Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 29 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 288

Onderwerp: Vliegen met US Airways

  1. Top | #81

    Standaard Re: Aansluiting sigarettenaansteker op US Airways?

    Ik heb een connector gekocht op Ebay voor mijn Macbook.
    Dingen komen uit Hong Kong, kosten een paar dollar.
    Verzendkosten zijn hoger.
    Al verschillende dingen gekocht, binnen 10 dagen in huis.
    Take care!

    Florida Minded Biker

  2. Top | #82
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Ervaringen met US Airways en het meenemen van kindervoeding/drinken.

    Wij zijn al een aantal keren met US Ariways gevlogen en geen probleem hoor. Met kleine kinderen mag je ook altijd als 1 van de eerste in heet vliegtuig stappen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-02-09 om 18:48.

  3. Top | #83
    Regelmatige Bezoeker chantalm88's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    38

    Standaard Re: Even voorstellen: Lyne

    Hallo lyne,

    Wat een leuke trip... en een troost misschien voor je afgelopen week, gingen beide vluchten erg optijd weg!! Ik werk op schiphol en hou het ook regelmatig in de gaten!

    Een tip tegen pijn in de oren bij kinderen, kijk of je een flesje leeg mee naar binnen kan nemen en het dan met water kan vullen(na de security, want die gooien flesje met drinken weg, tenzij je kan aantonen dat het om babyvoeding gaat), en laat hun dit tijdens de opstijging drinken... dan doen de oren vaak niet zoveel pijn!!

    gr. Chantal

  4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    26

    Standaard Re: Even voorstellen: Lyne

    Wij hebben afgelopen zomer met US Airways gevlogen. Op zich zijn wij tevreden. Vliegtuigen zijn alleen niet zo groot, stoelen zaten prima. Vriendelijk personeel, zowel op heen- als terugreis een Nederlandse stewardess aan boord.
    Vertrokken op tijd. Op terugweg hadden wij een korte overstaptijd in Philadelphia. Volgens reisbureau kon dit wel. We waren bijtijds op vliegveld in Orlando en medewerkster US Airways vond overstaptijd ook kort. We werden op een eerdere vlucht gezet en kwamen tot onze verbazing (met 7 personen) in de business class.
    Ik had ook voor het boeken de ervaringen van anderen gelezen maar wij hebben zelf bijv. een slechte ervaring met Martinair. Omdat wij met 7 personen gingen, gaf het voordelige tarief voor ons toch de doorslag en we hebben er geen spijt van.
    Hopelijk stelt dit je gerust.

  5. Top | #85
    Regelmatige Bezoeker yviera24's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Zandvoort aan Zee
    Berichten
    21

    Standaard Re: Ervaringen met US Airways en het meenemen van kindervoeding/drinken.

    Haha das grappig, misschien ben ik wel degene die jullie gaat inchecken bij us airways, ik ben grondstewardess en doe dus de check in voor us airways ! Idd moet je even aangeven dat jullie rolstoel assistentie nodig hebben, hierna zullen we jullie doorsturen naar de axxicom balie (check in rij 21) waar je misschien Chantalm88 tegen komt hihi !!!

    De check in rij van us is ook balie 21 check gaat open 7:55 !!

    Have fun ...

  6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    34

    Standaard Re: Ervaringen met US Airways en het meenemen van kindervoeding/drinken.

    Hoihoi,

    Heel fijn zaken doen met usairways. Er staat op de site van usairways dat een 'kind zonder seat' 1 koffer van 23kg mag meenemen en elders staat er weer dat ze alleen handbaggage (luiertas) en een buggy mogen meenemen. Hinderlijke airline is dit zeg.
    Maar goed, 10kg is het dus. Weet je ook hoeveel handbaggage mijn infant mee mag nemen?
    Nou goed dat je het zegt! Wij gaan idd makkelijk over de 32kg heen hoor, dus daar zullen we op letten :-)!!

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker yviera24's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Zandvoort aan Zee
    Berichten
    21

    Standaard Re: Ervaringen met US Airways en het meenemen van kindervoeding/drinken.

    Hmmmm bij de meeste airlines heeft een infant 10 kilo en niet meer, voor handbagage geld een luiertas en een kinderwagen.

    Heb net ook even op de site gekeken en het kan best dat een infant 23 kilo mee mag nemen, ik hou me altijd aan de 10 kilo, komen er toch niet vaak overheen.

    Sommige mensen denken he, laat ik eens een troley van 18 kilo meenemen voor me infant, lekker krom een infant kan niks tillen. Maar als ik jou was zou ik gewoon dat stukje uitprinten wat op de site staat en dan 23 kilo mee nemen voor de infant!

    Succes

  8. Top | #88
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Ik zou de titel van dit topic ook kunnen veranderen in "Zwemmen met US Airways".



    Zie nu.nl, tampabay.com.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #89
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Inderdaad zwemmen met US airways, ik vind dat de piloten wel een behoorlijke pluim verdienen met de landing vandaag op de Hudson River.

    Dit had met menig piloot heel anders af kunnen lopen.

    Een paar mensen onderkoeld en 1 gebroken been is wat ik tot nu toe heb gehoord.

  10. Top | #90
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Ongelofelijk dat alle mensen dit hebben overleefd, ook bewonderenswaardig hoe snel er van alle kanten hulp kwam. Iemand ooit gevlogen in dit toestel de N106US??




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •