Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 55

Onderwerp: Reisschema MarjoleinenRick: 2010

  1. Top | #21
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Reisschema MarjoleinenRick: 2010

    Ja daarom hebben wij onze laatste dagen maar gelijk wat aangepast. 1 voordeel dat de lancering niet doorgaat, en dat is een extra dagje shoppen in orlando :P

    Hoeveelste september vertrekken jullie??

  2. Top | #22
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Reisschema MarjoleinenRick: 2010

    Haha inderdaad een dag extra shoppen is echt geen straf!

    Wij gaan van 12 september tot 5 oktober. Heb er zin in!

  3. Top | #23
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Reisschema MarjoleinenRick: 2010

    Ja wij ook heel veel!!

    Zit nu weer te kijken om naar een sportwedstrijd te gaan. Lijkt me ook leuk om te zien.

  4. Top | #24
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Reisschema MarjoleinenRick: 2010

    Denk dat dat zeker apart is om te zien. Heb het zelf nog nooie gedaan daar.. eigenlijk ook nooit aan gedacht haha. Ben eens benieuwt.

  5. Top | #25
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of we veel tolwegen in ons schema gaan tegen komen?
    Ik heb via de link naar wikipedia wel alle tolwegen gevonden, maar die namen :S help!

    En zijn er ook nog wegen die je beter niet kan nemen?

    Als we van Fort Myers door de everglades naar Key Largo rijden, kunnen we dan het best de 93 / 75 nemen of de 90 / 41??
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 12-07-10 om 22:41. Reden: berichten samengevoegd

  6. Top | #26
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Reisschema MarjoleinenRick: 2010

    Niemand een idee voor mij? :-k

  7. Top | #27
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema MarjoleinenRick: 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marjoleinenrick Bekijk Berichten
    Niemand een idee voor mij? :-k
    MMM...misschien niet het antwoord dat je graag wilde horen, maar als je wil weten of jouw route tolwegen bevat, is dat een hele uitzoekerij.

    Ik zou daar zelf echt even voor moeten gaan zitten, met de RandMcNally of met je TOMTOM. Je zou dat prima zelf kunnen doen, het is je toch ook gelukt om een reisschema te maken? Waarom zou een ander forumlid dan de tolwegen voor je moeten uitzoeken? En dan nog, dan weet je straks dat er misschien tolwegen zijn. En dan...? Sla je ze dan over, pas je je route aan?

    Het kost soms best wel wat tijd om een vraag te beantwoorden. Als het dan ergens toe leidt, bijvoorbeeld als het de keuzes van forumleden gemakkelijker/ goedkoper maakt, dan is dat helemaal niet erg. Maar in dit geval lijkt het mij zelf een beetje zinloos om daar veel tijd in te steken. Want wat kan je met een antwoord? Vele wegen leiden naar Rome, toch?

    Ook je vraag over wegen die je beter niet kunt nemen, is toch eigenlijk niet te beantwoorden? Wat wil je horen? Drukke wegen, smalle wegen, opgebroken wegen, wegen met veel stoplichten? Wedden dat je ze allemaal tegenkomt?

    Je hebt nu eenmaal een route bepaald. Die ziet er toch prima uit? Dus ga lekker op pad, laat je verrassen en geniet van je vakantie. Have fun!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 22-07-10 om 10:57.



  8. Top | #28
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Reisschema MarjoleinenRick: 2010

    Ok, tolwegen ben ik zelf ook een beetje aan het uitzoeken.

    Maar wat betreft de route van fort myers naar key largo, en als tussenstop de everglades, weet ik echt niet welke weg we beter kunnen nemen.
    Het verkeer maakt me niet uit, maar het gaat mij om waar we het beste naar zo'n airboat ride kunnen. Welke van de 2 wegen je er de meeste tegen komt.

  9. Top | #29
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema MarjoleinenRick: 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marjoleinenrick Bekijk Berichten
    Het verkeer maakt me niet uit, maar het gaat mij om waar we het beste naar zo'n airboat ride kunnen.
    Hier is best wel het één en ander over te vinden op het forum. Zo schreef derobbie onlangs deze tip als antwoord op jouw vraag (!). Pascal Brouwers gaf deze tip , wordt ook genoemd door Pumi1000. Koen Kamphuys weet ook erg goed de weg in de Everglades en beveelt de Loop Road aan. Verder lees je regelmatig over Shark Valley, waar je ook fietsen huren kunt of wandelen. Dr Phlox schrijft op zijn blog over een bezoek aan 'Everglades Safari' en in de middag 'Shark Valley'. Deze liggen vrij dicht bij elkaar. Ze zijn daar de hele dag bezig geweest. Zie hunreisverslag en de foto's www.t-damen.nl .

    Ik zou overigens zelf een keuze maken voor een bepaald adres en daar naar toe rijden. Maak eventueel een reservering. Lijkt me veel handiger dan een bepaalde route rijden waar je er de meeste tegenkomt.



  10. Top | #30
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Reisschema MarjoleinenRick: 2010

    Via de I-75 kom je de loop road niet tegen, dan moet je via de US 41.
    Laatst gewijzigd door hockey; 22-07-10 om 15:58.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •