Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Even voorstellen: Niels82

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Even voorstellen: Niels82

    Hey mensen,

    Aangezien ik al veel informatie heb van dit forum dacht ik laat ik me maar eens registeren.

    Ik ben Niels en ik ben 27 jaar oud. Op 23 April gaan ik en mijn vriendin Ellen trouwen en onze huwelijksreis gaat naar, jullie raden het al :P, Florida.
    Hier hebben we 9 dagen geboekt, maar daar zal ik alle info over in ons reisplan en later verslag zetten.

    Aangezien ik hier veel info vandaan heb wil ik mijn plan en ervaring dus ook delen, misschien heeft iemand anders hier ook iets aan

    Mvg,
    Niels

  2. Top | #2
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Even voorstellen: Niels82

    Dag Niels welkom,

    Ben benieuwd naar jullie reisplan, en als jullie ook nog een verslag gaan maken helemaal leuk. Daar ben ik gek op.

    vr gr

    Rick
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  3. Top | #3
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Even voorstellen: Niels82

    Ik word daar helemaal blij van om te lezen. Huwelijksreis in Florida!!! Als je Disney bezoekt dan wel allebei zo'n Mickey-Minnie bruidshoofdtooi opzetten he? Dat iedereen kan zien dat je net getrouwd bent, dan word je de hele dag gefeliciteerd!
    Ben benieuwd naar jullie reisplan!
    Floridian Francien

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Even voorstellen: Niels82

    Bedankt,

    heb mijn reisschema inmiddels erop gezet.
    Heb er veel zin in, kan niet snel genoeg zijn

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Niels82

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Francien Bekijk Berichten
    Als je Disney bezoekt dan wel allebei zo'n Mickey-Minnie bruidshoofdtooi opzetten he? Dat iedereen kan zien dat je net getrouwd bent, dan word je de hele dag gefeliciteerd!
    En een button halen bij Guest Relations:

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Even voorstellen: Niels82

    Die is zeker leuk.
    We weten alleen nog niet of we naar disney gaan. We twijfelen nogal.
    We zijn al 6 keer naar Disneyland Parijs geweest en we vragen ons af of dit zin heeft. De laatste keer was zelfs nog in februari dit jaar.
    Ik hoor het graag van de experts.

    De studio's gaan we wel naartoe omdat we die nog nooit hebben gezien.

    Ik heb overigens bij al mijn reserveringen (buiten de vlucht, daar kon ik geen opmerkingen plaatsen) de opmerking erbij gezet dat het onze huwelijksreis is.

  7. Top | #7
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Even voorstellen: Niels82

    Hallo Niels,
    Wij mogen ons best experts noemen op het gebied van Disneyland Parijs...we zijn er zeker al 20 keer geweestops:
    Afgelopen zomer waren we dan ook stevig aan het twijfelen of we wel naar Walt Disneyworld zouden gaan. Op vele adviezen van mede-florummers hebben we het toch gedaan en ik kan je zeggen....we hebben genoten, het is zoveel anders dan in Parijs!!! Je zult er zeker geeeeen spijt van krijgen! Succes met het maken van de goede keuzes voor jullie!!\\/
    Maak er een hele mooie huwelijksreis van, mooi!!

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker r.theys's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Edegem (B)
    Berichten
    35

    Standaard Re: Even voorstellen: Niels82

    Hey Niels,

    Disney Parijs kan je niet vergelijken met Disney World. Als je daar toch bent moet je Disney bezoeken, anders mis je het mooiste.

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen: Niels82

    Hoi Niels,
    je kunt het inderdaad niet vergelijken. We zijn ook al meerdere malen in Disney Parijs en in Disney World geweest. Het is toch heel anders en ik zou als disneyfan neem ik aan dat jullie een beetje zijn als jullie er al 6 keer geweest zijn er zeker heen gaan daar gaan jullie geen spijt van krijgen.

    groetjes marita

  10. Top | #10
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Niels82

    Het was 1995 toen mijn vrouw Gusta en ik op honeymoon naar Florida gingen. Het internet was nog nauwelijks op gang gekomen en het was onze eerste keer amerika, dus hadden we een all-in fly & drive pakketrondreis geboekt. Het reisbureau had bij de boeking bij alle hotels opgegeven 'Honeymoon', gevolg was dat de champagne die op de meeste hotelkamers voor ons klaar stond, ons op het laatst de neus uit kwam!

    Maar de mooiste surprise was toch in Epcot Center. We waren gaan eten in 'Marokko' van het landengedeelte. We kwamen aan de praat met de ober, zelf een Marokkaan die een broer had in Utrecht, jawel. We vertelden dat we op huwelijksreis waren. Toen het praatje was beëindigd en hij terug naar de keuken liep waren we ongeveer uitgegeten (en volgegeten). Maar een kwartier later stond het voltallige personeel aan de tafel een Marokkaans lied te zingen voor ons en kregen we een traditioneel Marokkaans huwelijks-nagerecht opgediend. Wie ooit nog vooroordelen heeft over Disney-parken...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •