Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 29 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 288

Onderwerp: Vliegen met US Airways

  1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    7

    Standaard US Airways

    Wij vliegen 14 juli met US Airways van A'dam naar Philadelphia en van daaruit naar Orlando, ik lees verschillende (postief en negatief) reacties over deze maatschappij, heeft iemand nog actuele info of ervaring.

  2. Top | #12
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Ik vlieg veel binnenlandse vluchten met Us air, geen klachten, ik ben een makkelijke vlieger, lekker slapen.
    Daardoor maakt het mij ook weinig uit met wie ik vlieg zolang het natuurlijk voor mij wel een erkende maatschappij is.
    En dan toch nog Nederlander zijnde, dus de goedkoopste.(lol)
    Geintje ik spandeer meer dan genoeg aan vliegen, al hoewel het vaak goedkoper is dan met de auto te gaan, moet je zeker niet naar de reis tijden kijken.

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    30

    Standaard Re: us airways

    En van Orlando naar Amsterdam, overstappen in Philadelphia.
    Hoeveel tijd heb je dan nodig voor douane etc?
    Moet je je koffers ophalen of gaan die automatisch door?

    gr.Jari

  4. Top | #14
    Newbie Jan en Jolanda's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    12

    Standaard Re: US Airways - gang van zaken met overstappen in Philadelphia

    Wij hebben een aantal jaren met US Airways via Philadelphia naar Orlando gevlogen. Ging altijd prima. Genoeg tijd om alles te doen.
    Als je aankomt, moet je dus eerst door immigration. Daar nemen ze dan een foto en moeten ze vingerafdrukken hebben. Voor kinderen tot 12 jaar is dat niet nodig (met als gevolg dat mijn dochter dus haar vinger voor niets uit stond te steken =; de eerste keer toen dat nodig was). Dan moet je je koffer halen en na de douane kun je die meteen weer op de band zetten. Daarna een securitycheck en dan kun je lekker wat gaan eten en winkelen. Mijn dochter heeft die luchthaven op verschillende leeftijden gehad, en heeft zich daar nooit verveeld. Hier op schiphol krijg je al instapkaarten voor Philadelphia, dus je weet dan al bij welke gate je moet zijn. Wel effe controleren op de schermen want ze wisselen nogal eens van gate (tenminste, dat is onze ervaring).
    De terugweg is nog makkelijker, want dan hoef je in Philly je koffers niet meer te pakken. Die gaan meteen door. Als je dan uit het vliegtuig komt hoef je alleen maar naar de volgende gate te lopen....
    Ik weet alleen niet of je moet "uitchecken uit de VS" in Philly. Toen wij dit jaar via Atlanta naar Amsterdam gingen, moesten wij ons paspoort door een apparaat halen en daar ook weer je vingerafdruk laten maken en een foto. Dan ben je dus uit het land "uitgechecked".

    Jolanda
    Miami/Orlando 1989, 1990, 1991, 1992, 1993. 1996, 1998
    Orlando 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 (getrouwd in Orlando), 2006, 2007, april/mei 2008...

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard Re: US Airways - gang van zaken met overstappen in Philadelphia

    hallo

    Ik ben een paar weken teruggekomen uit orlando via atlanta en hoefde helemaal niet uit te checken met vinger afdruk en foto. bij het instappen werd alleen je groene kaartje er uitgescheurd en het paspoort langs een apparaatje gehaald door de stewardes.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: US Airways - gang van zaken met overstappen in Philadelphia

    Het electronisch uit checken is nog een proef, maar kan al op veel luchthavens.
    Ik doe het al 2 jaar op die manier.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-02-09 om 18:37. Reden: full quote eruit

  7. Top | #17
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: US Airways - gang van zaken met overstappen in Philadelphia

    Nog niet één keer meegemaakt... welke luchthaven(s) als ik vragen mag???
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-02-09 om 18:38. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #18
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: US Airways - gang van zaken met overstappen in Philadelphia

    In ieder geval Miami en Newark.
    In Miami aan het begin van de pier, aan de rechterkant, maar de meeste mensen zagen het apparaat niet staan en liepen gewoon er langs.
    Eric

  9. Top | #19
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: US Airways - gang van zaken met overstappen in Philadelphia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    In ieder geval Miami en Newark en Atlanta, int. concourse (C ??) halverwege a/d rechterkant.
    In Miami aan het begin van de pier, aan de rechterkant, maar de meeste mensen zagen het apparaat niet staan en liepen gewoon er langs (idem).
    Eric
    Even de vrijheid genomen om het aan te vullen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    30

    Standaard Re: US Airways - gang van zaken met overstappen in Philadelphia

    Nu heb ik begrepen dat je bij USA vmaatschappijen gratis kan upgraden naar een hogere klasse, kan dit ook bij US Airways en hoe dan?

    Alvast wederom bedankt Jari

    Ik denk dat we voor de retour vlucht gaan voor de vlucht met 1 uur en 5 minuten overstap (verstandig??)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •