aanraden om toch langs de balie te gaan, zelfs als je online bent ingechecked en de boardingpas hebt uitgedraaid. Je gaat dan naar de balie met de tekst "bagage drop off" dit is vaak een business class balie en daar is het meestal niet zo druk. Ik zeg altijd "ik ben wel ingechecked maar ik kon de boardingpas niet printen". Het voordeel hiervan is dat je nog een keer je stoel bevestigd krijgt (stel dat deze toch is gewijzigd dan kun je beter aan deze balie dan bij de gate proberen de wijziging ongedaan maken). Ook heb ik de ervaring dat ze bij deze balie vaak wat klantvriendelijker zijn (je staat meestal in de business class rij) dus kun je hier nog een keer proberen om een betere plek te krijgen (als je dat zou willen).

    Wat je vraag over vroeg op het vliegveld betreft: het kan nooit geen kwaad maar speciale plekken (extra beenruimte, nooduitgang etc etc) geven ze vaak nog niet weg als de check in net open is. Ze willen voorkomen dat alle speciale plekken heel snel zijn vergeven en dat er later een passagier komt die bijvoorbeeld om medische redenen een speciale plek echt nodig heeft.
    Laatst gewijzigd door cvr; 15-10-08 om 21:56.

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Online inchecken, hoe gaat dat?

    Bedankt voor je reactie, cvr! Maar print jij de boardingpassen dan wel uit of doe je dat gewoon helemaal niet, omdat je toch langs de balie loopt? Bedankt voor je tip, ik denk dat ik het ook gewoon zo ga doen. Heb je toch nog even een extra bevestiging.

    Ik hoef niet eens echt speciale plekken, hoor, maar m'n kinderen vinden het gewoon leuk om bij het raam te zitten en we zitten nu ongeveer achteraan, dus ik probeer een aantal rijen naar voren stoelen te krijgen.

    Groetjes, Claudia



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •