Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 20 EersteEerste ... 81617181920 LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 199

Onderwerp: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)

  1. Top | #171
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Hier is al veel over geschreven en wat denk je? We komen niet verder dan een antwoord: koop de tickets als de prijs je aanstaat! Daarna niet meer naar omkijken....

    Hier sluit ik me volledig bij aan.

    Je moet geluk hebben.

    Sjon, Bianca en Romy
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  2. Top | #172
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    5

    Standaard Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)

    Ik vlieg redelijk vaak met Air Europa vanaf Madrid. Eigenlijk nooit problemen mee gehad. Tevens onderdeel van SkyTeam.

    Via AA hierheen verwezen, ga me eens even verdiepen in alle reisverslagen. Zelf ook druk op zoek naar tickets voor Florida. Eerste aankomstdatum ZA 24-12, laatste vertrek ZO 8-12. Laagste prijs tot nu toe is € 705. We zijn laat, maar binnen 24u na thuiskomst vorige reis begonnen met kijken...

    Huidige vertrekluchthavens opgegeven: AMS, ANR, BRU, ZWY, DUS, FMO, LGG, DTM, CGN
    Huidige aankomstluchthavens opgegeven: Tampa, Jacksonville, Fort Myers, Naples, Miami, Fort Lauderdale.

    Alleen Atlanta is een stuk voordeliger, maar kost +6 uur reistijd... Iemand nog tips voor een aankomstluchthaven met 'zomers' weer?
    Laatst gewijzigd door T1M; 04-08-11 om 19:38.

  3. Top | #173

    Standaard Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)

    Hallo,

    Wij zijn eruit. We gaan een ticket boeken voor 650 pp. Die vertrekt op 25 dec en komt op 08 jan terug. Deze vertrekt op Amsterdam en daarna een tussenstop op Atlanta en dan uiteindelijk Orlando. De tijden van de tussenstop zijn ook gunstig. Nou heb nog wel 1 vraagje: Is het niet heel druk met kerstmis op Atlanta(omdat Atlanta het drukste vliegveld ofzo was ter wereld dacht ik)? Maar verder lijkt me het een goede ticket voor de prijs. Wat denken jullie?:P

  4. Top | #174
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benny-to-USA Bekijk Berichten
    Nou heb nog wel 1 vraagje: Is het niet heel druk met kerstmis op Atlanta(omdat Atlanta het drukste vliegveld ofzo was ter wereld dacht ik)?
    even in de herhaling:
    Realiseer je verder wel dat het reizen naar en in de VS op de dagen rond kerst geen pretje is. Reken op zeer grote drukte op de vliegvelden, lange wachtijden bij security en (afhankelijk van de weersomstandigheden) vertragingen. Zoek eens op Christmas air travel.
    Ook al is het vliegveld in Atlanta niet zo gevoelig voor de winterse weersomstandigheden, als de gote hubs in het noordoosten platliggen, is het vliegverkeer in de hele usa ontregeld. Maar ja, er zijn ook jaren dat het helemaal goed gaat........



  5. Top | #175
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    5

    Standaard Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)

    Benny, via welke site heb je dat tarief verkregen? Ik kom momenteel alleen uit op € 700,- als minimale prijs.

  6. Top | #176

    Standaard Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)

    Die tickets zijn alweer uitverkocht....... Maar op world ticket center staan wel wat goedkope tickets op. (Amsterdam-Orlando en 25 dec vertrek en 8 januari terug 625 pp)

  7. Top | #177
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)

    Exit reizen adverteert met vanafprijzen vanaf €649 diverse bestemmingen in FL.
    Vertrek in de periode 16-12 / 31-12.

    Bel of mail ze eens zou ik zeggen, misschien hebben ze nog een aantrekkelijk voorstel.

    www.exit-reizen.nl

    0314 - 375665

  8. Top | #178
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)

    Voor de liefhebbers: Connections heeft weer aanbiedingen voor de periode november, december en januari februari en maart. Vluchten met KLM, vertrek vanaf Antwerpen. Tickets vanaf 399 euro naar Orlando, 379 naar Miami.

    Je moet er van houden.....met twee stops(met trein van Antwerpen naar A'dam, vlucht via New York) maar voor de prijsvissers lijkt het een buitenkansje. Haal op die hengel....... Let op: de site heeft nog wat kuren, heb ik gemerkt. Beslissers bellen misschien sneller.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 12-08-11 om 13:11.



  9. Top | #179
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard

    Wij hebben onze vliegtickets ook geboekt, we vertrekken 20 april 2012 en komen terug 18 mei 2012 ticketprijs per persoon 690 euro met UA maar de vliegreis wordt uitgevoerd door Continental geboekt bij AV.
    Ik heb de tickets begin July geboekt en toen lagen de prijzen waar ik had gekeken vanaf 700 euro.
    grtjes Mineke
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-08-11 om 20:25. Reden: 1+1

  10. Top | #180
    Regelmatige Bezoeker bejavenlo's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    37

    Standaard Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)

    Airberlin heeft vandaag de prijzen bekend gemaakt voor december en 2012



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •