Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 29 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 288

Onderwerp: Vliegen met US Airways

  1. Top | #61
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: US Airways

    Nou hier iemand die zeer positief is over us airways, soms denk ik ook wel dat mensen te veel verwachten, de wel bekende gezegde voor dubbeltje op de eerste rij willen.

    Us Airways was de goedkoopste vlucht voor ons en prefect verlopen!!
    goede service, zeer vriendelijk personeel, deed moeite woordjes nederlands te praten.
    We kregen zeer regelmatig eten en drinken aangeboden en als je meer wil kon je het gaan halen. Dekentje kussens alles was er. Genoeg afleiding met films en muziek.

    Niks op aan te merken, geen vertraging, goede en vriendelijke service.
    Wij gaan ook nu weer met Us airways.
    tuurlijk kan er wat mis gaan maar dat gebeurd bij elke maatschappij.

  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: US Airways

    We zijn vandaag teruggekomen, we hebben vanaf Frankfurt naar Philadelphia naar Orlando gevlogen en terug.

    Alle vluchten waren te vroeg op hun bestemming, tot zelfs bijna 45 minuten op de vlucht FRA-PHL.

    Bagage was zeer vlot op de band, in alle gevallen ook compleet.

    Beenruimte dik in orde.

    Cateriing prima !

    Wat ons betreft een prima maatschappij , "Would fly them again !"
    Mvg,
    Roy.


  3. Top | #63

    Standaard Re: US Airways

    Wij zijn vorig jaar met US Airways richting Vegas gegaan.... Alles bij elkaar 7 uur vertraging...... Ik moet er wel bij vermelden, dat dit kwam doordat vliegtuigen niet mochten vertrekken ivm een stormfront.

    Catering e.d. was goed voor de prijs die we betaalde. Dus, wil je low cost vliegen.... US A is ok

  4. Top | #64
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    6

    Standaard Re: US Airways

    Wij zijn vandaag teruggekomen. Doordat het slecht weer was in Philadelphia konden we maandag niet van Orlando naar PHI, misten we de vlucht PHI-Brussel, en moesten we een dag extra blijven. Uiteindelijk vlogen we dus 24 uur later pas...
    Het kwam door het slechte weer, US Airways wilde niets compenseren, geen mealvouchers, geen businessclasslounge, geen upgrade. Bad weather? No compensation sir.
    Voor de rest: US Airways, het is niet goed, het is niet slecht. Heel gemiddeld.

  5. Top | #65
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Re: US Airways

    Hai,

    Wij zijn net vandaag terug gekomen vanuit orlando... ook wij hebben gevlogen met us airways.
    Zowel op de heen als op de terugweg geen vertraging.
    Wel wat andere minpuntjes:
    - Bij 2 van de 4 vluchten (tussenstopvlucht) hadden ze onze zitplaatsen gewijzigd terwijl wij nog extra enkele dagen voor tijd hadden gebeld met us airways en zelfs dedag voor vertrek nog hadden gecheckt. Ze hadden ons zelfs een keer uit elkaar gehaald, maar dankzij een welwillende amerikaan =D>kon dat gelukkig opgelost worden. niet dankzij us airways trouwens want die wilden helemaal niks eraan doen. :x
    - de stewardessen waren op de terugvlucht absoluut niet klantvriendelijk. ze keken erg verveeld en waren te beroerd om "excuse me" te zeggen als ze weer eens tegen de schouder van mijn vriend aan botsten. Ook kreeg een stelletje nederlanders een grote bek :-svan de sterwardes toen ze op de zitplaatsen gingen zitten die op het inchechkkaartje stonden.... het bleek dat die plaatsen bedoeld waren voor de stewardessen als slaapplek. Ook hier weer weinig welwillend om de mensen te helpen.
    - hetzelfde geldt voor de bagage in de bovencompartimenten. ze riepen gewoon naar iedereen dat ze zelf maar een plekje voor hun bagage moesten zoeken als de compartimenten vol zaten (tis niet gek dat ze vol zitten als amerikanen 5 tassen meenemen trouwens...](*,))

    Voornamelijk het tweede punt heeft ons doen besluiten om niet meer met us aiways te vliegen. ik wil gewoon een leuke reis hebben en niet naar zo'n verveeld kauwgomkauwende stewardes moeten kijken. Dat stoorde me enorm.... dit was overigens onze eerste amerikaanse maatschappij......

  6. Top | #66
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: US Airways

    Oeps, bijna bij ze geboekt deze week omdat de tickets nog geen 500 euro kostten.......Toen ik de volgende dag wilde boeken was deze prijs niet meer beschikbaar. We hebben Martinair meerdere malen "doorstaan" en ik had (gezien de ticketprijs) US Airways ook wel eens willen proberen.

    Voorlopig zullen wij het dus niet te weten komen. Nu zijn we weer eens bij onze (bejaarde ??\\/\\/) vrienden/vriendinnen van Delta Airlines terechtgekomen. 't Schema ziet er in ieder geval perfect uit, 13 uur heen en 13 uur terug, inclusief de overstap in Atlanta[-o<[-o<.

    "Wij zullen zien", zei blinde Piet.



  7. Top | #67

    Standaard florida algemeen

    Hallo allemaal,
    Heeft iemand ervaring met US Airways?
    Wij vliegen in november naar Orlando via Philadelphia.

    <moderator Michael66: Toegevoegd aan US Airways topic>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-06-08 om 20:21.

  8. Top | #68
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Aansluiting sigarettenaansteker op US Airways?

    Heb een vraagje wat ik mbv de zoekfunctie niet echt beantwoord kreeg: M'n kids nemen een DVD-speler mee op onze vlucht naar Orlando. Nu heb ik me laten vertellen dat je die mogelijk op het vliegtuig kan opladen mbv de sigarettenaansteker? Ik heb hier zelf nog nooit van gehoord (ook nog niet nodig gehad). Op het forum las ik ergens dat dit enkel kan bij business class. We vliegen uiteraard in Economy. Is iemand hiervan op de hoogte? We vliegen met US Airways.
    Laatst gewijzigd door Leentje; 18-07-08 om 01:03.

  9. Top | #69
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Aansluiting sigarettenaansteker op US Airways??

    Veel mensen nemen dvd spelers mee. Laat de kids maar zuinig met de power omgaan want opladen is er niet bij. en roken is er ook verboden dus zijn sigarettenaanstekers overbodig.

  10. Top | #70
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aansluiting sigarettenaansteker op US Airways??

    Zie ook hier: http://www.usairways.com/awa/content...ls/laptop.aspx

    Laptop Power

    Select US Airways' Airbus A319, A320, A321 and A330 aircraft are equipped with in-seat laptop power ports.
    • A 15-volt power supply is delivered via an in-arm connector
    • An adapter is necessary to take advantage of the in-seat power
    • These adapters can be found at most major electronics stores and will vary based on the specific requirements of each laptop
    Als ik op Seatguru kijk kan ik er niet uithalen dat Empower enkel in de Business Class aanwezig is. Lijkt erop dat het in de andere stoelen ook zit.

    http://www.seatguru.com/airlines/US_...irbus_A319.php
    http://www.seatguru.com/airlines/US_...irbus_A320.php
    http://www.seatguru.com/airlines/US_...irbus_A321.php
    http://www.seatguru.com/airlines/US_...irbus_A330.php

    Zie ook hier voor uitleg van Empower: http://www.seatguru.com/articles/in-...ptop_power.php

    Je hebt een verloopstukje nodig van je sigaretten-aansluiting naar Empower.



    -----

    Je zult dus moeten nagaan met welk type vliegtuig je vliegt. Ze vliegen ook met Boeing 757-200 en Boeing 767-300 en die hebben het niet. En er staat ook nog 'select aircraft'. Dus waarschijnlijk ook niet allemaal...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •