Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 116 EersteEerste ... 6789101858108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #71
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Disney tickets kopen langs de weg 'SUPER DEALS' ????

    Heeft iemand ervaring met het kopen van 'restdagen' op Disney tickets zoals je dit op veel plaatsen kunt krijgen. Meestal voorzien van enorme borden 'cheap tickets', 'super sale' etc.
    We willen eigenlijk maar 1 of 2 dagen gaan maar de prijsverschillen met meerdaagse tickets zijn natuurlijk steeds kleiner (ze zijn wel slim hoor daar bij Disney).

    Iemand?

  2. Top | #72
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Disney tickets kopen langs de weg 'SUPER DEALS' ????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egadet Bekijk Berichten
    (ze zijn wel slim hoor daar bij Disney).
    Daarom staat ook in hun voorwaarden dat de tickets strikt persoonlijk zijn.......Met deze tickets loop je het risico betrapt te worden en dan ben je je geld en je tickets kwijt......

    Door ze te kopen hou je een illegaal systeem in stand.
    Laatst gewijzigd door Njit; 23-02-10 om 10:08.



  3. Top | #73
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik dacht dat ze een vingerafdruk systeem hadden bij de ingang? Als dat zo is laten ze je zeker niet binnen zonder iets te vragen.


  4. Top | #74
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Dat is wat Ton bedoeld. Je koppelt je tickets aan een vingerafdruk (het werkt overigens per groep - je mag dus onderling wel elkaars tickets gebruiken - anders moet je steeds onthouden wie de Mickey en wie de Donald had )
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #75
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Vanmiddag ga ik het vergelijkingsbestandje bijwerken. Beloofd!

    Als er nog nieuwe aanbieders zijn die een website hebben waar gemakkelijk de prijzen van over te nemen zijn (en uiteraard concurrerende prijzen heeft): Laat het hier weten, dan neem ik ze in de lijst op.

    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112

    Anders houd ik het bij de 10 aanbieders in de huidige lijst:
    • Walt Disney World
    • American Vacations
    • American Estates
    • UnderCoverTourist
    • TicketMania
    • Great Orlando Discounts
    • Maple Leaf Tickets
    • Orlando Fun Tickets
    • OfficialTicketCenter
    • KnowBeforeUGo

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #76
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ligt het nou aan mij of is er zo stilletjes een wijziging in de mogelijkheden van de "Waterpark Fun & More"-optie?
    Mij valt ineens op dat er de mogelijkheid bij is gekomen om een Plus-dag te gebruiken voor een rondje golf op de 9-holes Disney's Oak Trail Golf Course (Tee times are required).

    Iemand hier die daar al eens gebruik van heeft gemaakt?

    NB: Een aanvulling van de mogelijkheden mocht m.i. ook wel, na het wegvallen van Pleasure Island als plus-mogelijkheid.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #77
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik heb tickets besteld via Ticketmania, en daar vragen ze om een vertrekdatum, maar klinkt ook als datum waarop je de tickets in huis wilt hebben.

    Ik heb een datum ingevuld die een week ligt voor ons vertrek, maar komen die tickets niet gewoon zo snel mogelijk?

  8. Top | #78
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ja hoor. Ze komen z.s.m.

    Die datum is alleen van belang voor hun om te bekijken of er nog tijd genoeg is om de tickets op te sturen. Als je een datum in de volgende week zou opgeven, dan sturen ze geen kaartjes op, maar krijg je het advies om ze bij hun office op te komen halen. Is ook gemakkelijk trouwens, goed te vinden.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #79
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Thx, dan zal ik ze spoedig zien

  10. Top | #80
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    3

    Standaard tickets via keith prowse

    Heeft iemand op dit forum ervaringen met tickets bestellen via deze site
    http://www.keithprowse.com/kaartjes/...s/orlando.html

    wij gaan eind mei richting orlando en willen via hun de tickets voor disney en flex ticket voor de overige parken boeken.

    gr. Ron



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •