Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 99 van de 116 EersteEerste ... 4989979899100101109 ... LaatsteLaatste
Resultaten 981 tot 990 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #981
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Kan ik dan eventueel ook als ik hem toch uitprint hem nog omruilen bij Disney springs.
    Want wat je zegt een creditkaartformaat is makkelijker dan een a4.

  2. Top | #982
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    als je voor de optie will call kiest , print je je conformation uit en daar mee ga je naar de guest relations in Disney spring (zit bij Disney quest ,tegen over house of blues)
    of je kunt er mee naar de guest relations die meestal vlak aan de kaartenverkoop in de parken zit
    zij maken dan je card in orde , je kunt vanaf het moment dat je het ticket via wil call hebt gekocht je fastpasses vast zetten in je account (mocht je lang van te voren al kopen is dat een maand voor bezoek)
    de card word automatisch in je account op geslagen dus bij een later bezoek kun je zelf je gekochte ticket koppelen aan je card
    als je wel direct een ticket neemt en uitprint weet ik niet of ze hem bij de GR nog omzetten op een card
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #983
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ok bedankt voor de info.

  4. Top | #984
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik vraag me af hoe dat dan werkt met een barcode? Om binnen te komen heb je tegenwoordig een RFID kaart (of MagicBand) nodig. Kunnen de medewerkers de barcode wel scannen en dat je dan geen gebruik maakt van de paaltjes bij de ingang? En hoe gaat dat dan met de fastpass? Op zich lijkt het mij geen probleem om 1 x binnen te komen met een A4 en die dan op te bergen (als je toch maar 1 dag gaat) maar als je daarna geen gebruik kan maken van de fastpass dan zou ik zeker een RFID kaart halen. Dat kan trouwens altijd bij Disney, je (oude) kaartjes of papieren toegangsbewijs gratis omruilen voor een RFID kaart (of MagicBand maar die moet je dan wel betalen). Of je zou die barcode (mail) natuurlijk ook op je telefoon kunnen laten zien, dan hoef je niets uit te printen.

  5. Top | #985
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    ik heb geen idee ,je kunt je fastpass wel vastzetten in je account, maar hoe het dan nu in zijn werk gaat bij de attractie geen idee ..
    inmiddels staat er toch overal zo`n paal waar je je band of card tegen houd om te lezen, deze lezen idd geen barcode
    misschien moet je dan als nog aan zo`n apparaat in het park de fastpass kaartjes trekken net als jaren geleden.. ??
    wij hebben inmiddels magic bands , daarvoor altijd een pasje , ik zet daar al mijn tickets op incl de Halloween party , koop ook altijd mijn toegangskaarten via de officiele website
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #986
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij zijn van plan om één dag naar Magic Kingdom te gaan. Het hele idee van de Fastpass spreekt me erg aan. Ook het van te voren kopen van kaartjes online. Maar.....je moet dan een datum vastleggen of niet?
    Wij weten vrijwel zeker de datum dat we willen gaan, maar stel je voor dat door omstandigheden deze datum toch niet uitkomt, wat dan? Ben je gebonden aan data?
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  7. Top | #987
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    1-dags tickets verschillen in prijs per dag (Value, Regular, Peak). Wil je flexibiliteit dan kun je de kaartjes beter ter plaatse kopen. Je kunt dan nog steeds gebruik maken van de FastPass, je hebt dan alleen niet het voordeel dat je een aantal attracties al van te voren kunt vastleggen.

    Het is overigens wel zo dat je ticket geldig is voor een bepaalde klasse: 'The 1-Day Ticket: Magic Kingdom Park is valid for one admission to Magic Kingdom park on a date that is valid for the ticket type (Peak, Regular or Value).' Daar binnen kun je dus nog schuiven. Je kunt op de Kalender zien wat Value, Regular of Peak dagen zijn: https://disneyworld.disney.go.com/ti...ate=all-guests
    Laatst gewijzigd door Njit; 06-02-17 om 07:52.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #988
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ja ik heb het gezien, dank je wel. Wij willen sowieso tussen 19 mei en 24 mei gaan. Dus dan zou ik wel van te voren kunnen boeken.
    Nog even over nadenken. Ik heb nog de tijd.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #989
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Here we go again. Nog even en een dagje WDW is alleen nog voor de happy few? Lees hier

  10. Top | #990
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Men wil gewoon geen dagjesmensen...

    'Disney will continue to increase single-day ticket prices because, analysts say, the park aims to get the multi-day guest who stays longer and spends more'
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •