Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Bekijk Poll Resultaten: Heb je behoefte aan een chatbox op het forum?

Stemmers
23. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja!

    4 17,39%
  • Nee

    16 69,57%
  • ja, mits ....

    3 13,04%
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Mogelijkheden chatten

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Mogelijkheden chatten

    Vaak kom je korte conversaties tegen in diverse topics. Veelal dan veel posts van mensen die op dat moment online zijn.

    Vraag:
    Is het mogelijk om vanuit het forum een ,,chat-mogelijkheid'' te maken waar forumleden tijdelijk met elkaar en op een snelle manier info kunnen uitwisselen''

    Weet natuurlijk niet of dit technisch mogelijk is. Is dat wel het geval kan een poll eventueel helpen bij de inventarisatie van een dergelijke behoefte''

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Mogelijkheden chatten

    Daar hebben we de priveberichten toch al voor?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Mogelijkheden chatten

    Die zijn zo snel vol, ik zou daar wel graag wat uitbreiding van het aantal berichten in willen zien. Want zo nu en dan bewaar ik wel wat berichten en heb dan geregeld er 50 in staan.

    En het probleem van chatten is dat de mensen vaak niet continu aanwezig zijn maar tussendoor even kijken op het forum en dan reageren d.m.v. een berichtje.


  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Mogelijkheden chatten

    Ik heb je verzoek inmiddels bij de overige forumleiding uitgezet.

    Misschien biedt de nieuwe forumsoftware hiervoor mogelijkheden, maar dat weet ik zo niet. Het zal vooralsnog even geen prioriteit hebben, aangezien die momenteel ligt bij die nieuwe forumsoftware en enkele andere zaken.

    Maar de wens is genoteerd.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Mogelijkheden chatten

    Je kunt natuurlijk altijd je MSN (als je die hebt) toevoegen in je handtekening.
    Klik je zo aan voor een personal chat, en daarnaast kun je het forum blijven volgen.

    Multitasking ten top ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Mogelijkheden chatten

    Het zou er mij omgaan om gewoon binnen de omgeving van het forum te blijven maar het kan zijn dat je ,,prive'' wat info wilt uitwisselen bij een dan aanwezig forumlid. En dan heb ik het over info die persoons gericht is en niet direct interessant is voor andere forumleden. Vaak zie je bij die spelletjessites dat je naast het spelen van een spel ook kunt chatten, zowel prive met iemand of in de algemene room.... Je blijft opgesloten binnen de ,,hoofdsite'' in ons geval dan floridaforum.nl. Je kunt je mengen in een chat-gesprek of alleen maar meekijken.... Ik ben benieuwd hoe overige forumlezers hier over denken.

    In ieder geval bedankt voor het oppakken van deze vraagstelling....

    Voorbeeld van zo'n site: spelpunt.nl
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-03-10 om 23:09. Reden: full quote eruit

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Mogelijkheden chatten

    Ik heb een Poll bovenaan je bericht geplaatst. Dan kunnen we de behoefte peilen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Mogelijkheden chatten

    @pzomerdijk:
    Ja, ik ken dat, een soort van shoutbox.
    Integratie van meerdere functies in één omgeving zie je inderdaad steeds vaker. Er zijn nu al wel wat mogelijkheden, maar daarvoor ga je "buiten het forum".

    O ja, ook nog eens uitzoeken hoe het zit met de verantwoordelijkheid, spam en zo. Moderaten van chat is nl. erg lastig.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •