Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Zweetvoeten

  1. Top | #11
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Zweetvoeten??

    Ik heb op een ander FL vliegveld meegemaakt dat die ruimte met de checkpoints vreselijk warm was door gebrek aan ventilatie. Dat leek me al geen pretje, laat staan met een zweetvoetengeur erbij.

    Ik weet niet of het nog bestaat, maar vroeger kon je je tapijt 'shamporallen', met zo'n schuimapparaat. Maar nu ik er zo over nadenk is het vervangen van het tapijt bij de checkpoints misschien sneller gedaan, maar dat is natuurlijk hun pakkie an, niet de onze.....wij zijn slechts slachtoffer van de regeltjes.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Zweetvoeten??

    Ik vind het toch al vreemd al dat tapijt op de vliegvelden, maar het is wel zo echt lekker amerikaans

    Paar dagen geleden was ik op het vliegveld in Madrid, waar ook de schoenen uitmoesten. Ik kreeg daar een soor plastik zakjes die je dan om je sokken kan doen, voordat je verder loopt.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Meri's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    64

    Standaard Re: Zweetvoeten??

    Ik wist ook niet wat ik zag toen ik vorig jaar in Miami uitstapte, alles was tapijt. Nog nooit gezien. Luchthavens waar ik ben geweest lagen overal tegels. Wel zo hygienisch met schoonhouden.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Zweetvoeten??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    En dat bakkie sop is nog erg hygiënisch na al die voeten zeker, lol, en wie gaat die bak steeds schoonmaken?

    Ach er zijn zat mensen met smerigere beroepen.
    Automatische flushfunctie, elke 5 minuten vers water. Of gewoon pure chloor in die bak. Witte sokken worden nog witter!

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    58

    Standaard Re: Zweetvoeten??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Dat is het zeker en je loopt ook de kans een voetschimmel op te lopen, je zou sokken kunnen aantrekken:roll:.
    Ik heb meestal slippers aan omdat ik die makkelijk in de stoel voor me kan opbergen en dan in kan wisselen voor sokken maar slippers en sokken tegelijk zijn geen geweldige combi :sad:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •