Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 29 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 288

Onderwerp: Vliegen met US Airways

  1. Top | #41

    Standaard Ervaringen met US airways

    net terug uit miami.
    Kijk uit met US airways. Naar europa toe echt onvriendelijk. Urenlang wachten op schiphol. Urenlang wachten in het vliegtuig op philadelphia. Terugreis. wachten op miami. Komt er een melding dat er vanwege prioriteiten koffers uitgeladen en ingeladen moeten worden. Een amerikaase reizigster geeft dan al aan dat dat risico's meebrengt dat de koffer niet meegaat naar europa. In philadelphia vraag ik of de koffer er wel bij zit: Geen probleem wordt gewoon overgezet.
    In amsterdam wordt het al snel duidelijk: Geen koffer. alle waardevolle zaken zitten er in : o.a. sleutels auto en huis etc etc..... Kan ik met d etrein. Moet ik maar geen spullen in die koffer doen wordt me verteld. Ik reis al zeer lang nog nooit meegemaakt dat men koffers weer uitlaadt!
    Met de trein naar huis sleutel thuis bietsen en nu maar afwachten of en wanneer de koffer komt.
    Als iemand tips heeft hoor ik ze graag......
    Ik ga iig niet meer met US Airways

  2. Top | #42
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: ervaringen met US airways

    Ik durf wel te zeggen dat ik veel vlieg en vlieg met al de verschillende mij'en, dit zijn typische problemen die bij allen voorkomt en heeft niets met US airways te maken, zoals Njit al zegt, gewoon pech.

    Ik denk dat dit een goed onderwerp is om gelijk de mensen die niet zo vaak hebben gevlogen duidelijk te maken om belangrijke spullen in de handbagage te houden.

  3. Top | #43
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: ervaringen met US airways

    Niet alleen belangrijke spullen, maar ook de duurdere, zoals camera's en sieraden. Als je zeker wilt weten dat het op de aankomst luchthaven nog in je bezit is / aankomt , in de handbagage er mee !
    Mvg,
    Roy.


  4. Top | #44
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: ervaringen met US airways

    Het is natuurlijk erg lullig wat er gebeurt is, al ben ik ook van mening dat dat niet speciaal aan US Airways hoeft te liggen.
    Maar ik snap wel dat je dan niet meer zit te trappelen om een reis met hun.

    Wat ik wel vindt (en je ziet dat ook regelmatig voorbijkomen op de diverse airline TV programma's) is dat het een beetje licht simpel is om je auto- en huissleutels in je checked bagage te stoppen. Maar dat is mijn mening.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #45
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: ervaringen met US airways

    Volledig mee eens, camera's en dat soort dingen laat ik vaak wel in mijn koffer, behalve mijn SD kaartje op de terug weg, dat soort dingen zijn toch verzekerd en vervangbaar.
    Sleutels, reisdocumenten, portefeuille, telefoon en een balpen (naar de U.S).
    Nu weten jullie wat mijn handbagage is, ik kan me wel goed voorstellen dat als je niet vaak vliegt dat je ook nog wel wat wilt fotograferen tijdens de vlucht, als je met kleine kinderen reist dat je ook veel meer nodig hebt, maar die mensen die van die koffers mee nemen zodat ze een gevecht aan moeten gaan om de bagage bakken dicht te krijgen daar snap ik niets van,
    "Je hebt ze wel eens gezien denk ik"

  6. Top | #46
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: ervaringen met US airways

    Een koffer kan bij elke maatschappij kwijtraken of later aankomen (zie Heathrow nu bijv!), maar je auto- en huissleutels in de koffer stoppen is gewoon dom. Maargoed, dat zal je nu ook wel geen 2e keer meer doen

    Bovendien is het meestal goedkoper om met de trein naar Schiphol te gaan ipv lang parkeren. Ik zet de auto gewoon neer in de parkeergarage van het werk van m'n vriendin en we pakken dan voor nog geen 9 euro de trein naar Schiphol. Staat ie toch niet thuis waar ze de ruitjes kunnen intikken.

    Hopelijk komt je koffer natuurlijk wel snel thuis! Sterkte er mee!

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: ervaringen met US airways

    Dat is de belangrijkste reden dat ik alleen rechtstreeks wil vliegen, ik heb zo'n hekel aan dat wachten en overstappen. Heb geen ervaringen met US airways.
    Hoop wel dat je snel je koffer terug hebt, voortaan de belangrijkste zaken in de handbagage dat voorkomt een hoop ellende. Hopelijk heb je wel een hele leuke vakantie gehad!?

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker BroWorld's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    100

    Standaard Re: ervaringen met US airways

    Ik denk dat iedereen wel genoeg heeft vermeld betreffende de sleutels ed. :-D

    Maar denk inderdaad dat je gewoon pech hebt gehad en dit niet perse an je airline hoeft te liggen, kan je met KLM of welke andere maatschappij ook gebeuren denk ik. Idd hoop dat je leuke vakantie hebt gehad en over een tijdje kun je met je ervaring lachen denk ik. Weer een ervaring rijker en dat maakt het leven toch o zo leuk

  9. Top | #49
    Seca
    Guest

    Standaard Re: ervaringen met US airways

    Kan idd bij elke maatschappij gebeuren. Toch al heel wat gevlogen naar USA alleen die ene keer met US Air koffers kwijt! Wel een toilettas gekregen en kon eerste schone kleding declareren. De volgende dag werd de koffer overigens netjes in het hotel gebracht.

    Suc6.... zou gewoon nog even met ze bellen.

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker mac's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Ervaringen met US airways

    wij hebben vorig jaar met US Airways gevlogen. heen via Orlando en terug via Miami. Op de heenvlucht en terugvlucht vertraging opgelopen.
    En op de terugweg kwam 1 koffer niet aan. Die koffer is na ong 3 maanden weer opgedoken!
    Ik had er ook souveniers in en een spiegelreflexcamera en een hele hoop
    andere dingen.
    Was erg blij dat ie weer boven water kwam:grin:

    Groet Mac

    Florida bezocht in: 1992, 2004, 2007, 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •