Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 116 EersteEerste ... 567891757107 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #61
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Bij elk bezoek koop je een parkeerkaart, heb je een hopper ticket dan is je parkeerkaart ook geldig op een ander disney park (wel op de zelfde dag).
    Bij de Tyfoon lagoon Blizzard beach en downtown Disney parkeer je gratis.

  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Dat is mij inderdaad bekend. Ik hoorde dat je bij Seaworld voor 36 dollar een parkeerpas kan kopen.
    Ik vroeg mij af of er ook zoiets voor de WDW parken zou zijn. Trouwens de waterparken van Disney is volgens mij ook gewoon betaald parkeren. Of heb ik het fout?

  3. Top | #63
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nancy1 Bekijk Berichten
    Of heb ik het fout?
    Het goede nieuws is dat je er helemaal naast zit......:-$. Parkeren bij de Disney waterparken is nog steeds geheel gratiloos. Wil je ze svp niet op een idee brengen? Bij de Disney themaparken koop je per dag een parkeerkaart.

    En de parkeerkaart van 36 dollar bij Seaworld is hier onlangs gemeld. Maar wel door iemand die een Discovery Cove combikaart had gekocht. Mij is nog niet duidelijk of je zo'n parkeerkaart ook zonder de combi kaart kunt kopen. Op de site van DC en Seaworld heb ik dit nog niet kunnen vinden.



  4. Top | #64
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nancy1 Bekijk Berichten
    Trouwens de waterparken van Disney is volgens mij ook gewoon betaald parkeren.
    Ik ben erg benieuwd waar je deze info vandaan hebt. Vertel!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #65
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    We zijn er in 2007 geweest. Maar zijn toen in zoveel parken geweest (alle disney parken, seaworld en busch gardens). Voor mijn gevoel was het betaald parkeren. Maar blijkbaar heb ik het fout. Fijn dat het gratis is. In april staan die parken namelijk op de planning.
    Afgelopen december in Discovery Cove en Seaworld geweest. Over die parkeerkaart wordt ook op hun site niet duidelijk naar vermeld. Althans, wij hebben het niet gezien. Jammer, anders had ik daar toen ook gebruik van willen maken. Goed dat ik het weet voor een eventuele volgende keer!

  6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    barendrecht
    Berichten
    36

    Standaard Ongebruikte dagen op Disney-ticket

    is er iemand die op zijn entreeticket nog dagen over had van een voorgaand jaar en deze nog gebruikt heeft het volgende jaar?
    ik heb er iets over gelezen in een reisverslag maar kan dit niet meer terug vinden. dit was geen pas die je onbeperkt kan gebruiken wij hebben nog dagen over op onze pas van vorig jaar en als deze nog bruikbaar zijn kopen we dit jaar een minder dagen pas.
    iemand hier ervaring mee.

  7. Top | #67
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: ongebruikte dagen op disneypas

    Alleen als je gebruik hebt gemaakt en betaald voor de "never extend" mogelijkheid.
    De andere passen zijn na 14 dagen verlopen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #68
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: ongebruikte dagen op disneypas

    Tinkerbell bedoelt de "No Expiration"-optie. Als je die er bij aanschaf van je tickets bij hebt genomen kun je de ongebruikte dagen onbeperkt bewaren.

    Alle andere tickets zonder deze optie vervallen binnen 14 dagen na het eerste gebruik (m.u.v. de 21-daagse ultimate tickets uiteraard).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #69
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: ongebruikte dagen op disneypas

    @Michael66:
    Je hebt gelijk. Gezien het tijdstip had in mijn oogjes nog niet ver genoeg open.:-P

    Ik weet niet of de OP nieuwe tickets wil kopen maar misschien dat het dan nu wel een mogelijkheid is?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-03-10 om 03:59. Reden: full quote eruit
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  10. Top | #70
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Ongebruikte dagen op Disney-ticket

    Ik meen ergens gelezen te hebben, dat dat niet mogelijk is, omdat je vingerafdruk ook meetelt bij het binnenkomen. Maar ik weet dat niet zeker.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •