Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 95 van de 116 EersteEerste ... 45859394959697105 ... LaatsteLaatste
Resultaten 941 tot 950 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #941
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Het gaat idd niet, bij ons bezoek was er iemand een paar keer
    mis door de verkeerde vinger te scannen bij het vervolg bezoek
    de Mickey geeft dan blauw licht en mag je niet binnen
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #942
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij zijn druk aan het zoeken naar de kaartjes die we willen vorig jaar geen Disney gedaan maar willen we dit jaar zeer zeker wel. Nu was er laatst een topic over t maken van een account, magic bands ed..... ik kan het niet meer vinden???? kan iemand me er aan helpen??

  3. Top | #943
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Bedoel je deze: http://www.floridaforum.nl/showthrea...disney-account
    En anders vraag je het gewoon nog een keer want volgens mij staat veel van die info over allerlei topics verdeeld.

  4. Top | #944
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    was mijn topic idd
    als je Magic Bands wil aanschaffen raad ik je aan om eerst even bij de Disney store bij de Vineland Premium Outlet te kijken
    daar werden er namelijk voor 4,99$ verkocht..
    vond het achteraf jammer dat ik er al aangeschaft had
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #945
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Ieper, Belgie
    Berichten
    53

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Laat het enkel weten voor wie nog kijkt voor tickets: deze site https://www.orlandoattractiontickets...-Switch-Ticket met een zeer hoog trustpilot score biedt een orlando switch ticket combo aan voor £436 waarin een 14-ultimate hopper +fun Disney pass inzit (promo tot 20 april + memory maker inclusief) en een 2-park Universal 14-days unlimited.

    Via een ander Orlando forum vond ik ook de kortingscode MSE5 voor een £5/ticket korting.
    Verzending naar Belgie: £12.
    Orlando 2010 Orlando 2012 + Orlando 2015


  6. Top | #946
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Disney considering variable prices at parks

    Inmiddels is dit werkelijkheid geworden (bron: http://www.orlandosentinel.com/busin...226-story.html )

    De tickets zijn dus afhankelijk van de drukte, op de officiele site van Disneyworld heb je een kalender waarop je de gewenste data kunt selecteren.

    Value:$ 105 Magic Kingdom / $ 97 Epcot, Hollywood Studios & Animal Kingdom
    Regular: $ 110 Magic Kingdom / $ 102 Epcot, Hollywood Studios & Animal Kingdom
    Peak: $ 124 Magic Kingdom / $ 114 Epcot, Hollywood Studios & Animal Kingdom

    Onder het mom van het verminderen van de drukte in de parken wordt deze prijsstijging verkocht aan het grote publiek. Ik ben voorstander van het verminderen van de drukte maar dit lijkt mij persoonlijk meer op nóg meer geld willen verdienen. Dit kan ook komen omdat ik zelf op dit moment aan de schoolvakanties ( en dus peak dagen) vastzit.
    Laatst gewijzigd door FloridaFabian; 02-03-16 om 09:56.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #947
    Regelmatige Bezoeker peet's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    20

    Standaard Re: Disney considering variable prices at parks

    Dat gaat weer een excel sheet worden voor de volgende trip.
    Losse prijzen vergelijken met een 7 daagse park & more kaart.
    Nog even en we hebben weer het oude systeem met A-rides en los bij betalen, hoop niet dat ik ze op een idee breng

  8. Top | #948
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij willen dit jaar slechts 2 dagen naar een park, 1x Animal Kingdom en 1x een waterpark. Waar kunnen we het beste kaartjes kopen?
    Schoonouders gaan dit keer mee en die willen graag naar Magic Kingdom toe ipv Animal Kingdom, we hebben gezamenlijk één auto. Kan ik hun gewoon afzetten en zelf doorrijden of?

  9. Top | #949
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Je kunt de kaartjes gewoon los kopen bij Disney, 1-dagstickets zijn online niet goedkoper (soms wel duurder dan aan de kassa). In principe is een los dagkaartje voor AK en een los dagkaartje voor waterpark goedkoper dan de 1 day park + water parks fun & more (weliswaar krijg je bij de 1 day water parks fun & more dagkaart - 2 dagen waterpark bezoeken ipv 1) het verschil uitgaande van de 'regular pricing' is $4. $175.58 voor 1 animal kingdom kaartje en 1 waterpark kaartje, $179.99 voor de 1 dag animal kingdom en 2 dagjes waterpark. Je kunt aan het parking plaza van het magic kingdom doorgeven dat je 2 personen komt afdroppen, dan hoef je niet te betalen voor het parkeren en wijzen ze je de weg naar de drop-off locatie, vervolgens kun je zelf doorrijden naar het AK.

  10. Top | #950
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Dankje! Het voordeel van vooraf boeken is dat je niet meer in de rij hoeft te staan, toch?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •