Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 97 van de 116 EersteEerste ... 47879596979899107 ... LaatsteLaatste
Resultaten 961 tot 970 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #961
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimm82 Bekijk Berichten
    Wij gaan 16 mei eindelijk (na 4 jaar) weer naar Florida. Dit keer voor het eerst met ons zoontje van bijna 3. We zijn nooit eerder naar disney geweest maar nu willen we dus graag naar Magic Kingdom. Verder geen disneyparken, wel seaworld. Nu zag ik dat vanaf 27 mei de tickets duurder worden. Ik vraag me af of iemand mij kan vertellen of je veel verschil qua drukte merkt met voor de 27ste gaan of daarna. Twijfel nu namelijk enorm of we de eerste of juist de laatste week van onze vakantie in Orlando zullen blijven. Prijs van de tickets vind ik iets minder belangrijk dan de drukte.
    In Magic Kingdom is het altijd extreem druk is mijn ervaring de laatste 2 jaar.

  2. Top | #962
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Klopt het dat het de 2e week van juni pas zomervakantie is in Florida? Heb trouwens net de crowdcalander van dibb bekeken en zag dat MK zowel de eerste week als de laatste week wel een paar keer in het 'groene' vak stond. Denk dat ik dan toch voor de laatste week Orlando kies mits het dus geen schoolvakantie is.

  3. Top | #963
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    In het laatste weekend van mei valt altijd Memorial Day, overal extreem druk!

  4. Top | #964
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Hey anita,
    Ik was vorig jaar met 33 t/m 37 weken zwangerschap oa in disney en ik vond het echt super! Ik houd van alle snelle attracties maar ik heb mij zo fijn vermaakt!

  5. Top | #965

    Standaard Visit Orlando

    Hallo iedereen

    ik ga dit jaar eind oktober weer naar florida en uiteraard bezoek ik dan weer disneyworld.
    Nu heb ik goedkope magic your way base tickets gevonden op deze site
    http://tickets.visitorlando.com/Walt...-Base-Tickets/
    Via visit orlando komt neer op ongeveer 289,50€ voor 4+1 dag gratis maar zou dit te vertrouwen zijn?

    Alvast bedankt voor uw reactie

  6. Top | #966
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Visit Orlando

    Hoi

    In het verleden daar ook wel eens tickets gekocht op de International Drive, werden netjes geholpen.
    Ook ervaring met www.knowbeforeugo.com deze zitten ook op de I-Drive en betrouwbaar.

    Gr
    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  7. Top | #967
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Visit Orlando

    Heb daar afgelopen mei nog tickets gekocht, nooit online maar in hun winkel. Deze staat ook vol met brochures en veel info over restaurants, parken, shoppingmalls, kortingsbonnen etc. Leuk om ff rond te kijken daar.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  8. Top | #968

    Standaard Re: Visit Orlando

    Bedankt voor de reacties

  9. Top | #969
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Disney kaartjes, hoe? Wat? Waar?

    Hoi allemaal,

    Wij willen graag kaartjes voor de Halloweenavond en Kerstavond in Disney Magic Kingdom kopen inclusief een dagkaart.
    Hoe kunnen we deze het beste kopen/bestellen?
    En dan ook bij wie?

    Ik had namelijk al gekeken op de site van Disney World zelf. En dan ben ik voor 3 x 3 kaartjes 960 USD kwijt.
    Je kan ze op diverse manieren laten bezorgen en afhalen.
    Is het verstandig om ze beter op te halen?
    En ruim 900 USD vind ik best veel. Kan het ook goedkoper?

    Alle tips zijn welkom. En ook de tips wat we zeker niet moeten doen.

    Vast bedankt

  10. Top | #970
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Disney kaartjes, hoe? Wat? Waar?

    wij bestellen altijd via undercovertourist en laten die altijd opsturen met de post,
    je hebt nog verschillende handelaars die tickets aanbieden (is hier ook ergens een heel topic over)
    kaartjes voor Mickey's not so scary Halloween party en kerst bestellen wij wel altijd via Disney zelf (zijn nog eens aparte kaartjes die je bovenop je dagticket moet kopen, maar absoluut de moeite!) Veel succes!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •