Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 29 EersteEerste ... 162425262728 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 288

Onderwerp: Vliegen met US Airways

  1. Top | #251
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    En anders: autostoeltje meenemen en evt een stroller bij de Walmart. Daar kun je ze al voor zo'n $ 20 kopen.
    Is er geen stroller aanwezig in je accommodatie?
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  2. Top | #252
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    In oktober met US Airways AMS_PHL_MCO v.v. gevlogen.
    Alle 4 vluchten netjes op tijd.
    Was op de heenreis op PHL binnen 3 kwartier na landing uit het toestel/door immigration/koffer opgehaald/door de douane en weer bij de andere gate voor vervolgvlucht, niets te klagen dus.
    Op MCO bleek tijdens PHL_MCO helaas een wieltje van mijn koffer afgebroken, dus dat werd een nieuwe.
    Op MCO voor de retourvlucht ging ook alles vlot.
    Terugvlucht met 5 kwartier overstaptijd ruimschoots gehaald.
    Kleiner model vliegtuig met maar 1 gangpad.

    Verzorging aan boord voor de prijs goed.
    Eten is matig en drinken alleen alcoholvrij gratis, rest kost $7.
    Maar wat moet je gezien de prijs (EUR 618 en daar ging nog pakketkorting af) verwachten ?

    Nu 2 keer met US gevlogen en ik vind het aanbevelenswaardig, zeker gezien de prijzen. (Vorig jaar in oktober AMS_PHL_MIA en MCO_PHL_AMS nog geen EUR 500 betaald).
    Ook PHL vind ik een prettige, wat kleinere, luchthaven.

  3. Top | #253
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Ik ben in okt 2012 met US Airways naar Orlando gevlogen met mijn beste vriendin. Wat een verschrikking was dat! Ik wist niet dat zo'n oude toestellen nog vlogen voor transatlantische vluchten! Wij hadden geen schermen in kopsteunen zelfs niet eens onder de overheadbins! Enkel een groot beemerachtig scherm helemaal van voor int midden waar de scheiding is met een andere klasse. Het personeel was allemaal over de 40 jaar (waar ik geen probleem mee heb) zolang ze maar kunnen lachen! Het waren zombies. Eentje had zelfs Parkinson volgens mij en het was elke keer afwachten of de koffie in het bekertje bleef zitten toen ze het aangaf. Wij hebben ook geen veiligheidsvoorstelling gekregen (ok ondertussen ken ik die wel van buiten). Ik ben heel blij dat ik mijn ipad bij had anders had ik me steendood verveelt op die lange vlucht. Het eten vond ik ook slecht en drinken, krijg je haast niet. Al zijn ze wel een paar keer rond geweest met water (denk ik). Qua op tijd vertrekken kan ik niet slecht spreken, alles is op dat gebied heel goed verlopen. Enkel onze terugvlucht uit Orlando naar onze tussenstop had wat vertraging, maar we hebben geen probleem gehad met onze overstap, tijd genoeg. Ik had hiervoor nog nooit gevlogen met US Airways en als het aan mij ligt vlieg ik er ook nooit meer mee. Maar omdat ze terug een hele mooie deal hadden en mijn beste vriendin perse wou boeken voor september heb ik terug geboekt, al hoop ik dat we dan een moderner vliegtuig hebben! 3 weken geleden heb ik telefoon gehad dat onze heenvlucht geannulleerd was en dus een nieuwe vertrekdatum hebben moeten kiezen. Normaal vertrokken we op maandag maar we hebben dat naar zondag kunnen zetten, zonder een meerkost. Heeft iemand hier al wel een moderner vliegtuig gehad v US Airways?
    Laatst gewijzigd door Jill; 19-02-13 om 13:31. Reden: Zinnetje vergeten.
    Shoppen in Orlando is super!

  4. Top | #254
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Oostende Belgie
    Berichten
    91

    Standaard Us airways brussel

    Vanaf juni 2014 start US Airways naast de vluchten op Philadelphia ook met dagelijkse vluchten op Charlotte(Norh Carolina)

    US762 CLT BRU 1630 – 0700 1234567
    US763 BRU CLT 1015 – 1345 1234567

    Als je doorvliegt naar Orlando zijn de aankomsttijden ongeveer dezelfde als via PHL,
    Prijzen zijn op het eerste zicht ook ongeveer hetzelfde.


  5. Top | #255
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard US Airways vlucht naar Orlando in hevige turbulentie

    http://edition.cnn.com/2014/05/04/tr...ys-turbulence/

    Mijn zwager zat in dat toestel en zag voor zijn neus een stewardess met haar hoofd tegen het plafond gaan. Ook een aantal passagiers zijn gewond geraakt. Er was behoorlijke schade en het vliegtuig maakte rechtsomkeert naar Philadelphia waar een batterij aan hulpdiensten klaarstonden.

    De overige passagiers werden opgevangen in de VIP lounge van US Airways waar eten en drinken klaarstond en waar ze met elkaar over het gebeurde konden praten. Uiteindelijk zijn ze met een ander toestel veilig naar Orlando gebracht waar ze na half een 's nachts landden.

    En wie nog vindt dat het maar onzin is om gedurende de hele vlucht bij voorkeur de riem om te hebben, zoals wordt geadviseerd: mijn zwager weet intussen waarom dat is. Hij houdt hem altijd om (ik ook trouwens) en hij was dus ook gewoon in de stoel blijven zitten.

  6. Top | #256
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Jaren geleden op een vlucht van Boston naar NYC heb ik ook meegemaakt dat we in een mega luchtzak terecht kwamen. Cola etc. tegen het plafond en je kwam echt los uit je stoel. Het kwam heel onverwacht en was echt schrikken. Gelukkig geen gewonden zoals bij bovenstaande vlucht. Wel een goede herinnering waarom je ook tijdens de vlucht je riem om moet houden! Ik doe mijn riem altijd wat losser na het opstijgen zodat het wat comfortabeler is maar nooit helemaal los. Ik snap niet waarom mensen zo moeilijk doen over de riemen vast. Als het vliegtuig nog maar net geland is hoor je al het geklik van riemen die los gaan. Alsof je op de afrit van de snelweg je autogordel ook alvast los doet..... Zal wel aan mij liggen.

  7. Top | #257
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Turbulentie heb je bij alle maatschappijen... ;-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-06-14 om 02:45. Reden: q
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #258
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Wij hebben het altijd over US Scare Ways..... misschien wat overdreven maar zit wel een kern van waarheid in..


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  9. Top | #259

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    US scairways. Zolang je zelf enkel passagier bent en geen kennis van zaken hebt kan je dat niet beoordelen. Maar das mijn mening. Zoals gezegd. Luchtzakken en turbulentie heb je overal. Was het ook niet een Martinair 767 PHMCH toestel boven Boston die met een complete electric faillure te maken kreeg? (76-er waar ben je?). Das pas scary shit. En daar hebben de pax weinig van gemerkt tijdens de vlucht.



  10. Top | #260
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Ik heb verschillende keren met US airways gevlogen en is niets meer of minder dan Delta, United enz..
    Ze vliegen hooguit met wat kleinere toestellen. Voordeel is dat PHL waar ze hiervandaan veel op vliegen een kleinere relaxte luchthaven is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •