Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 29 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 288

Onderwerp: Vliegen met US Airways

  1. Top | #141
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels82 Bekijk Berichten
    Ik heb het net geprobeerd en kreeg de melding dat de service voor seatcheck onbeschikbaar is
    Ik had dit destijds ook. Heb ze gewoon gebeld, op een USA Nummer, en werd keurig geholpen met het vastleggen van de plekken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-04-10 om 00:50.
    Mvg,
    Roy.


  2. Top | #142
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Hmmm.... Werkt nog steeds niet

    Denk dat ik gewoon iets extra betaal bij het inchecken (5 d pp) voor voorkeursplaatsen.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  3. Top | #143
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    3 passengers .00 EUR
    Taxes and fees 219.72 EUR

    Total 219.72 EUR


    Dit is wat er nu staat onder mijn "manage my booking" op de site van US Airways
    Wat betekend dit, is dit nog iets wat wij achteraf moeten gaan betalen, is iemand hier bekend mee?

  4. Top | #144
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Staat er bij ons ook bij. Ik heb volgens mij een all-in ticket gekocht dus ik wacht wel af.

    Over 7 dagen kan ik het je vertellen
    De stoelkiesfunctie werkt nog steeds niet *zucht*.
    Ik doe het dan maar bij het inchecken zodat ik voor die 10 dollar een definitieve keuze kan maken. Ik heb inmiddels wel gebeld en ze hebben mij stoelen gewezen, het leuke hiervan is trouwens als iemand voor deze stoelen wil betalen ik naar andere stoelen kan worden verplaatst. HEt kan dan zelfs zo zijn dat ik voor in het vliegtuig zit en mijn vrouw achterin. Lijkt me niet voor een huwelijksreis.....
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  5. Top | #145
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Wat raar is dat, waarom krijgt de een wel al zijn stoelnummers bij het boeken en de ander niet.
    Nee, ik kan me voorstellen dat je op zo'n afstand lekker "romantisch" bij elkaar wil zitten, wij zijn al zo lang samen, dat maakt ons niet meer uit!!( nee hoor grapje!)
    Jammer genoeg hou je geen blog bij, maar laat in ieder geval even weten wat hier nu de bedoeling van is!
    Is het trouwens ook bij US mogelijk om een soort van upgrade te nemen, iets van comfort seats??

  6. Top | #146
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micktomar Bekijk Berichten
    Is het trouwens ook bij US mogelijk om een soort van upgrade te nemen, iets van comfort seats??
    Alleen naar business class, maar dat is vrij prijzig ](*,)
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #147
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Klopt,

    Je hebt wel choice seats, kost 5 dollar PP extra en daarmee kun je kiezen waar je wilt zitten (als deze niet al zijn gereserveerd.

    En ik hou geen blog bij idd, wil vol van de vakantie genieten en ben niet zo'n schrijver :P
    Ik zal wel regelmatig op het forum zitten op vakantie en zal naderhand een verslag schrijven.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  8. Top | #148
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Alleen naar business class, maar dat is vrij prijzig ](*,)
    Nou, laat dan maar zitten, gelukkig zijn we niet super lang, en ach...je zit zowiezo nooit lekker, nou ja, misschien in business dan wel weer...

    En Niels82, een blog bijhouden is inderdaad best wel tijdrovend als je er een beetje werk van maakt, maar mijn blog van vorig jaar lees ik toch wel heel vaak terug, en dan zit je meteen weer in de stemming.

  9. Top | #149
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Begint al goed.
    We proberen vandaag online in te checken en dat werkt niet.
    In eerste instantie werkt de seatmap nog steeds niet waardoor we de choiceseats niet kunnen aangeven. Nu lijkt de rest van het inchecken ook niet te werken omdat ze geen controle op paspoorten kunnen uitvoeren.
    Nu kunnen we dus morgen heel vroeg ons melden op schiphol om in te checken. Met de hoop dat iedereen met check in hiermee te maken heeft en we niet zometeen de "left overs" van de vlucht hebben.

    leuk.....
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  10. Top | #150
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Waarom druk maken en wachten tot morgen.:| Er bestaat ook nog zoiets als een telefoon! \\/

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •