Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 45

Onderwerp: Favoriete plek in Florida

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    17

    Standaard Re: favoriete plek Florida

    Als je van de natuur houdt dan zijn dit toch wel erg mooie plekken:
    Ichetucknee Springs, Salt Springs en Silver Glen.


    Als je van de natuur en duiken houdt dan:
    Rainbow River, Forty Fathom Grotto en Ginnie Springs.


    En natuurlijk Naples met zijn heerlijke stranden!

  2. Top | #22
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: favoriete plek Florida

    Mijn favoriete plekje is toch wel St Petes Beach aan de Golf van Mexico, oh die zonsondergangen.... :smile:

  3. Top | #23
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: favoriete plek Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoeij55 Bekijk Berichten
    Als wij een dagje strand willen, dan rijden we naar Anna Maria Island.
    Prachtige stranden en goede voorzieningen, zoals douches en kleedgelegenheden bij het strand.
    Daarom ben ik zo blij met het forum, altijd weer iets leuk nieuws waarvoor dank. Gaan we zeker bezoeken 8-)

    Mijn favoriete plek ... sjeetje kan niet zo goed kiezen, want eigenlijk is het meer een overall feel je kan naar de stranden, de malls, pretparken, walmart etc dat is wat ons steeds naar Florida trekt. Ik ga voor de omgeving Orlando en alles wat dit te bieden heeft, als ik dan toch een keuze moet maken.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  4. Top | #24

    Standaard Re: favoriete plek Florida

    Clearwater Beach... wow!

  5. Top | #25
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: favoriete plek Florida

    Key West vind ik de leukste plaats, maar de parken in Orlando horen toch ook bij de favo's.
    Maar eigenlijk heeft iedere plaats iets speciaals
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  6. Top | #26
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: favoriete plek Florida

    Sarasota(Lido Key) prachtig strand en dan de zonsondergang kijken op het parkeerdek van The Helmsley Sandcastle prachtig gewoonweg.
    grtjes Mineke

  7. Top | #27
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: favoriete plek Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mineke Bekijk Berichten
    Sarasota(Lido Key) prachtig strand en dan de zonsondergang kijken op het parkeerdek van The Helmsley Sandcastle prachtig gewoonweg
    Dat van die zonsondergang kan ik alleen maar beamen. Vind ik zelf ook meer dan geweldig. Het ontgaat me echter wel waarom dit nu juist vanaf het parkeerdek zo mooi is. Dan staat er nota bene het gebouw deels voor. Je kunt toch veel beter op het stand gaan zitten of wandelen.

  8. Top | #28
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: favoriete plek Florida

    Ik heb ook wel een paar plekjes, niet de parken in Orlando, hoewel ik er vaak ben geweest en het altijd erg leuk vond, zijn mijn favo plekjes ook niet in Orlando.

    Vero beach is niet al te bekend bij de meeste toeristen en als je vanaf de rijksweg de beaches aanhoud kom je on the "Island" met leuke kleine winkels loop is binnen in het hoteld van Gloria Estefan, leuke eetzaakjes en stille stranden.

    Het (voor mij) leukste restaurands in Florida(waar het eten niet super geweldig is) is deze http://www.hirams.com/ ga in de namiddag vooral van vrijdag tot zondag zitten in de Sandbar neem een lekker dranje,en wat hapjes of een hamburger want die zij ergggg lekker, speelt altijd live muziek, haast enkel locals die deze bar bezoeken in de leeftijd van 8 tot 80, met een geweldig uitzicht over de Indian River, je kan vandaar uit ook met een boot de rivier op (klik op de side van Hirams op area info).

    Wat ook leuk is om te doen is deze http://www.floridastateparks.org/sebastianinlet/ heel veel te zien de pier
    in de zee waar volop wordt gevist en leuk om rond te lopen maar ook als de natuur je voorkeur heeft kijk dan even onder dit Wildlife Viewing kopje op de side.

    Heel veel plezier in Florida, en vragen kan iedereen altijd aan mij stellen.

    Grtjes Toos
    Laatst gewijzigd door cant51; 19-06-10 om 11:20.

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker arie van urk's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Urk NL
    Berichten
    65

    Standaard Re: favoriete plek Florida

    Thuis in Stuart.

    En als spoorwegfan de spoorwegbrug in Stuart waar je de mooiste foto's van de Florida East Coast locomotieven kan maken.

    En als liefhebber van de Amerikaanse Trucks de truckstops in Ft Pierce en Vero Beach.

    Voor de kleding Vero Beach Outlets.

    En natuurlijk de supercenters van Wal*mart

    Nee, geen pretparken ,daar heb ik weinig mee.

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker Marianne4kids's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    21

    Standaard Re: favoriete plek Florida

    Niet echt favoriete plek maar wel leuk om even langs te rijden: zero mile marker op Key West, het begin/eind van Highway 1.

    Laatst gewijzigd door Marianne4kids; 20-06-10 om 18:50.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •