Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen: Loeky

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    5

    Standaard Even voorstellen: Loeky

    Hallo allemaal,

    Ik lees al een tijdje rond op dit forum en het werd nu wel eens tijd om me ook voor te stellen.

    Ik ben Loeky, 34 jaar en 4 oktober a.s. gaan we met een groep van 8 personen naar Florida. We huren een villa in Kissimmee voor 2 weken. Het is voor ons de 1e keer dat we een villa huren dus we zijn erg benieuwd.

    Op het forum heb ik al veel informatie en adviezen kunnen lezen, wat de voorpret alleen nog maar leuker maakt!!!

    Het aftellen is nu begonnen We hebben er erg veel zin in!!



    Groetjes van Loeky

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen: Loeky

    Hai, welkom hier op het forum.
    Lijkt me heel gezellig, met zo'n grote groep.
    Huren jullie een busje, of hebben jullie 2 auto's?
    En wat gaan jullie allemaal doen? Alleen de pretparken?
    We horen wel, als jullie wat info nodig hebben.
    Eric

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    5

    Standaard

    Hoi!

    Wat leuk, gelijk een berichtje

    Ja, we hebben een minivan voor 8 personen gehuurd. We willen inderdaad naar de parken toe gaan maar ook andere dingen gaan doen. En vooral ook uitrusten en genieten! :lol:

    Groetjes van Loeky

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loeky
    Hoi!

    Wat leuk, gelijk een berichtje

    Ja, we hebben een minivan voor 8 personen gehuurd. We willen inderdaad naar de parken toe gaan maar ook andere dingen gaan doen. En vooral ook uitrusten en genieten! :lol:

    Groetjes van Loeky
    Een minivan voor 8 personen ? Dat is erg krap hoor, dan kun je geen koffer meer kwijt. Wij zijn een keer met 9 man geweest en hadden de minivan en nog een intermediate en dat ging net, zeker met de bagage. Dan komt er toch zeker een gewone Van om de hoek kijken, minimaal.
    Het voordeel wat wij toen ook hadden was dat er ook mensen waren die op een bepaalde dag geen zin hadden aan iets gezamelijks, gewoon met de "kleine" ergens naar toe konden. Ik zou hierover eens nadenken.
    Dit is niet als kritiek bedoelt, maar als advies. Verder veel plezier, maar dat moet lukken 8)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    5

    Standaard

    Nou ik heb gelijk maar even geinformeerd wat het handigst was; maar we wagen het erop. Het betreft alleen de rit luchthaven-villa en visa versa wat dan krap zal zijn. De rest van de dagen nemen we de koffers toch niet mee.

    Maar toch bedankt voor het advies!

    Groetjes van Loeky

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loeky
    Hoi!

    Wat leuk, gelijk een berichtje

    Ja, we hebben een minivan voor 8 personen gehuurd. We willen inderdaad naar de parken toe gaan maar ook andere dingen gaan doen. En vooral ook uitrusten en genieten! :lol:

    Groetjes van Loeky
    Een minivan voor 8 personen ? Dat is erg krap hoor, dan kun je geen koffer meer kwijt. Wij zijn een keer met 9 man geweest en hadden de minivan en nog een intermediate en dat ging net, zeker met de bagage. Dan komt er toch zeker een gewone Van om de hoek kijken, minimaal.
    Het voordeel wat wij toen ook hadden was dat er ook mensen waren die op een bepaalde dag geen zin hadden aan iets gezamelijks, gewoon met de "kleine" ergens naar toe konden. Ik zou hierover eens nadenken.
    Dit is niet als kritiek bedoelt, maar als advies. Verder veel plezier, maar dat moet lukken 8)

    Een taxi nemen van de airport naar de villa voor de bagage en voorop laten rijden als "navigator". :lol:

    Groeten
    Knaapje

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    5

    Standaard

    Hee goeie tip!! :lol:

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    5

    Standaard

    We zijn inmiddels weer 2 dagen thuis na een geweldige vakantie!!!

    De eerste paar dagen hebben we regen gehad maar wel warme temperatuur. Daarna werd het zonnig dus veel gebruik gemaakt van ons zwembad. We hadden een villa in Kissimmee, High Grove. Seaworld, Universal Studios en Space Kennedy bezocht. Verder veel gewinkeld, in de zon gelegen, gerelaxed en genoten.

    Ik heb een weblog bijgehouden. Voor degene die het leuk vindt: http://laysinflorida.web-log.nl

    Wat de minivan betreft: we hadden een supergrote auto waar we 'vrij' in konden zitten en waar de koffers ook nog allemaal in pasten :lol: Dus dat is erg meegevallen!

    Groetjes van Loeky



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •