Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 98 van de 116 EersteEerste ... 488896979899100108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 971 tot 980 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #971
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: Disney kaartjes, hoe? Wat? Waar?

    Dank je wel voor de informative. Wij hadden toen in 2011 ook kaartjes voor Halloween alleen weet ik niet meer hoe wij die besteld/gekocht hadden.
    Vandaar ook mijn vraag. Want de normale kaartjes hadden wij toen bij het reisburo besteld en die van Halloween apart.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-09-16 om 23:53. Reden: q

  2. Top | #972
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney kaartjes, hoe? Wat? Waar?

    Als je tickets hebt voor MNSSHP of MVMCP dan hoef je niet ook nog een dagticket te hebben. Je kan met je event-ticket vanaf 16u naar binnen en het feest begint om 19u (dan moeten de gasten die geen event-tickets hebben het park verlaten). Als je voor 16u naar binnen wil dan heb je wel een dagticket nodig. Mijn ervaring is dat je met een beetje goede planning van 16u tot 00u een heleboel kan doen inclusief alle speciale dingen voor het event. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van fastpasses en drukte.
    Ik heb de kaartjes voor MNSSHP en MVMCP altijd via Disney zelf besteld. Een dagticket zal je niet snel goedkoper vinden dus die kan je ip ook gewoon bij Disney zelf bestellen. Voor meerdere dagen tickets loont het de moeite om de bekende ticketwebsites te vergelijken. Maar het blijft duur al krijg je er wel veel leuks voor! Het wordt per dag goedkoper als je meerdere dagen gaat maar in z'n totaal natuurlijk wel duurder. Leuk hoor om zowel met Halloween en Kerst te gaan!

  3. Top | #973
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: Disney kaartjes, hoe? Wat? Waar?

    Hoi Mushu,
    Dank je wel voor deze informatie. We zitten nog te denken over de dagticket. Het lijkt ons ook leuk om de parade's weer eens te zien. Ook twijfelen we over wanneer we de dagticket zullen kopen. Of aansluitend met 1 van de party's of gewoon alle 3 los. Het is denk wel onze bedoeling dat we dan toch te kaartjes kopen via Disney zelf. Alleen weten we nog niet hoe we het zullen doen. Het belangrijkste zijn de kaartjes voor de Halloween. We wilde eigenlijk gewoon de kaartjes bij Disney Springs kopen of is het misschien beter alles via de site van Disney te bestellen en daar op te halen? Dus alle advies is welkom.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-09-16 om 23:54. Reden: q

  4. Top | #974
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Disney kaartjes, hoe? Wat? Waar?

    Je koopt de kaarten op de site van Disney en je print ze thuis uit. Je hoeft ze niet om te wisselen voor hard copies bij Disney zelf.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #975
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney kaartjes, hoe? Wat? Waar?

    Als je de kaartjes via de site koopt, kan je ze koppelen aan je Disney account en va 30 dagen vooraf fastpasses vastleggen. Wanneer je ze "pas" in Disney zelf koopt, heb je waarschijnlijk minder tijd vooraf om je fastpasses vast te leggen en zijn er dus minder opties. De special event kaarten kunnen uitverkocht zijn dus die koop je beter ook vooraf. Op de dag zelf aan de gate zijn ze waarschijnlijk duurder (als er beschikbaarheid is). Voor de special events heb ik meestal uitgeprinte kaartjes gehad. Als je een magicband hebt, kan je ze ook daar aan koppelen en is uitprinten helemaal niet meer nodig.
    Ik zou, als je toch voor een los dagticket gaat, deze niet gebruiken voor op de dag van de party's. Die twee party's in Magic Kingdom geven genoeg mogelijkheid om alles te zien als je om 16u naar binnen gaat. En zo heb je nog een (hele) dag extra in het park. Of misschien is het dan ook wel leuk om de dagtickets voor een ander park te gebruiken? Dan mis je natuurlijk wel de reguliere parade vh Magic Kingdom park.

  6. Top | #976

    Standaard Re: Disney kaartjes, hoe? Wat? Waar?

    Wellicht een hele stomme vraag, maar ik snap niet zo goed wanneer je bij een "Waterpark Fun & More" ticket nu het Waterpark in kunt. Stel ik koop een 4 dagen ticket + waterpark fun & more optie, is het dan zo dat ik binnen die 4 dagen ook naar het waterpark moet gaan? Of .. is het 4 dagen toegang tot één van de Disney World themeparks en los (bijv; op dag 5) naar een waterpark? Dat is me niet geheel duidelijk?

  7. Top | #977
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney kaartjes, hoe? Wat? Waar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rdieteren Bekijk Berichten
    Wellicht een hele stomme vraag, maar ik snap niet zo goed wanneer je bij een "Waterpark Fun & More" ticket nu het Waterpark in kunt. Stel ik koop een 4 dagen ticket + waterpark fun & more optie, is het dan zo dat ik binnen die 4 dagen ook naar het waterpark moet gaan? Of .. is het 4 dagen toegang tot één van de Disney World themeparks en los (bijv; op dag 5) naar een waterpark? Dat is me niet geheel duidelijk?
    Je kan 4x een waterpark (of fun-ding zoals minigolf) bezoeken buiten de 4 dagen in de parken. Die 4 waterparken moet je dan wel binnen 14 dagen na 1e gebruik bezoeken. Je mag ook op een dag dat je naar een park gaat, ook nog naar een waterpark gaan. Veel mogelijkheden dus!

  8. Top | #978

    Standaard Re: Disney kaartjes, hoe? Wat? Waar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Je kan 4x een waterpark (of fun-ding zoals minigolf) bezoeken buiten de 4 dagen in de parken. Die 4 waterparken moet je dan wel binnen 14 dagen na 1e gebruik bezoeken. Je mag ook op een dag dat je naar een park gaat, ook nog naar een waterpark gaan. Veel mogelijkheden dus!
    Bedankt Mushu! Helemaal duidelijk, fijn systeem!

  9. Top | #979
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Disney kaartjes, hoe? Wat? Waar?

    Als je een 1 dag ticket koopt op de site van Disney , kan je die dan uitprinten, en kan je daar dan direct mee het park in of moet je die omwisselen aan de kassa daar.

  10. Top | #980
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wat je zelf wil, ik koos altijd voor wil call, ik haalde dan mijn kaarten af bij disney springs ,of guestrelations bij het park
    simpel omdat je dan een creditcard formaat kaartje krijgt
    wat gewoon makkelijker is dan een a4, zeker bij het 'inchecken' voor de fastpasslane
    als je de kaart actief laat kun je vervolgens in de toekomst he ticket direct aan je kaart koppelen
    als je via de disney site je toegangsbewijzen koopt
    wij hebben inmiddels een magicband
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •