Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 90 van de 116 EersteEerste ... 40808889909192100 ... LaatsteLaatste
Resultaten 891 tot 900 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #891

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    hallo,

    even een vraagje omtrent www.attraction-tickets-direct.co.uk. Ik zie die hier vaak voorbij komen maar wat ik niet begrijp is dat als ik de engelse pond omreken naar de euro deze site minimaal 500 euro duurder is dan alle andere sites. Denk ik nu verkeerd en moet ik het anders berekenen of is deze site idd zo veel duurder dan de duitse vriend?

  2. Top | #892
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Op de UK site zijn andere tickets te koop dan op de Duitse site maar dezelfde tickets zijn soms anders geprijsd. Ik weet natuurlijk niet welke je met elkaar vergeleken hebt. Ik bestel meestal bij de Duitse of bij de Ierse site (beide in euro's dus niet omrekenen). Op de Ierse site hebben ze de 14 of 21 dagen ultimate tickets en op Duitse sites niet. Ook een keer bij American Estates besteld omdat ze (voor wat ik toen nodig had) daar het goedkoopst waren.

  3. Top | #893

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Na 2 weken zoeken ben ik denk ik achter de goedkoop mogelijkste prijs voor Disney World gekomen.

    Als ik via de Ierse site boek komen er een hoop extra's bij die denk ik best wel handig kunnen zijn. Afijn hier de boeking voor 2 personen :

    Datum: 24/10/2016 tot 29/10/2016 (5 nachten)
    Aantal personen: 2
    Hotel: Disney Animal Kingdom Lodge (Standard view)
    Tickets: 14 dagen hopper tickets
    + Free Disney Dining Plan
    + Free $100 Disney Giftcard
    + Free Memory Maker

    Totaal = €1090,- p.p.

    Is dit een redelijke normale prijs of zou het nog goedkoper kunnen? En zijn deze extra's het waard?


  4. Top | #894
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Dit is een mooie deal (heb ik ook geboekt voor 2016 alleen toen nog met $200 giftcard!). Het enige wat ik niet zou doen is kiezen voor Animal Kingdom Lodge. De lodge is echt prachtig maar je bent goedkoper uit als je in een moderate gaat (en bij boekt voor het normale Dining Plan ipv Quick Service). De kamers zijn anders gethematiseerd maar echt niet beter in AKL. Als je bv voor Caribbean Beach kiest ben je voor hetzelfde pakket 935 pp kwijt. Die kamers zijn pas gerenoveerd en de ligging van het resort is ook gunstiger. Maar oké, AKL is wel een prachtige Lodge (al merk je daar niet zoveel van als je slaapt of in de parken bent).
    Het is ook prettig te weten dat alles al betaald is. Wij hadden vorig jaar bijna hetzelfde pakket en buiten de fooi (is niet inbegrepen in Dining Plan) verder bijna niets uitgegeven. Voor $100 kan je ook best nog veel leuke souvenirs kopen! Maar of het echt de goedkoopste optie is? Je kan natuurlijk een supergoedkoop niet Disney hotel boeken, non hopper kaartjes voor 5 dagen, en eten buiten de parken....

  5. Top | #895
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Hoi Kiadjo,

    Als je verwijst naar een on-property stay dan kom je inderdaad rond dit bedrag als goedkoopste uit, Hetzelfde arrangement in Disney's Saratoga Springs resort is nog net iets voordeliger, maar misschien hebben jullie bewust voor de AK lodge gekozen.

    Als je niet bij Disney zou logeren (dan heb je geen dining plan & giftcard) dan kan het natuurlijk een stuk goedkoper.

  6. Top | #896
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    @Kiadjo;
    Waar heb je dit geboekt als ik vragen mag?
    Klinkt als een mooie prijs namelijk!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-08-15 om 02:17. Reden: q
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  7. Top | #897

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    @Mushu;
    Dank je voor de tip! En ook als de kamers vernieuwd zijn is dit altijd mooi meegenomen.Ligging vind ik ook belangrijk dus ga deze optie zeker in me achterhoofd houden.

    @Niels82;
    Via de Ierse Disney World site. (doorklikken via de UK site)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-08-15 om 02:18. Reden: quotes

  8. Top | #898
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Vraag me wel af gezien de site aangeeft dat het exclusief voor de UK is of je daar geen moeite mee krijgt
    Iemand ervaring hiermee, vindt idd de IE site wel erg interessant, ook voor the caribbean of New Orleans.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  9. Top | #899
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Is geen probleem. Er is geen NL site dus je moet wat als Nederlander. Je kan via de USA, UK of IE site boeken. Als je via de Canadese site wil boeken, kan dat niet dan moet je blijkbaar wel Canadees zijn! Ik heb regelmatig via de USA site geboekt, vorig jaar via de UK site en nu ook via de IE site.

  10. Top | #900
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    We zijn nu ook serieus deze ierse site aan het bekijken en de prijzen staan me wel aan.

    We wilden eerst het volgende pakket:
    Value movie resort
    5 dagen no park hopper
    qua kosten kwamen we dan rond de 1500,- voor 3 personen voor 5 nachten (ik hoef het park niet perse in op de dag dat ik aankom )

    Nu met de deal op de ierse site
    Moderate resort (orleans french quarters)
    14 dagen ultimate ticket (onbeperkt toegang tot waterparken en hopper)
    100 dollar tegoedbon
    Quick Dinner erbij.
    Magic Moments (foto's) er gratis bij.
    Deze combi voor het hele gezin voor 2270.

    Wel 700,- meer maar als je kijkt wat je erbij krijgt (overigens als ik dit bereken via de US site kan die er niet aan tippen) + een beter thema en luxere kamer.
    Vraag me als echte hollander wel af, komen er niet nog betere aanbiedingen of is dit het zo wel een beetje.....
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •