Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 29 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 288

Onderwerp: Vliegen met US Airways

  1. Top | #111
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    12

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2009

    Dank jullie wel, jullie hebben mij gerust gesteld, ik was er toch wel een beetje benauwd voor.

  2. Top | #112
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Hoe zit het eigenlijk met de voorzieningen, heb je bij de 752 toevallig ook allemaal een eigen scherm in de voorstoel?
    Voor nu zijn de prijzen met Us het goedkoopste voor Juli/Aug, maar het zou toch wel erg lekker zijn als je je eigen filmpje kan kiezen

  3. Top | #113
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micktomar Bekijk Berichten
    Hoe zit het eigenlijk met de voorzieningen,
    Kijk voor informatie over de toestellen op seatguru of seatexpert.



  4. Top | #114
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Ook wij reizen via US Airways in April. Ik hoop dus dat het goede vluchten zijn.

    Op de heenweg hebben we dezelfde vlucht maar een wissel van vliegtuig (van een 757 naar een 737) ik neem aan dat ik daar niet bang hoef te zijn dat we het niet halen aangezien het vluchtnummer hetzelfde blijft.

    Op de terugweg hebben we maar 1 1/2 de tijd om over te stappen, is dat niet te kort?

  5. Top | #115
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Evenals bij andere maatschappijen is ook bij US 1 1/2 uur voldoende voor de terugweg.
    Ik neem aan dat je via Philladelphia vliegt ?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #116
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Yep, zowel heen als terug

  7. Top | #117
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Us Airways is wat ons betreft echt de laatste keus van de Amerikaanse maatschappijen en verdikkie, we zijn er al heel wat keren terechtgekomen. Steeds gevalletje van laat boeken en dan bleek alleen US Airways nog betaalbaar.

    Het vliegtuigje dat de oceaan over gaat is echt aan de kleine kant voor zo'n lange reis (en dan vooral de voorzieningen aan boord). Eén gang in het midden met oude monitoren in het plafond waarvan de helft stuk was. Norse, humeurige stewardessen en het eten houdt niet over. Meermalen een rampzalig vluchtschema gehad met uren en uren wachten op Philadelphia.

    Ander rotgeintje: mijn vrouw reisde alleen en op de terugreis zou ze volgens vluchtschema direct van Orlando naar Manchester vliegen en van daaruit met de KLM naar Schiphol. Mooi niet natuurlijk, gewoon toch een tussenstop op PHL. 'Om marketingtechnische redenen' heeft de vlucht MCO-PHL hetzelfde vluchtnummer als PHL-Manchester zo legde de grondstewardess me uit. Dat heet gewoon klanten bedotten, een reis met overstap verkopen als rechtstreekse vlucht.:evil:

    Maar goed, het vliegt - en vliegen is nooit mijn favoriete bezigheid geweest en als je toch probeert een uiltje te knappen heb je geen boordentertainment nodig. En Philly is een prima airport om over te stappen. En nee ik neem dan geen cheesesteak - gatsie met die kaas [-(

  8. Top | #118
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Hmmm... Dat klinkt niet zo heel erg positief.

  9. Top | #119
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    En dan hier weer een positieve reactie.....
    Vorig jaar met US airways gevlogen. Alles op tijd, geen problemen.
    Aardige stewardessen. Alleen geen schermpje voor in je stoel, maar gewoon in het midden hangt er een scherm.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  10. Top | #120
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Hier een zeer slechte ervaring. Kan eigenlijk aansluiten bij koenkamphuijs. Capaciteit vliegtuig te klein voor intercontinentale vlucht (toiletten "vol" halverwege), personeel slecht gehumeurd, vertragingen, non-communicatie, kapotte vliegtuigen, omwegen, en een superslechte afhandeling bij het ontbreken van onze 4 (vier!) koffers op de heenweg.

    Wat een drama. Nooit meer US Airways voor ons.

    O ja, ik kan één goed ding opgeven: Philadelphia. Op die luchthaven (de hub van US Airways aan de oostkust) ging alles qua afhandeling zeer goed. Immigrations, customs, kofferafhandeling .... alles snel en goed. Binnen een 30-40 minuten na de landing stonden we al bij de volgende vlucht.

    En ik het er lekkere philly cheesesteaks gegeten. (ja Koen, met heel veel kaas, ik ben nou eenmaal een Gouwenaar!).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •